۱۴۵۵۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیانیه کشتی گیران طلبکار از پرسپولیس

نماینده تام‌الاختیار کشتی گیران طلبکار از باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای درباره اتفاقات اخیر این باشگاه صحبت هایی را مطرح کرده است.

خبرگزاری فارس: نماینده کشتی گیران طلبکار از باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات اخیر این باشگاه و مطالبات مالی کشتی گیران از پرسپولیس بیانیه‌ای در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده که در زیر می خوانید؛

در طول مدت مذاکرات با مسئولان باشگاه پرسپولیس با موارد ناخوشایندی مواجه شدم که تاکنون به خاطر وضعیت بحرانی باشگاه سکوت کرده ولی در حال حاضر با توجه به عدم صداقت و تعامل از سوی آقایان پرمدعا و علی الخصوص مسائل فاجعه برانگیز ملاقات با عوامل موساد و ضد انقلاب به بهانه مذاکره با سران رئال مادرید، اینجانب حمید کلوانی(نوری) به عنوان نماینده تام الاختیار حقوقی و قانونی کشتی گیران سابق پرسپولیس و به نمایندگی از این عزیزان جامعه کشتی که بارها وبارها به خاطر دفاع از مردم مظلوم فلسطین حاضر به مبارزه با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس نشده اند مطالبی را در راستای شفاف سازی به استحضار وزرای اقتصاد و دارایی (جناب طیب نیا ) و وزیر محترم ورزش(جناب گودرزی) می‌رساند:

باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس به رغم دخالت و حضور وزارتخانه های یاد شده دچار حواشی و مشکلات فراوانی است. از یک سوی وزیر محترم اقتصاد به عنوان رئیس مجمع باشگاه معرفی و از سوی دیگر علی‌رغم اظهارات وزیر محترم ورزش و معاونت وی مبنی بر اینکه باشگاه کاملاً در اختیار وزارت اقتصاد است و وزارت ورزش از نظر قانونی مسئولیتی ندارد، این وزارتخانه (ورزش) سکاندار و به نوعی شورای حل اختلاف معضلات این باشگاه شده است.

گمان می رفته پرسپولیس با استفاده از این دو بازو هرچه سریع‌تر به مسیر پیشرفت و ترقی بازگردد ولی بلاتکلیفی های کشتی گیران ، والیبالیست ها و غیره مسائل دیگری در این مجموعه رخ می دهد که حتی باور آن نیز بسیار سخت است.

در طول مذاکرات و جلسات متعددی که با برخی از مسئولین باشگاه داشته ام، یکی از مسئولان باشگاه که در حال حاضر نیز مشغول به فعالیت است به صراحت از بنده درخواست رشوه نموده و این شخص که با نظر مستقیم مسئولان ارشد وزارت ورزش توانسته بر مسند هیئت مدیره باشگاه مردمی و محبوب پرسپولیس بنشیند در صحبتی که بارها با ما داشته اعلام نموده که در صورت برآورده شدن خواسته هایش ترتیب مصوب نمودن پرداخت مطالبات کشتی گیران در هیئت مدیره را خواهد داد( تقاضای دریافت ۱۰% از طلب کشتی گیران حدود ۶۰ الی ۷۰ میلیون تومان رشوه نموده)

از آنجایی که حتی باور این موضوع نیز برایم سخت بود در یکی دو نوبت به ماجرای نفر بیست و دوم و البته اتفاقاتی که قرار بود در لابی آپارتمان پاسداران رخ دهد را اشاره نمودم ولی متأسفانه هرگز با واکنش قابل توجهی از سوی مسئولین وزارتخانه های مطبوع شما مواجه نشدم.

حتی در یکی از این جلسات با عضو هیئت مدیره مورد نظر، شخص معروفی که هم اینک در یکی از وزارتخانه ها به عنوان معاونت فعالیت دارد با این شخص تماس و در خصوص مسائل پشت پرده زمان ثبت شرکت اسپانسر پرسپولیس وموضوعات دیگری صحبت های تأسف برانگیزی نموده که در جای خود قابل بیان و توضیح است.

همه می دانیم دولت محترم یازدهم با شعار تدبیر و امید توانسته به رأی اکثریتی نایل آید. با توجه به این موضوع و اینکه وزراء و مسئولین کابینه می بایست همسو و هماهنگ با تفکرات قابل احترام رئیس جمهور محترم و مردمی قدم بردارند، این انتظار می‌رود تا در مورد مسائل باشگاه بزرگ پرسپولیس و رفتارهایی که از سوی نمایندگان انتخابی شما (وزاری محترم دو کابینه) سر می زند، بررسی های لازم صورت پذیرد که تاکنون متأسفانه نه تنها هیچگونه اقدامی از سوی وزارتخانه هایی که شما عالیجنابان در مسند وزارت آن تکیه زده اید صورت نپذیرفته بالعکس شاهد حمایت های روزافزون شما از نور چشمی هایتان می باشیم.

اینجانب به عنوان نماینده تام الاختیار کشتی گیران حسب وظیفه شرعی و اخلاقی و در راستای شفاف سازی درباره ماجرای باج خواهی و رشوه خواستن یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ترجیح می دهم پرده از اتفاقات عجیب و باورنکردنی باشگاه برداشته و از شما عزیزان وزرای اقتصاد و ورزش بپرسم که چطور یک عضو تأیید شده از سوی عالیجنابان به صراحت از نماینده قهرمانان این مملکت باج خواهی می کند؟!

شاید سؤال میلیون ها هوادار پرسپولیس و عامه مردم این است که اصولاً معیار انتخاب شما در جهت تعیین هیئت مدیره چنین باشگاه بزرگ و پرطرفداری چه بوده است؟

و با کدام اصول اخلاقی و امنیتی و بررسی سوابق و با کدام استعلام لازمه از نهادهای امنیتی وغیره نسبت به انتخاب چنین نوبرانی اقدام نموده اید؟

اگر باشگاه پرسپولیس به وزارت اقتصاد واگذار گردیده علت حضور و سکانداری و حمایت شائبه برانگیز وزارت ورزش از این باشگاه (اعضای هیئت مدیره) چیست؟

براساس قانون پرسپولیس به جهت خصوصی سازی (اصل ۴۴) و حضور در بورس مطمئناً زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی است. حال با توجه به این اصل و تأکیدات شما بزرگواران مبنی بر اینکه این باشگاه جزو اموال دولتی است طبیعتا واگذاری باشگاه به بخش خصوصی و حتی انعقاد قرارداد با اسپانسر باید از مجرای قانونی یعنی از طریق مزایده و نشر آگهی توسط روزنامه ها و رسانه ها صورت پذیرد. سوال اینست علت تخلف و قصور شما در واگذاری شائبه برانگیز باشگاه به جهت اسپانسری بدون انجام تشریفات قانونی و مزایده و با اعمال سلیقه فردی چیست؟! آیا در پشت پرده این تخلفات دلایل خاص غیرقانونی ای وجود دارد؟!!! ( از منظر قانون انتخاب اسپانسر بدون انجام مزایده غیرقانونی و فاقد وجاهت می باشد)

با توجه به واگذاری باشگاه حسب اظهارات وزیر محترم ورزش و جناب خادم به وزارت اقتصاد علت انتخاب شائبه برانگیز هیئت مدیره و حمایت های فراوان شما از این مجموعه چیست؟

چرا علیرغم تأکید نمایندگان محترم خانه ملت مبنی بر واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی در سال ۹۳، در قرارداد منعقده با اسپانسر حاضر باشگاه پیش بینی تمدید قرارداد با این اسپانسر شده و به چه دلیلی این موضوع در متن قرارداد گنجانده شده است؟

مبنای وزارت ورزش در خصوص این متن که در زمان فراهم شدن واگذاری شرکت پرسپولیس به بخش خصوصی، نسبت به معرفی اسپانسر به سازمان خصوصی سازی به منظور تأیید اهلیت و اولویت اسپانسر چیست؟!!! و آیا وزارت ورزش باز هم به واگذاری باشگاه بدون انجام مزایده تأکید دارد؟

آیا چنین اقدامی از سوی وزارت ورزش در معرفی و تأیید اسپانسر حال به هر نوعی، برای سایر شرکت های متقاضی در مزایده شائبه درست نخواهد نمود؟

(بهتر است اسپانسر بداند اگر به این قول یا شرطی که باشگاه را در زمان خصوصی سازی و واگذاری بدون انجام تشریفات قانونی یعنی از هر طریقی جز مزایده به ایشان واگذار می کنند، کاملاً اشتباه و غیرقانونی و حتی شاید نوعی فریب اسپانسر به جهت جذب و هزینه امسال پرسپولیس باشد.)

عالیجنابان!

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ ، اسرائیل دشمن قسم خورده این نظام می باشد بطوری که امام راحل فرموده اند اسرائیل باید از بین برود و حتی مبنای نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس به جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم کودک کش اسرائیل می باشد و بالطبع دادن رأی اعتماد توسط نمایندگان محترم خانه ملت به شما در جهت تکیه زدن بر کرسی صدارت و وزارت، بدواً انقلابی بودن و ارزشی بودن شماست نه حمایت از ضدانقلاب و حامیان آنها.

آیا مسئولین حراست شما به عنوان متولیان حوزه حراست از ارزشهای نظام در وزارتخانه های مطبوع شما موظف نبودند به مجرد اطلاع از سفر آقایان (مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره) به اسپانیا از کم و کیف دیدار با سران رئال مادرید و اشخاص حاضر در آن از ایشان اخذ توضیح نمایند؟!

آیا واقعاً می دانید در حال حاضر توسط نمایندگان انتخابی شما چه ننگی برای برند باشگاه و هواداران میلیونی باشگاه رخ داده است؟!

آیا مصاحبه ها و اظهارات ضد ونقیض و دروغ پردازی های نمایندگان انتخابی خود در باشگاه پرسپولیس را پس از بازگشت از مادرید و دیدار با عوامل ضد انقلاب درست همان شخصی که همیشه با افتخار از همکاری با اسرائیل برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران سخن گفته( امیرحسین جهانشاهی) اطلاع دارید؟!

هرچند دیوار حاشا بلند است و طبق معمول تکذیب و انکار شما روشن!

حال اگر نمی دانید بهتر است بدانید علیرغم دیدار نمایندگان انتخابی شما یعنی آقایان منتقمی و سیاسی با عوامل ضدانقلاب و موساد و گرفتن عکس یادگاری آن هم در کمال افتخار و دوشادوش یکدیگر، آقایان پس از بازگشت در مصاحبه های مختلف آنچنان با اظهارات ضد و نقیض ، دروغ پردازی و فرافکنی نموده اند که شاید هر مجنونی برایش شائبه های فراوانی در خصوص دستهای پشت پرده این ملاقات ایجاد گردد!

از نمایندگان انتخابی شما که شاید به نوعی نورچشمی شماها نیز باشند انتظار می رفته پس از واکنش آحاد ملت اعم از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و سایر مقامات محترم کشوری به جهت دیدار با عوامل ضد انقلاب، فوراً در همان روز نخست طی بیانیه ای از مردم شریف و علی الخصوص هوادار میلیونی باشگاه عذرخواهی می نمودند ولی متأسفانه به جای عذرخواهی مطالبی را بیان داشته که به سمع و نظر شما می رساند هرچند مطمئن هستم که شما کاملاً از متون مصاحبه های آنها هم باخبرید و شاید هم...!

سرپرست یا بهتر است بگوییم مدیرعامل باشگاه (منتقمی) صراحتاً اعلام داشته که به هیچ عنوان بحث مذاکره با واسطه یا بی واسطه با عامل ضدانقلاب به جهت مذاکره با رئال مادرید صورت نپذیرفته است!!! و اینکه ایشان به رئیس هیئت مدیره (سیاسی) نیز اعلام داشته که می بایست فقط و فقط با سران باشگاه رئال مذاکره نمایند!

و اینکه شخص ضد انقلاب را به طور اتفاقی در دفتر باشگاه رئال ملاقات نموده اند!

حال سوال ما از مدیرعامل انتخابی شما اینست که چطور ایشان به سبب حضور به عنوان قائم مقام طی چندین دوره مدیرعاملی سابق (رویانیان و پروین) در جریان مکاتبات رئال با پرسپولیس و درج نام امیرحسین جهان شاهی (عامل ضدانقلاب) باخبر نبوده اند؟!

چطور ممکن است ایشان که قائم مقام مدیرعامل سابق جناب رویانیان اطلاع نداشته که علت عدم ادامه مذاکره با رئال توسط آقای رویانیان به جهت حضور همین عامل ضدانقلاب طی مکاتبات به عمل آمده بوده است !

حال جناب سیاسی چنین اظهار داشته که جهان شاهی رابط این قضیه نبوده و ایشان از دوستان پرز بوده و زمانی که سیاسی متوجه این مسئله که عامل ضدانقلاب فارسی صحبت می نماید با ایشان رابطه دوستانه برقرار و تقاضای تخفیف توسط ایشان از سران رئال را می نماید!!! در ادامه بیان می دارد که با موساد و عواملش در ارتباط نیست و اینکه عامل موساد بودن جهان شاهی را قبول ندارد و انگ جاسوسی به او نمی چسبد فقط می تواند ضد انقلاب یا ضد جمهوری اسلامی باشد!!! و اینکه از نظر ایشان نمایندگان مجلس که خواهان لغو بازی می باشند حق اعتراض به جهت لغو آن را ندارند بلکه می بایست اعتراض خود را به شورای عالی امنیت ملی اعلام نمایند!!! حال سوال ما از رئیس هیئت مدیره ای که شما چشم بسته ایشان انتخاب نموده اید این است:

الف - چطور ممکن است شما نمی دانسته اید در چنین سفر مهمی با توجه به نامه نگاری های سابق چه اشخاصی در این جلسه با سران رئال حضور دارند؟!

ب- شما و مدیرعاملتان با کدام منطق و اخذ استعلام از کدام نهادهای مربوطه امنیتی از عدم حضور این شخص و عدم واسطه گری ایشان به مادرید سفر نموده اید؟!

ج- علت واقعی سفر شما علیرغم اطلاع کافی و وافی از حضور عامل ضدانقلاب در ملاقات با سران رئال با توجه به نامه نگاری های سابق چیست؟!

د- اگر با جهان شاهی مذاکره ای نداشته اید پس صراحتاً بیان دارید علت عکس یادگاری با چنین شخصی که عامل موساد می باشد چه بوده است؟

هـ - جناب سیاسی مگر آقای منتقمی به شما تذکر نداده بود که در طول مذاکرات با سران رئال فقط با مسئولین ارشد رئال مذاکره کنید؟ پس دلیل اینکه شما از این شخص تقاضای همکاری نموده اید چه می باشد؟!

و - چرا شما و جناب منتقمی بعد از آنکه این شخص ضدانقلاب را در دفتر پرز مشاهده نموده اید فوراً جلسه را ترک نکرده اید؟

ظ- چرا علیرغم حضور این شخص حاضر به مذاکره با سران رئال شده اید؟ و اینکه شما بیان می دارید عامل جاسوس و موساد بودن جهان شاهی را قبول ندارید سوال بنده این است که شما چکاره اید و در کدام دانشکده اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی دوره تخصصی شناخت افراد را گذرانیده اید که توانسته اید عامل جاسوس نبودن ایشان را تشخیص دهید و با کدام معیار و مقیاس و محاسبه اعلام می دارید که ایشان جاسوس نمی باشد؟!برای شما و اشخاصی که شما را انتخاب نموده اند این مطلب شما که اعلام می نمایید که جهان شاهی فقط می تواند ضد انقلاب و ضد جمهوری اسلامی باشد نوعی ننگ نیست؟ و اینکه اگر شما توانسته اید ضد انقلاب بودن ایشان را تشخیص دهید پس چرا به خود اجازه داده اید که از این شخص تقاضای واسطه گری به جهت اخذ تخفیف از سران رئال را بدهید و چرا حاضر شدید با یک فرد ضد انقلاب مذاکره و عکس یادگاری بگیرید؟!

وزاری محترم

حال به نظر شما همراهی و مذاکره و جلسه با افراد معاند نظام توسط نمایندگان انتخابی شما نوعی تأیید عملکردآنها نیست؟

آیا صبوری شما و عدم واکنش صحیح از ناحیه شما به جهت سکوت نوعی تأیید عملکرد این نمایندگان نیست؟

آیا نمایندگان انتخابی شما نمی دانند که براساس اصل ۷۶ قانون اساسی مجلس در رأس همه امور است و حق تحقیق و تفحص دارد و در مجلس کمیسیونی به نام کمیسیون اصل ۹۰ وجود دارد که رسیدگی به تخلفات نمایندگان شما در حیطه نظارت و اختیارات این عزیزان است؟!

یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس (کاظم پور) در یکی از خبرگزاری ها به صراحت بیان داشته که برنامه سفر به مادرید در هیئت مدیره مطرح نشده و ایشان در جریان این سفر نبوده اند. حال از شما سوالم این است که چطور سفری که در هیئت مدیره مطرح و مصوب نشده آقایان طی نامه ای به وزارت ورزش از سفر خود و کم و کیف آن مکاتبه نموده اند ؟ چرا مسئولین حراستی شما در زمان همان مکاتبه استعلامات لازمه را به عمل نیاورده اند؟

در پایان مراتب تأسف خود را به نمایندگی از عزیزان جامعه کشتی به جهت انجام مذاکرات در راستای صلح و سازش با افرادی که در باشگاه به عنوان عضو هیئت مدیره مشغول به فعالیت بوده را اعلام و اظهار می دارد دیگر تحت هیچ شرایطی با اشخاصی که با عوامل ضدانقلاب و حامیان اسرائیل عکس یادگاری می گیرند مذاکره ای نخواهیم نمود و از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مسئولین ارشد وزارت اطلاعات و سایر مقامات کشوری تقاضای پیگیری لازم را در خصوص برخورد با چنین افراد بی کفایت و بی صلاحیتی را خواستاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج