۱۴۶۷۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نوری: پزشکان گفته‌اند نمی‌توانم بازی کنم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پزشکان گفته‌اند نمی‌توانم فردا مقابل سایپا بازی کنم اما اگر مجوز بازی‌ام را بدهند هرطور شده خودم را به استادیوم آزادی می‌رسانم تا بازی کنم.

خبرگزاری فارس: محمد نوری در خصوص مشکلی که برایش به وجود آمده و او در بیمارستان بستری شده بود، گفت: از ساعت یک بامداد امروز از معده‌درد خودم را بیمارستان رساندم و در ناحیه شکم درد شدیدی احساس می‌کردم.

وی ادامه داد: از زمانی هم که به بیمارستان آمدم سونوگرافی و آزمایش خون انجام دادم اما هنوز مشخص نیست که مشکل درد شکم من چیست اما پزشکان گفته‌اند که مشکوک به آپاندیس هست و فعلاً در بیمارستان پارسیان بستری شده‌ام.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا به بازی مقابل سایپا که فردا برگزار می‌شود می‌رسد یا نه، افزود: تمام تلاشم را می‌کنم تا خودم را در این شرایط که پرسپولیس به من نیاز دارد به بازی برسانم. من همیشه برای پرسپولیس با تعصب بازی کردم و حتی در این شرایط هم دوست دارم برای تیمم به میدان بروم چرا که شرایط تیم حساس است و می‌دانم که به حضور من در این بازی نیاز هست و مطمئن باشید اگر پزشکان اجازه بدهند هرطوری شده خودم را به بازی فردا می‌رسانم.

نوری در پایان گفت: البته پزشکان به من گفته‌اند با این شرایط به بازی فردا نمی‌رسم. اما مطمئن باشید اگر تا فردا ساعت ۱۲ ظهر هم شرایط بازی به دست بیاورم خودم را به استادیوم آزادی می‌رسانم تا برای پرسپولیس بازی کنم چرا که دوست ندارم تحت هیچ شرایطی تیمم را تنها بگذارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج