۱۴۵۷۸۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نکاتی برای داشتن آشپزخانه ای دوست داشتنی

چیزهای زیادی برای دوست داشتن در این آشپزخانه ساخته شده است و وجود دارد. قبل از هر چیز، یك توازن هماهنگ میان مواد و مصالح دست‌ساز با روكش‌های چوبی سطوح شفاف، و بعد از آن، سبك طراحی متقارن در آشپزخانه است.

چیدانه: چیزهای زیادی برای دوست داشتن در این آشپزخانه ساخته شده است و وجود دارد. قبل از هر چیز، یك توازن هماهنگ میان مواد و مصالح دست‌ساز با روكش‌های چوبی سطوح شفاف، و بعد از آن، سبك طراحی متقارن در این آشپزخانه، كه از كابینت‌های دردار و هم پیش‌خان‌های پیش‌آمده تشكیل شده است و البته تمام این عناصر بسیار كاربردی و هوشمندانه طراحی شده‌اند. بی‌دلیل نیست كه با دیدن این آشپزخانه هر فردی شگفت‌زده می‌شود.

نکاتی برای داشتن آشپزخانه ای دوست داشتنی

شركت Arrital از سال ۲۰۱۳ به بعد از طراحی‌های فرانكو دریوسو تبدیل به شركتی برتر در اروپا شده است كه در تولید سطوح خارق‌العاده آشپزخانه و رنگ‌های آن‌ها معروف شده است. در عین حال كه بسیار زیبا و خاص هستند، بسیار كاربردی هستند و استفاده از آن‌ها راحت است. چنین ایده‌هایی هستند كه آشپزخانه‌ای با چنین طراحی‌ای را تبدیل به آشپزخانه رویایی ویکی از پرطرفدارترین ایده های طراحی آشپزخانه!میکنند.

نکاتی برای داشتن آشپزخانه ای دوست داشتنی

جدا از سطوح چوبی، سطوح شیشه‌ای، و سطوح لاك‌الكل كاری شده براق، در این آشپزخانه از لمینیت‌هایی استفاده شده است كه در ساخت آن‌ها تكنولوژی نانو به كار رفته است. این سطوح لمینیت‌شده بسیار بادوام و نرم هستند. اساس این سطوح از رزین است و یكی از جدیدترین‌ سطوحی هستند كه اكنون در صنعت طراحی در دسترس است. که یکی از ضرورت های یک آشپزخانه کامل است.

نکاتی برای داشتن آشپزخانه ای دوست داشتنی

سطوح چوبی جدید كه اكنون در بازار وجود دارند سطوحی هستند كه از چوب درخت بلوط ساخته شده‌اند و دارای رگه‌ها، گره‌ها، و ترك‌های ریز و متنوعی هستند كه آن‌ها را شبیه چوب‌های قدیمی كرده است. این نوع سطوح که یکی از پرطرفدارترین ایده های طراحی آشپزخانه! هستند دارای جلوه‌ای گرم و ساده هستند و استفاده از آن‌ها بسیار راحت است.

نکاتی برای داشتن آشپزخانه ای دوست داشتنی

در طراحی کابینت آشپزخانه به سبک مدرن از چارچوب‌های آلومینیومی برای ساخت درهای كابینت‌ها استفاده شده است كه از نظر بصری به آن‌ها زیبایی خاصی داده است و دوام آن‌ها را بسیار بیش‌تر از كابینت‌های معمولی كرده است.

نکاتی برای داشتن آشپزخانه ای دوست داشتنی

۶ رنگ براق جدید و ۶ رنگ شیشه‌ای مات در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در این آشپزخانه وجود دارد.

نکاتی برای داشتن آشپزخانه ای دوست داشتنی

این آشپزخانه یكی از تولیدات در سطح اروپاست كه طراحی شده است. یك شركت طراحی/ ساخت/ و نصب آشپزخانه است كه در طراحی نوآورانه آشپزخانه‌ها، حمام‌ها، بازسازی، ساخت، گسترش، و مشاوره در اروپا و آمریكا شهرت دارد. داشتن این آشپزخانه مانند بودن اقیانوس در آشپزخانه شماست.

نکاتی برای داشتن آشپزخانه ای دوست داشتنی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج