۱۴۶۹۲۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

راز سقوط مرگبار دختر ۲۵ ساله

پسر جواني كه در حادثه سقوط مرگبار دختر ۲۵ ساله دستگير شده در بازجويي‌ها مدعي شد دختر جوان خودكشي كرده است.

روزنامه اعتماد: پسر جواني كه در حادثه سقوط مرگبار دختر ۲۵ ساله دستگير شده در بازجويي‌ها مدعي شد دختر جوان خودكشي كرده است.

سقوط مرگبار دختر ۲۵ ساله از طبقه سوم ساختمان مسكوني سكوت ظهر يكشنبه خيابان مولوي تهران را در هم شكست و قاضي جنايي را در برابر پرونده جديدي قرار داد. با اعلام سقوط مرگبار دختر جواني از طبقه سوم به داخل حياط به ماموران كلانتري مولوي، ماموران براي بررسي صحنه به محل حادثه رفتند.

ماموران در تحقيقات اوليه متوجه شدند دختر ۲۵ ساله ساكن طبقه سوم است و پس از سقوطش همسرش سراسيمه خانه را ترك كرده است. با اعلام موضوع به قاضي جمشيدي، بازپرس ويژه قتل تهران تحقيقات براي دستگيري پسر جوان آغاز شد تا اينكه ماموران او را ساعتي بعد در خانه پدرش دستگير كردند.

صبح دوشنبه با انتقال جمال به دادسراي امور جنايي او در بازجويي‌ها مدعي شد: پنج ماه پيش از طريق يكي از دوستانم با مهسا آشنا شدم و پس از چند ماه ارتباط به او علاقه‌مند شده و تصميم گرفتيم ازدواج كنيم اما خانواده من با اين ازدواج مخالف بودند و مجبور شدم چندين شب را در ماشينم شب را به صبح برسانم. بعد از گذشت مدتي تصميم گرفتم خانه‌يي اجاره كنم و با مهسا زير يك سقف زندگي كنيم.

خانه‌يي را در نزديكي خيابان مولوي اجاره كردم و مهسا كه تازه از كارش اخراج شده بود به بهانه كار صبح‌ها به خانه‌ام مي‌آمد و عصر‌ها نيز او را به خانه‌شان مي‌بردم. دوبار به خواستگاري او رفتم اما خانواده‌اش با ازدواج ما مخالفت كردند. يك بار به دادگاه مراجعه كرديم تا از اين طريق بتوانم با او ازدواج كنم. اما دادگاه بار اول با اين درخواست مخالفت كرد و درخواست دوباره‌يي براي اين موضوع داديم.

پسر جوان در مورد روز حادثه و علت سقوط دختر ۲۵ ساله گفت: روز حادثه با مهسا برسر موضوعي دعوا كرديم و او قصد داشت از خانه برود كه من جلوي او را گرفتم. با سر و صداي ما همسايه‌ها به سراغمان آمدند و از آنجا كه فكر مي‌كردند ما زن و شوهر هستيم هر دوي ما را به آرامش دعوت كردند. وقتي مهسا را از رفتن منصرف كردم او وارد آپارتمان شد و قبل از اينكه من بتوانم وارد خانه شوم در را روي من بست.

چندباري با لگد خواستم در را باز كنم كه موفق نشدم. وقتي براي آوردن كمك به طبقه پايين رفتم متوجه صدايي در داخل حياط شدم. وقتي به آنجا رفتم ديدم مهسا خودش را به پايين پرت كرده است. از ترس بلافاصله از آنجا فرار كردم. با اعترافات پسر ۳۰ ساله، قاضي پرونده با صدور قرار بازداشت متهم را براي روشن شدن زواياي پرونده در اختيار پليس آگاهي قرار داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج