۱۴۶۹۸۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ ادبی و سیاسی و اسیدی

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

جبهه ادبی آبی

اداره هواشناسی با همکاری کارشناسان ادبیات نتایج تحقیقات خود درباره علل آبگرفتی معابر را اعلام کردند. آنان هشدار دادند با شروع بارندگی‌های پاییزی، جبهه پرفشار اشعار آبکی به‌سمت کشور در حرکت است. آنان توصیه کردند در فصل پاییز مردم علاوه‌بر چتر حتما همراه خود یک کتاب رمان کلاسیک داشته باشند. کارشناسان معتقدند قشنگه که همه شعر بگویند اما اصراری هم نیست حتما شعرشان را به دیگران اساماس کنند.

جبهه کارگزارانی

محمد هاشمی گفت یک جبهه هوای پرفشار از سمت چپ به سمت راست در حال حرکت است که منجر به رگبار و تگرگ و آسمان‌قلنبه خواهد شد. هاشمی گفت برای همین من از حزب کارگزاران که دیگر حزب نیست و جبهه است خارج می‌شوم که جبهه نگیرم. وی تاکید کرد در جبهه بین خاکریز و شورای مرکزی فرقی نیست اما در حزب بین شورای مرکز و مرکز شورا هم فرق است. هاشمی در پاسخ به خبرنگار «شرق» که پرسید به‌خاطر کسی آمدید بیرون؟ گفت من تا حالا به‌خاطر کسی بیرون نیامده‌ام اما به‌خاطر خیلی‌ها تو رفته‌ام. همیشه هم عادت داشتم به‌خاطر من می‌آمدند تو. پس من به‌خاطر کسی بیرون نیامدم. هاشمی گفت من عوض نشدم، اساسنامه حزب عوض نشده اما خیلی چیزها عوض شده. مثلا خیابان مطهری قبلا یکطرفه به راست بود، الان یکطرفه به چپ شده. عیبی هم ندارد. آدم عادت می‌کند. اما من عادت ندارم به هر چیزی عادت کنم.

جبهه اسیدی

آدم می‌ماند چه کار کند. از آن‌طرف بعضی‌ها مرض دارند و ترس به دل مردم انداخته‌اند و اسید می‌پاشند. آدم هم می‌ترسد بیاید توی خیابان‌های اصفهان. از این‌طرف فلان‌جا یک باران بزند، سریع می‌گویند باران اسیدی است و نروید زیر باران باز ترانه بخوانید چون پوستتان تاول می‌زند و باید بروید بیمارستان. واقعا چه‌کار کنیم؟ این طرف اسید، آن طرف باران اسیدی، محل زندگی است یا آزمایشگاه پزشکی؟ ما نمی‌دانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج