۱۴۶۷۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جعفرپور: از شرایط آرمانی دور نیستم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بنگر از دوستان صمیمی من است اما هیچ دخالتی برای حضورم در پرسپولیس نداشته است.

خبرگزاری تسنیم: مهدی جعفرپور در مورد پیوستنش به تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که قسمتم این بود به پرسپولیس بیایم. البته باید از حسین ماهینی برای حضور در پرسپولیس رخصت بگیرم، چون به نوعی جایگزین این بازیکن شده‌ام. ماهینی از بزرگان فوتبال کشور ماست.

وی ادامه داد: باید از حمید درخشان هم تشکر کنم که به من اعتماد کرد و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد سرمربی پرسپولیس را بدهم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا می‌تواند مانند روزهای اوجش در سپاهان برای پرسپولیس هم بازیکن مثمرثمری باشد، خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس مطمئن باشند که بهتر از مهدی جعفرپور زمان سپاهان برای پرسپولیس بازی می‌کنم. اگر آن موقع جوان بودم الان باتجربه شده‌ام و با همین تجربه می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم. می‌دانم پرسپولیس هواداران زیادی دارد و سطح توقع از بازیکنان در این تیم بیشتر از تیم‌های دیگر است.

جعفرپور درباره بازی فردای پرسپولیس و سایپا خاطرنشان کرد: سایپا تیم خوب و قدرتمندی است و برای بازی با پرسپولیس انگیزه زیادی دارد با توجه که فصل پیش برای این تیم بازی کردم من هم انگیزه دارم، البته من کلاً برای هر بازی انگیزه فراوانی دارم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا محسن بنگر واسطه حضور او در پرسپولیس بوده است، گفت: بنگر ۷،۸ سال هم تیمی من بوده و از دوستان صمیمی من است، اما هیچ دخالتی برای حضور من در پرسپولیس نداشته است. بنگر معرف من نبوده و نمی‌دانم چرا این حرف‌ها مطرح می‌شود.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: وقتی به تمرین پرسپولیس آمدم خیلی‌ها گفتند جعفرپور آماده نیست و از شرایط آرمانی دور است اما اصلاً این طور نیست. من سال گذشته بازیکن سایپا بودم و در پست دفاع راست برای این تیم گلزنی کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج