۱۴۶۸۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توقف شیاطین در وست بروم

و تیم وست برومویچ و منچستریونایتد در آخرین بازی هفته هشتم لیگ جزیره به مصاف یکدیگر رفتند.

طرفداری: دو تیم وست برومویچ و منچستریونایتد در آخرین بازی هفته هشتم لیگ جزیره به مصاف یکدیگر رفتند.

نـیـمـه اول:

دو تیم که به امتیاز این بازی به شدت نیاز داشتند از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه هارتونزِ شهر وست بروم با قضاوت آقای مایک دین به مصاف یکدیگر رفتند و گل زود هنگام وست برومویچ نوید یک بازی جذاب را داد. این تیم خیلی زود به گل رسید و در ادامه نیز فشارهای منچستریونایتد در ادامه نیمه اول بی نتیجه بود و شیاطین سرخ نیمه اول را با شکست به پایان رساندند.

نـیـمـه دوم:

شروع نیمه دوم برای منچستریونایتد طوفانی بود و تعویض طلایی لوییس فن خال، مروان فلایینی موفق شد کار را به تساوی بکشاند اما در ادامه این باز هم سفید پوشان وست بروم بودند که از اشتباه بازیکنان یونایتد استفاده کردند و به گل رسیدند. درحالی که تنها ۲۴ دقیقه برای جبران گل این تیم فرصت باقی مانده بود، یونایتد فشار حملات خود را بیشتر کرد و فن خال با آوردن فالکائو و یانگ سعی در تقویت قدرت تهاجمی خود کرد. در این بین ضربه رابین فن پرسی یک بار به تیرک دروازه برخورد کرد و در صحنه ای مشکوک یکی از بازیکنان وست برم در محوطه جریمه خودی توپ را با دست حمل کرد که از دید داور این حرکت خطا نبود. در نهایت نیز اما این بلیند بود که بالاخره یکی از شوت های خود را در اواخر بازی به گل تبدیل کرد و کار را به تساوی کشاند.

شرح گل ها:

سسنیون (دقیقه ۸): غفلت مدافعان منچستریونایتد و جای خالی لوک شاو باعث شد تا مهاجمان وست برومویچ از این سمت حرکتی را ترتیب دهند و سسنیون موفق شد با استفاده از پاس _ از روی خط محوطه جریمه دروازه یونایتد را باز کند.

مروان فلایینی (دقیقه ۴۸): بازیکن بلژیکی و تازه وارد شیاطین سرخ با یک حفظ توپ خوب و چرخشی حرفه ای موفق شد با یک ضربه تمام کننده به زیبایی توپ را به زیر طاق دروازه وست بروم بفرستد و با به ثمر رساندن اولین گل خود برای یونایتد در لیگ برتر، کار را به تساوی بکشاند.

براهینو (دقیقه ۶۶): روی اشتباه و ناهماهنگی فاحش میان مدافعان منچستریونایتد و جونز و روخو براهینو به زیبایی فراری را انجام داد و سپس با یک ضربه استادانه برای بار دوم دروازه داوید دخیا را باز کرد.

دیلی بلیند (دقیقه ۸۷): شماره هفده شیاطین سرخ با یک ضربه زمینی و زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه وست بروم را باز کرد تا کار برای بار دوم به تساوی کشیده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج