جاباما
۱۴۶۱۳۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

طنز؛ خجالت خجالت، برو خونه خاله‌ت!

به چند خبر که هم‌اینک به دستم خورد و دست خودم نبود، توجه فرمایید.

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

به چند خبر که هم‌اینک به دستم خورد و دست خودم نبود، توجه فرمایید.

فعالیت فصلی: یکی از فعالان سیاسی که مدت‌ها بود غیرفعال شده بود، اعلام کرد به‌زودی فعالیت خود را از سر می‌گیرد. این غیرفعال درباره دلیل عدم‌فعالیت خود در چندسال گذشته گفت: فعالیت من به خیلی چیزها بستگی دارد و من فعال حساسی هستم. مخصوصا وقتی هوا پس‌ باشد سنسورهای من صدا می‌دهد که آفتابی نشوم، برای همین وقتی آب‌ها از آسیاب بیفتد سروکله‌ام پیدا می‌شود. وی تاکید کرد: این چندسال هم چون آب‌ها از آسیاب نیفتاده بود، من فیتیله‌ام نم برداشته بود و غیرفعال شده بودم. وی همچنین مدعی شد: بیش‌فعالان سیاسی فاقد منش و تحلیل هستند وگرنه هر آدم عاقلی می‌داند فعالیت زیاد برای بدن خوب نیست و آدم باید بعد از هر فعالیتی چندسال استراحت کند. کارشناسان معتقدند فعالیت مدنی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای بعضی از دلاوران شغل فصلی محسوب می‌شود، یعنی اگر بار بخورد و بصرفد، یک حرکتی می‌زنند.

آمبولانس‌چی خجالت خجالت: تنی چند از هموطنان با تجمع روبه‌روی روزنامه «شرق» اعتراض خود را به آمبولانس‌چی نشان دادند. آنها با همراه‌داشتن پلاکاردهایی منقوش به این مضمون که «آخه این‌چی میگه این وسط؟»، «واقعا به همه ‌گیر میدی، یا بگیر نگیر داره به کی‌ گیر می‌دی؟»، «باشگاه موج‌سواران بی‌خطر»، «انجمن منتقدان به همه‌چی حتی به هیچی»، «گروه وایبری مخالفان هرچی»، «آمبولانس‌چی خجالت‌خجالت برو خونه خاله‌ت»، «اصلا کی گفته این تو روزنامه بنویسه؟ اگه راست میگه بیاد رو دیوار بنویسه» حضور به‌هم رسانده بودند. معترضان با دادن شعارهایی همچون «از کی پول می‌گیری به کی فحش بدی؟ یا به کی فحش میدی از کی پول نگیری؟»، «آمبولانس‌چی حیاکن، تنفس مصنوعی‌رو رهاکن» خواستار پایان‌دادن به سوراخ لایه اُزن شدند.

در پایان آمبولانس‌چی که از خجالت خیس‌خیس شده بود، همچون جادوگر شهر اوُز که به آب حساس بود و ناپدید شد، به سمت افق حرکت کرد و در افق ناپدید و غیب شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج