۱۴۶۷۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جلالی: پشت سر فوتبال حرف زیاد است

سرمربی تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد رمالی و جادوگری باعث می‌شود تلاش و کوشش در فوتبال زیر سؤال برود.

خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی در پایان جلسه کانون مربیان فوتبال ایران عنوان کرد: در این جلسه موضوعاتی را مورد بررسی قرار دادیم که از قبل هماهنگ شده بود و مهمترین بحث‌مان آسیب‌شناسی فوتبال پایه بود. در کنار این موضوع برگزاری انتخابات کانون مربیان فوتبال تهران را نیز بررسی کردیم.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان از کانون مربیان گزارشی در خصوص عملکرد فوتبال پایه خواسته و قرار است جلساتی تشکیل دهیم تا پس از جمع‌بندی نهایی و اعلام نظر کارشناسی خروجی‌اش را به وزارت ورزش بدهیم. درباره تیم‌های پایه تاکنون صحبت‌های زیادی شده اما اعلام نظر کانون مربیان و بنده منوط به جمع‌بندی نهایی صحبت‌ها و جلسات کارشناسی است.

رئیس کانون مربیان، ناکامی در فوتبال پایه را مربوط به سال‌های گذشته دانست و اظهار داشت: دلایل زیادی وجود دارد که باعث شده سال‌ها در فوتبال پایه ناکامی و نزول داشته باشیم. تمام شاخص‌های فوتبال ما منفی است و در نقاط مختلف دچار ضعف هستیم. کودکی که اکنون بخواهد وارد فوتبال شود اما خانواده‌اش مشکلاتی داشته باشند نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد علاوه بر این موضوع شاخص‌های فوتبال ما در اقتصاد هم مشکلاتی دارد و ما در این مسئله نسبت به تمام دنیا عقب هستیم.

وی با تأکید بر اینکه تمام افرادی که قصد دارند وارد فوتبال شوند باید بتوانند چنین کاری را انجام دهند، گفت: اگر یک فوتبالیست در روستایی دورافتاده بخواهد خودش را معرفی کند، باید بتواند چنین کاری را انجام دهد. این مسئله را آموزش و پرورش و مربیان پایه باید به جدیت دنبال کنند تا فوتبال ما در این بخش دچار تغییر و تحولات مثبتی شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص وضعیت تیمش پیش از دیدار با پرسپولیس، خاطر نشان کرد: ما از ابتدا می‌دانستیم که باید کارمان را از کجا شروع کنیم و بر همین اساس کارها را در تیم سایپا طبقه‌بندی کردیم. مطمئناً وقتی شما بخواهید تیمی را بسازید با مشکلاتی روبه‌رو هستید و این کار یک پروژه سنگین و عظیم است اما خوشبختانه اکنون در مسیر پیشرفت قرار گرفته‌ایم و رو به جلو حرکت می‌کنیم.

جلالی در ادامه در خصوص اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان در فوتبال از مواد مخدر استفاده می‌کنند، تصریح کرد: پشت سر فوتبال حرف زیاد است اما بنده به شخصه چیزی در این مورد ندیده و نشنیده‌ام. به خصوص در تیم‌هایی که خودم کار کردم تا به حال با این موارد روبه‌رو نشده‌ام که کسی بخواهد از مواد مخدر استفاده کند.

وی همچنین در خصوص بحث رمالی و جادوگری در فوتبال که مورد تأیید محمد مایلی‌کهن نیز قرار گرفت، عنوان کرد: اینها حرف‌هایی است که پشت سر فوتبال زده می‌شود و مسائلی مطرح شده که فوتبال را به این روز انداخته است. همه ما مقصر هستیم که چنین حرف‌هایی هستیم و مطمئناً اگر در فوتبال ما رمالی و جادوگری وجود دارد باید به این موضوع رسیدگی شود و نگذاریم این افراد آزادانه کار کنند.

رئیس کانون مربیان با بیان اینکه باید نهادی تشکیل شود تا به این مسائل رسیدگی کند، گفت: باید نهادی باشد که هر کسی هر حرفی دلش می‌خواهد، به زبان نیاورد. اگر صحبت‌های این افراد مبنی بر وجود رمال و جادوگر نامربوط است باید مشخص شود که چرا این حرف‌ها را زده‌اند و اگر هم این بحث‌ها وجود دارد باید مشخص شود که چرا رسیدگی نمی‌شود.

جلالی ادامه داد: رمالی و جادوگری در تمام دنیا وجود دارد و شاید در خانواده شما هم از این مسائل به وجود بیاید که نزد چنین افرادی بروند اما اگر این مسائل را به فوتبال ربط دهیم همه چیز زیر سؤال می‌رود و آن موقع تلاش و کوشش در فوتبال بی‌اهمیت می‌شود. بحث رمالی و جادوگری نه تنها به فوتبال بلکه به جامعه ضربه می‌زند و باید مراقب این صحبت‌ها و رفتارها باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج