جاباما
۱۴۴۶۸۹
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

سفری به سرزمین جذاب «دیزنی ورلد»

والت دیزنی ورلد، بزرگترین منطقه توریستی دیزنی در دنیا است. در اینجا به معرفی این سرزمین شگفت انگیز، و دلایل دوست داشتنی بودن آن می پردازیم.

سفری به سرزمین جذاب «دیزنی ورلد»


برترین ها - ترجمه از ساره محمدی: بیش از 40 سال از افتتاح والت دیزنی ورلد (Walt Disney World) می گذرد. از آن زمان، مکان های دوست داشتنی بسیاری به آن اضافه شد تا این سرزمین را (با بیش از 50 میلیون بازدید کننده در سال) به یکی از جذاب ترین مناطق توریستی دنیا تبدیل کند. امروزه دیزنی ورلد (با 4 پارک، 2 پارک آبی و 26 هتل)، واقع در ایالت فلوریدا، بزرگترین منطقه توریستی دیزنی در دنیا محسوب می شود. برای همه ما جالب است بدانیم که چرا این مکان توریستی برای افراد در تمام گروه های سنی به این اندازه جذاب است. در ادامه به معرفی این سرزمین شگفت انگیز، و دلایل دوست داشتنی بودن آن در نظر کودکان و بزرگسالان می پردازیم.

1. وجود هتل های بی نظیر

این مکان با 26 هتل با هزینه های مختلف، امکان اسکان افراد با سطوح مالی متفاوت را فراهم می کند. اگر برای ولخرجی کردن پول کافی دارید، هتل «Animal Kingdom Lodge» را به شما توصیه می کنیم. این هتل با اتاق های بزرگ، امکان تماشای منظره های بسیار زیبا از پنجره، عبور حیواناتی همچون زرافه و گورخر، از میان راهرو ها و اتاق ها و ... را برایتان فراهم می کند. همچنین در پایان یک روز پر از هیجان و خستگی، می توانید پاهایتان را در آب استخر گذاشته و خستگی در کنید، سپس از غذا و نوشیدنی های دلچسب رستوران هایش لذت ببرید.

سفری به سرزمین جذاب «دیزنی ورلد»

۲. دستبند جادویی، کلیدی برای همه چیز

دیزنی، با مچبند های شگفت انگیزش (MagicBands)، سطح بالایی از تکنولوژی را عرضه می کند. این ایده و طراحی جالب، سفر شما را در پارک ها و جاذبه های دیزنی ورلد سبک و آسان کرده، و براستی همچون کلیدی برای تجربه انواع امکانات این محیط دوست داشتنی عمل می کند. هر یک از این مچبند ها شماره سریال مختص خود را دارد و می توانید آن را به صورت آنلاین خریداری نمایید. پس از خریداری، با این مچبند می توانید درب اتاق هتل را باز کرده، وارد پارک ها شوید، و یا غذا سفارش دهید.

سفری به سرزمین جذاب «دیزنی ورلد»

۳. سواری های قدیمی با همان احساس و لذت خوب بچگی

Space Mountain با دیزنی عجین شده است، و سخت است باور اینکه این سازه، از سال ۱۹۷۵ تا به امروز، اینچنین جذابیت خود را حفظ کرده باشد. چرخ و فلک و اسباب بازی های پر هیجان (که در سال ۲۰۰۹ به روز رسانی شده اند)، به همراه نورپردازی و جلوه های ویژه، فضای پرهیجانی برای بازدیدکنندگان فراهم می کند؛ بطوریکه در این سواری ها صدای جیغ به یک تم دائمی تبدیل شده است. اما اگر تفریحی با هیجانی کمتر از این می خواهید، Splash Mountain را به شما توصیه می کنیم. این سواری لذتبخش، با صدا و صحنه های بسیار زیبا، به داستانِ Br'ER Rabit مربوط می شود.

سفری به سرزمین جذاب «دیزنی ورلد»

اگر به Magic Kingdom وارد می شوید، The Haunted Mansion، Thunder Mountain، و Pirates of the Caribean را فراموش نکنید! جدیدترین جاذبه تفریحی این پارک «قطار هفت کوتوله» است که شخصیت های متحرک کارتونی بیشتری ارائه می دهد.

سفری به سرزمین جذاب «دیزنی ورلد»

۴. غذاهایی برتر از «فوق العاده»!

بیش از ۴۷۵ رستوران، با انواع غذا و قیمت های مختلف در سرتاسر والت دیزنی ورلد وجود دارد. در پاییز هر سال، بیش از یک میلیون افراد «غذا دوست» و «خوش خوراک»، در جشنواره غذا و نوشیدنی این مکان شرکت می کنند و از خوراکی های رایگان (از سرتاسر جهان) که در خیابان ها سرو می شود لذت می برند. هر یک از هتل ها، رستورانی منحصربفرد دارد که می توانید از غذاهایی آفریقایی/هندی همراه با نوشیدنی های آفریقایی آن لذت ببرید. اگر شام های دلپذیر می خواهید رستوران مدیترانه ای Citricos را به شما توصیه می کنیم.

سفری به سرزمین جذاب «دیزنی ورلد»

سفری به سرزمین جذاب «دیزنی ورلد»

۵. امکان سلفی گرفتن با شخصیت های کارتونی

در «تمام» نقاط این شهر بازی، امکان عکسبرداری وجود دارد. پس حتما دوربین عکاسی همراهتان باشد تا بتوانید تمام این لحظات را ثبت کنید. همچنین سرتاسر این مکان، مجهز به سیستم رایگان اینترنت پر سرعت است و هر لحظه که بخواهید می توانید سلفی هایتان را در اینترنت آپلود کنید. علاوه بر این، می توانید بفهمید کجا (و چه وقت) کاراکترهای محبوبتان ظاهر می شوند. اگر برای عکس گرفتن با کاراکترها از عکاس های رسمی استفاده می کنید، می توانید بعدا با استفاده از دستبند های جادویی به این تصاویر دسترسی پیدا کنید.

سفری به سرزمین جذاب «دیزنی ورلد»

۶. «بهترین» پارک های آبی دنیا

والت دیزنی ورلد دو پارک آبی دارد: Typhoon Lagoon (یکی از بزرگترین استخرهای موج دنیا)، و Blizzard beach (مرکز بزرگترین سرسره های آبی جهان). بازدید یکی از این پارک ها (و یا هر دوی آن) بسیار توصیه می شود. در Typhoon Lagoon افراد بسیار شجاع و کله شق از کوه «گاشمور» بالا می روند و پس از فتح قله، از ارتفاع ۳۷ متری، با سرعت ۱۰۰ کیلومتر «سقوط آزاد» می کنند. بنابراین، این موج سواری به کسانی که ناراحتی قلبی دارند و یا شجاعت کافی ندارند به هیچ وجه توصیه نمی ش:/..د. اگر یک تفریح آبی لذت بخش و در عین حال آرام تری می خواهید، موج سواری با تیوپ در رودخانه آرام را به شما توصیه می کنیم.

سفری به سرزمین جذاب «دیزنی ورلد»

سفری به سرزمین جذاب «دیزنی ورلد»

۷. سواری هایی مخصوص بزرگترها

در استودیوهای هالیوود دیزنی، برج وحشت (Tower of Terror) را از دست ندهید! در این هتل بسته، سقوط آزاد از ارتفاع ۵۰ متری با آسانسور شبح وار ۱۹۳۰ را تجربه خواهید کرد. در قلمرو حیوانات (Animal Kingdom)، قطار پرسرعت و پر از هیجان Expedition Everest آماده سواری دادن به شما در اطراف اورست است. همچنین Epcot's Test Track یک تجربه تعاملی ماشین سواری است. شما پس از تنظیم خودروتان، یک ماشین سواری بی نظیر را تجربه می کنید. نگران نباشید. در پیچ و خم های جاده، امنیت شما با قلاب و کمربند های ایمنی تضمین می شود. این یک تفریح هیجانی بی نظیر است.

سفری به سرزمین جذاب «دیزنی ورلد»

سفری به سرزمین جذاب «دیزنی ورلد»

۸. سفرهای اکتشافی
9Xh);قلمرو حیوانات (Animal Kingdom)، با حیواناتی از قبیل فیل، شیر، ببر آماده سرگرم کردن آنهایی است که عاشق حیوانات اند. این مکان 500 هکتاری، بزرگترین پارک دیزنی در جهان است و به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که با حیوانات و رفتارهای طبیعی آن ها آشنا شوند. برای نزدیک شدن به این حیوانات، و یا پرسه زدن با آن ها در جنگل مطمئن شوید که دوربین خود را برای ثبت این لحظات تکرار نشدنی به همراه دارید.

سفری به سرزمین جذاب «دیزنی ورلد»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saeide

      فرانسه اس ، نع ؟؟؟؟؟؟؟/

      پاسخ ها

      • هموطن

        نه توي فلوريداي امريكا

    • بدون نام

      چنددستور غذا برای پاییز

    • دانیال

      واقعا جای بسیار زیبا و قشنگیه

    • ruya avçisi

      ما هم‌ ایرانو داریم دیگه‌.خیلی خوشگلش کردن خیلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج