جاباما
۱۴۶۹۷۸
۴ نظر
۵۱۳۲
۴ نظر
۵۱۳۲
پ

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

زوج های جوان که تازه می خواهند ازدواج کنند، به دنبال آپارتمان‌های کوچک هستند تا در صورت امکان آن را خریداری کنند و در سال‌های اول زندگی دغدغه کرایه خانه نداشته باشند.

برترین ها: زوج‌های جوان که تازه می‌خواهند ازدواج کنند، به دنبال آپارتمان‌های کوچک هستند تا در صورت امکان آن را خریداری کنند و در سال‌های اول زندگی دغدغه کرایه خانه نداشته باشند. اما دکور کردن این واحد‌ها اصولا کار دشواری است. وقتی آپارتمان کوچک باشد، باید از بسیاری از وسایل و تزئینات چشم بپوشید و فقط به فکر وسایل ضروری باشید.

اما این مساله موجب نمی‌شود که از تزئین و زیباسازی واحد غافل شوید. با کمی هزینه اضافه‌تر می‌توانید واحد‌های زیر ۵۰ متر مربع را نیز تزئین کرد. برای اثبات این ادعا، چند نمونه واحد ۴۰ متری برایتان انتخاب کرده ایم که به طرز بسیار هوشمندانه و البته زیبا تزئین شده اند و از همه گوشه‌وکنار آپارتمان، مفید استفاده شده است.

۱. در این آپارتمان ۳۲ متری، اتاق خواب با یک دیوار شیشه‌ای تفکیک شده است تا فضای داخلی خانه خیلی هم کوچک دیده نشود.

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

۲. شاید عجیب باشد، اما در گوشه‌ای از همین سوئیت نقلی، یک میز ناهارخوری ۳ نفره هم قرار دارد.

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

۳. استفاده از رنگ‌های خنثی و روشن موجب شده است تا فضا‌های باریک و کوچک بزرگ‌تر دیده شوند. دیوار‌های بژ، دکور توسی و کفپوش کرم در کنار هم موجب شده‌اند تا فضا بازتر دیده شود.

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

۴. با اینکه سرویس بهداشتی این واحد بسیار کوچک است، اما با استفاده از سنگ مرمر برای دیوار، کف و حتی سینک دستشویی، بسیار لوکس و شیک دیده می‌شود. در، سطل و سبد‌های قهوه‌ای تیره هم در کنار این رنگ روشن ها، جلوه و نمای زیباتری دارد.

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

۵. حمام و دستشویی با دیوار شیشه‌ای از هم جدا شده اند. برای اینکه فضا همان لوکس بودن خود را حفظ کند، یک دوش خاص و زیبا برای آن انتخاب شده است. فرورفتگی دیواری برای قرار دادن وسایل حمام نیز ایده خوبی است که از هر نوع اشغال بیش از حد فضا جلوگیری کرده است.

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

۶. آپارتمان دوم نیز نقشه دقیقا مشابه نمونه اول را دارد. فقط رنگ و طرحی که برای تزئین انتخاب شده است، فرق دارد.

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

۷. در این واحد دکور خانه کمی کلاسیک‌تر است. به طور مثال، لوستر بزرگی برای آن در نظر گرفته شده است. یا در دو اطراف مبل راحتی آباژور‌های با رنگ بنفش قرار دارند که با کوسن‌های روی مبل، جفت شده اند. این فضای ۳۲ متری حتی شومینه و میز ناهارخوری هم دارد.

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

۸. آشپزخانه باریک آن با کابینت‌های قهوه‌ای تیره پر شده است. البته آباژور بنفش موجود در حال، از داخل آشپزخانه دیده می‌شود و به محیط رنگ و تنوع جالبی می‌بخشد.

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

۹. از دستشویی و حمام این آپارتمان بسیار مفید استفاده شده است. بعلاوه، وسایل و متریالی که برای آن استفاده شده نیز بسیار لوکس و زیبا است. به طور مثال، سینک دستشویی همانند ظرف سوفله بزرگی است که در دو طرف خود دسته دارد. برای اینکه در آشپزخانه فضای کافی برای وسایل برقی نیست، ماشین لباسشویی زیر سینک دستشویی کار گذاشته شده است.

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

۱۰. آپارتمان سوم، کمی بزرگ‌تر است و ۳۵ متر مربع اندازه دارد. پلن آپارتمان نیز با دو نمونه پیشین فرق دارد.

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

۱۱. در این واحد، باریک‌ترین اتاق به عنوان نشیمن انتخاب شده است. کاناپه راحتی در یک طرف و روبه روی آن، تلویزیون و دیگر وسایل مرتبط با آن قرار داده شده اند.

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

۱۲. به این دلیل که فضای نشیمن و آشپزخانه بسیار کم است و نمی‌توان میزناهارخوری برای آن در نظر گرفت. اما طراحی این خانه، کانتر آشپزخانه را امتداد داده و میز صبحانه خوری ایجاد کرده است. با قرار دادن دو صندلی ظریف و کم حجم، می‌توان در آسودگی خیال غذا میل کرد.

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

۱۳. اتاق خواب این واحد کاملا خصوصی است و همانند نمونه‌های پیشین دیوار شیشه‌ای ندارد. این فضا با دیواری پیش‌ساخته از نشیمن جدا شده است و فقط برای قرار دادن یک تختخواب دونفره جا دارد. ترکیب رنگی که برای این اتاق در نظر گرفته شده است بسیار ملایم و زیبا است. نورپردازی و آباژور‌هایی که از سقف آویزان شده اند نیز تمهید هوشمندانه‌ای برای روشنایی کنار تخت است.

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

۱۴. کمد دیواری، در دل دیوار پیش ساخته کار شده است و فضای متنوعی برای قرار دادن انواع وسایل و لباس‌ها در خود دارد. در بالای تخت نیز روی دیوار، تاقچه‌های شناوری نصب شده اند تا برخی وسایل و کتاب‌ها را بتوان روی آن قرار داد.

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

۱۵. سرویس بهداشتی این واحد بسیار شیک و عاری از هر نوع شلوغی است. رنگ توسی و سفید، سینک و کابینت باریک و حوله‌های سفید در کنار هم به زیبایی فضا افزوده اند.

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

۱۶. ترکیب راه‌راهی که برای دیوار در نظر گرفته شده است نیز بر زیبایی بیشتر آن افزوده است.

این آپارتمان‌ها ۴۰ متر هم نیستند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mina

      چیدمان آپارتمان دومی رو خیلی پسندیدم عالی بود ....

    • بدون نام

      با سبک خانواده های ایرانی که صد جور وسیله دارن منطبق نیست بیشتر بدرد سوئیت های هتل میخوره-بعدم این تیپ اپارتمانها تا وقتی مرتب خوبه ولی کافیه که از سرکار تشریف بیاوری وهم جا از دم در تاروی تخت و... لباس ریخته

    • سارا

      این آپارتمانهای کوچیک 4 تا خوبی داره .1.ارزونه2.تمیز کردنش راحتتره3.آدمو مجبور میکنه تا سنجیده خرید کنه و الکی دورشو شلوغ نکنه.4.آدم به نظم عادت میکنه.

    • بدون نام

      اپارتمان من 43 متره اونوقت اومدن اسانسورو وسط خونه طراحی کردن.این چیدمان و ساخت فقط از مهندسای خارجی برمیاد نه یه ایرانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج