جاباما
۱۴۵۷۱۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پایان حدود هفت ساعت مذاکرات سه جانبه

مذاکرات سه جانبه محمدجواد ظریف و جان کری وزیران امور خارجه ایران و آمریکا و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از سه دور گفت وگو که نزدیک به هفت ساعت به طول انجامید، چهارشنبه شب به وقت محلی در وین پایان یافت.

ایرنا: مذاکرات سه جانبه محمدجواد ظریف و جان کری وزیران امور خارجه ایران و آمریکا و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از سه دور گفت وگو که نزدیک به هفت ساعت به طول انجامید، چهارشنبه شب به وقت محلی در وین پایان یافت.

طرفین در این مذاکرات درباره اختلافات باقیمانده بر سر توافق نهایی، همچون «میزان غنی سازی، جدول زمان بندی لغو تحریم ها علیه ایران و مدت زمان توافق نهایی» گفت وگو کردند.

قرار است امروز (پنجشنبه) ساعت ۱۱ به وقت محلی مذاکرات ایران با نمایندگان ۱+۵ به ریاست محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شود.

هیات ایرانی که در سطوح مختلف کارشناسی از روز سه شنبه با هیات آمریکایی مذاکره کرده، قرار است امروز نیز با نمایندگان روسیه و چین دیدارهای دوجانبه داشته باشد.

هشتمین دور مذاکرات جامع هسته ای میان ایران و ۱+۵ از روز سه شنبه هفته جاری در وین با گفت وگوهای معاونان ظریف و کری و سپس کارشناسان ایران و آمریکا آغاز شد. پس از آن، ظریف و اشتون در دیداری دوجانبه، آخرین وضعیت مذاکرات و نحوه پیگیری آن را بررسی کردند و سپس این مذاکرات را با حضور معاونان خود در شام کاری ادامه دادند.

از روز چهارشنبه، مذاکرات سه جانبه ظریف، کری و اشتون آغاز شد و طرفین در سه نوبت در وقفه های کوتاه مدت با یکدیگر به بحث و گفت وگو بر سر موارد اختلافی نشستند که سرانجام پس از حدود هفت ساعت این مذاکرات پایان یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خسته نشدید از مذاکره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج