۱۴۴۸۴۵
۵۰۴۵
۵۰۴۵
پ

وقتی دیپلمات ها غیرتی می شوند

چهره های سیاسی طرفدار چه تیمی هستند؟

فوتبال آنقدر جذاب است که حتی سیاستمداران هم برای تماشای بازی های حساس تقویم شان را خالی می کنند و خودشان را به ورزشگاه می رسانند.

چهره های سیاسی طرفدار چه تیمی هستند؟

تماشاگران امروز: فوتبال آنقدر جذاب است که حتی سیاستمداران هم برای تماشای بازی های حساس تقویم شان را خالی می کنند و خودشان را به ورزشگاه می رسانند؛ اما کدام سیاستمدار طرفدار کدام تیم است؟

آنگلا مرکل

صدر اعظم آلمان معمولا در مسابقات مهم تیم ملی آلمان در جایگاه ویژه یا حتی رختکن تیم دیده می شود. او طرفدار دو آتشه تیم ملی کشورش و به ویژه باستین شواین اشتایگر، هافبک بایرن مونیخ است. بارها دیده شده که خانم مرکل در حال تبریک گفتن به شواینی یا چند توصیه بعد از بازی است. او در رده باشگاهی طرفدار تیم دسته دومی انرژی کوتبوس و عضو افتخاری این تیم است.

چهره های سیاسی طرفدار چه تیمی هستند؟

باراک اوباما

طرفداری رییس جمهور آمریکا از تیم «شیکاگو وایت ساکس» در لیگ بیسبال آمریکا را هم می دانند ولی او طرفدار تیم لندنی وستهم در لیگ برتر انگلیس هم هست.

اوباما زمانی که سناتور ایلینویز بود و برای ورود به کاخ سفید تلاش می کرد، در سفری که به لندن داشت به دیدن بازی تیم وستهم رفت. از آن زمان طرفداران این تیم بابت داشتن چنین چهره پرنفوذی در میان خودشان احساس غرور می کنند.

سیلویو برلوسکنی

داستان عشق برلوسکنی و میلان را همه می دانند. او از کودکی هوادار تیم شهر زادگاهش بوده و در سال ۱۹۸۶ این باشگاه را خرید. نخست وزیر سابق ایتالیا از آن زمان هزینه زیادی صرف تقویت میلان کرده و در دهه ۹۰ دوران پرافتخاری را با این تیم تجربه کرد، ولی اوضاع میلان درست مثل خود برلوسکنی به خوبی آن سال ها نیست.

چهره های سیاسی طرفدار چه تیمی هستند؟

فرانسوا اولاند

رییس جمهور فرانسه طرفدار دو آتشه میشل پلاتینی است و از بازی مشهور فرانسه - آلمان در نیمه نهایی جام جهانی ۱۹۸۲ به عنوان یکی از بزرگترین خاطرات فوتبالی اش یاد می کند. البته او طرفدار یک باشگاه نیست. اولاند در جوانی مدتی برای تیم روئن بازی کرده است. او مدتی طرفدار این تیم بود تا اینکه زمان بازی زوج آنری - ترزگه تبدیل به هوادار تیم موناکو شد. اولاند مدتی هم طرفدار نانت و گنگان بوده است. او در مصاحبه ای در سال ۲۰۰۹ درباره علایق فوتبالی اش به شوخی گفت: «به محض اینکه طرفدار یک تیم می شوم، آن تیم سقوط می کند.»

پرنس آلبرت

حدس زدن اینکه شاهزاده موناکو طرفدار چه تیمی است، کار خیلی سختی نیست. او بارها در جایگاه ویژه ورزشگاه آلبرت دوم، در حالی که شال موناکو به گردنش بوده دیده شده. او در مصاحبه اخیرش گفته که خیلی دوست دارد روزی زلاتان را در تیم موناکو ببیند.

ولادیمیر پوتین

رییس جمهوری روسیه این روزها مشغله زیادی دارد ولی اگر وقتی برای تماشای فوتبال داشته باشد، به دیدن بازی زنیت سن پترزبورگ شهر زادگاهش می رود.

چهره های سیاسی طرفدار چه تیمی هستند؟

ماریانو راخوی

نخست وزیر اسپانیا با وجود اینکه متولد و بزرگ شده ایالت گالیسیا است ولی به عنوان یک طرفدار رئال مادرید شهرت دارد. روزنامه آ س خبر داد که او ۲۵ سال است که عضو رسمی این باشگاه به شمار می رود.

کریستین کرشنر

کدام آرژانتینی را سراغ دارید که فوتبالی نباشد؟ رییس جمهور آرژانتین هم از این قاعده مستثنی نیست. خانم کرشنر که متولد لاپلاتا است، از طرفداران تیم «خیمناز یا لاپلاتا» به شمار می رود.

مانوئل والس

نخست وزیر فرانسه طرفدار دو آتشه بارساست. والس که در پایتخت کاتالونیا به دنیا آمده، در جوانی بارها برای دیدن بازی بارسا به نوکمپ رفته. سرود رسمی باشگاه بارسلونا هم ساخته مانوئل والس است؛ نخست وزیر فرانسه نه، بلکه یکی از پسرعموهای همنامش.

نیکولا سارکوزی

رییس جمهور سابق فرانسه هم فوتبالی است ولی برخلاف اولاند پای تیم مورد علاقه اش ایستاده است. سارکوزی طرفدار دو آتشه پاری سن ژرمن است و حضورش در ورزشگاه «پارک د پرنس» به قدری زیاد شده که شایعه تمایل او به ریاست باشگاه هم شنیده می شد ولی ناصر الخلایفی رییس قطری این باشگاه که رابطه نزدیکی هم با سارکوزی دارد با رد این شایعه گفت: «ریاست باشگاه پاری سن ژرمن برای او پست کوچکی است.»

چهره های سیاسی طرفدار چه تیمی هستند؟

آخرین حضور سارکوزی در این ورزشگاه به بازی اخیر پاریس در لیگ قهرمانان برمی گردد که توانست بارسا را شکست دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج