۱۴۵۶۰۲
۱۸ نظر
۵۰۰۶
۱۸ نظر
۵۰۰۶
پ

قیمت محصولات جدید ایران خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو قیمت محصولات جدید این شرکت شامل دو خودروی دانگ فنگ، رنو کپچر، دنا و دنا با گیربکس اتوماتیک را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو قیمت محصولات جدید این شرکت شامل دو خودروی دانگ فنگ، رنو کپچر، دنا و دنا با گیربکس اتوماتیک را اعلام کرد.

هاشم یکه‌زارع اظهار کرد:‌ قیمت دو خودروی چینی مربوط به شرکت دانگ فنگ کمتر از ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه این دو خودرو در سال ۱۳۹۴ به تولید خواهند رسید، خاطرنشان کرد: قیمت محصول جدید رنو "کپچر" نیز بیشتر از ۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: خودروی دنا با قیمت کمتر از ۵۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد. زمان عرضه این خودرو حدود ۲۰ روز آینده است.

یکه‌زارع تصریح کرد: دنا با گیربکس اتوماتیک نیز تا شش هفت ماه آینده تولید شده و با قیمت ۵۲ تا ۵۳ میلیون تومان عرضه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      خواهشا به فکر مردم باشید
      البطه میدونم که نمیتونید چون اگه بخواهید به فکر مردم باشید باید ایران خودرو و سایپا رو کلا جمع کنید

      پاسخ ها

      • آرش

        البته

    • مجتبی

      خواهشا به فکر مردم باشید
      البطه میدونم که نمیتونید چون اگه بخواهید به فکر مردم باشید باید ایران خودرو و سایپا رو کلا جمع کنید

    • بدون نام

      آخه دنا ماشینه که50 میلیون قیمت داشته باشه.نهایتش همون 30میلیون سمند

    • رامين

      مفته، مخصوصا دنا مردم حتما ميخرن، اونهم كه صدرصد شاسي ٤٠٥ هست مثل سمند، اميدوارم موتور پيكان روش نباشه.. به هر حال مردم شعورشون ميرسه مسخره شما نيستند پولشونم از سر راه نياوردن

    • rahman

      باسلام
      به خدا دارن با این قیمت ها فقط به مردم ظلم می کنن

    • بدون نام

      شما وقتی سورن را با قیمت 36 عرضه می کنید و روی دستتون باد می کنه، انتظار دارید این فیس لیفت به تمام معنا جا مونده رو 50 میلیون ببرن؟ خدایش مسئولین بازاریابی و فروشتون رو از مریخ آوردین؟؟؟؟؟؟؟

    • مجتبی

      خواهشا به فکر مردم باشید
      البطه میدونم که نمیتونید چون اگه بخواهید به فکر مردم باشید باید ایران خودرو و سایپا رو کلا جمع کنید

    • علی

      با توجه به حجم بالای انصراف مردم ودرخواست پس گرفتن ودیعه های سپرده نمایندگی ها جوابگو نبوده و از پس دادن پول خودداری می نمایند لذا شرکت ها با چندین ترفند از بالا بردن بهره پول تا پایین آوردن قیمت ها و بروز کردن تحویل دست به دامن مردم و نمایندگان مجلس شدند که مجلس به همان کسر قیمت 30% اصرار دارند و از مردم خواسته اند تا اطلاع ثانوی از خرید جدا خودداری کنند با توجه به پایین آم دن نقدینگی شرکتها و و عدم فروش و ریزش قیمت سهام و پایین آمدن قدرت خرید مردم شرکتها ددو را بیشتر ندارند اول پایین آوردن قیمت با مبلغ اعلامی مجلس دوم احتمال ورشکستگی شرکتهو گر چه همین العان هم ورشکسته اند واگر مردم فقط چند ماه از خرید و ثپت نام خود داری کنند مطمعا چا ه ای جز پایین آمدن مناسب با توان خرید مردم ندارند.پس عزیزان تا گرفتن نتیحه درست دست در دست هم و بایکوت و تحریم شرکت های خود رو ساز داخلی که اینشاا... بزودی این معضل نیز حل شود و آنها سر جایشان بنشینند و با مردم کهه اربابان رجوع و همه توجیع اقتصادی هستند لج نکنند و مهربان باشند مثل شرکت های بزرگ خودرو ساز دنیا .

    • احمد گلي زاد

      حيفِ نام با عظمت كوه دنا كه گذاشتيد روي خودروي دنا ، لطفاً يه ذره نگاه كره و چين بكنيد نگفتم المان و ايتاليا ، بابا شما تا حالا شنيديد كسي تو شورلت يا بيوك كشته شده باشه لاكردار ده تا ملق مي خوره ولي طوريش نميشه ، موقعي حركت ميكنه مثل كشتي نرمه و روي دست اندازه آب تو دلت تكون نميخره ، خوش ركابه و زير پايشي عاليه ، ايمن و مطمعنه ، و....
      ما كه مي تونيم موشك بسازيم نانو و ماهواره وانرژي هسته اي بسازيم نمي تونيم ماشين بسازيم ، چه خبره؟

    • جواد

      کی میشه که واردات خودرو آزاد بشه که ابرانخودرو و سایپا از رو برن

    • بدون نام

      مردم محترم ایران چه گناهی کرده که دوخودرو ساز ایران هرچه می توانند بر قیمت خودرو ها هر ثانیه افزایش وبر کیفیت آن کاهش می دهند ما هم باید با خودرو قراضه مدل 83 خود که عمر مفید آن حداکثر 5 سال است عشق می کنیم اصلا جان مردم مهم نیست وفقط در رسانه به پلیس گیر می هیم که چرا تصادف فوتی داریم وبرای انان جان ومال مردم اصلامهم نیست وفقط ئر جاده ها با این خودرو ناقص باید در چاله وچوله های ایران لایی بکشیم که شاید در چاله عمیق نیافتیم وقسمتی از حلبی خودرو خود را در خیابان جا نگذاریم وباز هم احسن به خودرو سازان چینی که تا می توانند خون مردم بی گناه ایران را در شیشه می کنند وکک سوجویان ایرانی اصلا نمی گزدوباید محصولات ارزان قیمت انان را با هزینه گمرک به قیمت بالا در ایران بخریم

    • ح راد

      من از ایران ماسین گرفتم تا الان 40بار رفتم گارانتی مکل همچنان باقی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش قربونت یه کم روی املا کار کن جای ذوری نمیره

    • حسن

      من تصمیم داشتم اول ابان ماشین بخرم ولی تا قیمتها درست نشه نمیخرم اگر هم خریدم دو مدل پایین تر میگیرم شما هم همینکارو بکنین تا حساب بیاد دستشون

    • بدون نام

      نحوه اعلام قیمت : بالای پنجاه ... زیر پنجاه .... اخه این چه وضعیه یعنی تحقیر مصرف کننده تا چه حد!!! اون هم برای ماشین چینی ؟؟ مردم همت کنن محصولات این خودروسازهای از خود راضی رو تحریم کنن . واقعا کی از دست شون راحت میشیم با این فرغون های به درد نخورشون

    • مهدی

      چی بگم

    • رامتین

      من هر 6 ماه ی بار میرم چین هم شانگهای میرم هم ایوو و... بخدا یا ماشینای آلمانی میبینی یا آمریکایی. اصلا لیفان و نمیدونم دان فنگ و اینارو نمیشناسن.
      بهشون میگی صادر میشه ایران میخندن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج