۱۴۶۹۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طلسم عملیات اجرایی نقش جهان شکست!

با مشخص شدن سرمایه گذار پروژه نقش جهان طلسم عملیات اجرایی این ورزشگاه شکسته شد.

خبرگزاری فارس: به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه تصمیم گیری در خصوص فعال نمودن عملیات اجرایی ورزشگاه بزرگ نقش جهان که با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهردار اصفهان و مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه برگزار شد با اشاره به تفویض اختیار تصمیم گیری و مدیریت اجرایی ورزشگاه نقش جهان به استاندار اصفهان در سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان گفت: در ۲ ماه گذشته با مذاکرات و پیگیری‌های مستمر با نهادها و سازمان‌های مختلف، ۲ نهاد شهرداری و شرکت فولاد مبارکه به عنوان گزینه‌های مثبت برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان انتخاب شدند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: پس از بررسی‌های دقیق و با عنایت به مطالبه جدی مردم و ورزش دوستان استان و پس از بررسی صرفه و صلاح این پروژه، تکمیل ورزشگاه نقش جهان و بهره برداری از آن به شرکت فولاد مبارکه واگذار گردید.

وی به دلایل این انتخاب اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از طرفداران تیم فولاد مبارکه سپاهان به دلیل نداشتن ورزشگاه در خواست تکمیل استادیوم نقش جهان را داشتند و همچنین با توجه به هزینه های بالای تکمیل ورزشگاه و تمایل و قدرت مالی این شرکت، تکمیل و بهره برداری ورزشگاه نقش جهان به فولاد مبارکه واگذار گردید.

رسول زرگرپور بر تشکیل کمیته ای با ترکیب نمایندگانی از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، اداره کل ورزش و جوانان استان و شرکت فولاد مبارکه به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به منظور نظارت بر حسن اجرای این واگذاری تاکید نمود.

استاندار اصفهان تاکید کرد در طول یک ماه آینده مواردی همچون تعیین جزییات مفاد تفاهم نامه، احصاء لیست کارهای باقی مانده و برآورد هرینه های آن و همچنین مشخص شدن وضعیت پیمانکار باید در قالب کمیته مذکور تعیین تکلیف گردد و فولاد مبارکه موظف است پس از پایان بازه زمانی یک ماه نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام نماید.

مدیر ارشد استان با بیان اینکه ورزشگاه نقش جهان مطالبه اصلی مردم اصفهان در حوزه ورزش است، یادآور شد: ۱۵ سال از شروع احداث این ورزشگاه گذشته ولی تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

وی رتبه استان را در زمینه سرانه ورزشی نگران کننده عنوان کرد و افزود: ورزشگاه نقش جهان به عنوان مطالبه اصلی مردم باید هرچه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج