جاباما
۱۴۶۵۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازسازی غزه وظیفه کشورهای اسلامی است

رئیس مجلس شورای اسلامی بازسازی غزه را وظیفه تمامی کشورهای اسلامی دانست و گفت: کشورهای اسلامی بایستی به دور از هیاهوی تبلیغاتی اقدامی فوری برای کمک به مردم مظلوم غزه جهت بازسازی کنند.

ایرنا: رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعدازظهر امروز (یکشنبه) با حضور در مجلس، با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

علی لاریجانی در این دیدار به پایداری و ایستادگی جریان مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: پایمردی مقاومت اسلامی فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی موجب عزت و سربلندی مسلمانان شده است.

وی بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.

رئیس قوه مقننه همچنین تحولات اخیر در منطقه را حساس و تاریخی خواند و افزود: نباید اجازه داد تبلیغات رسانه های غربی پیرامون گروه های افراطی مانند داعش مسئله فلسطین را از اولویت خارج کند.

لاریجانی در پایان بازسازی غزه را وظیفه تمامی کشورهای اسلامی عنوان کرد و خواستار اقدام فوری از سوی مسلمانان برای بازسازی غزه شد.

** در ادامه این دیدار، رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت های مادی و معنوی جمهوری اسلای ایران از طرف مردم مظلوم فلسطین، بر ادامه مبارزه جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: جنگ ۵۱ روزه غزه نشان داد رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین رژیمی شکست خورده است.

عبدالله در ادامه با اشاره به ترس آمریکا و متحدان رژیم صهیونیستی از نیروهای مقاومت، افزود: رژیم صهیونیستی به همراه متحدان منطقه ای خود، به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نیروهای مقاومت می باشند و مطمئنا این سیاست شکست خواهد خورد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در تسلیح کرانه باختری، این امر را در تقویت محور مقاومت بسیار مهم دانست.

وی در ادامه بر ضرورت توجه خاص به بازسازی مناطق تخریب شده از حملات رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج