۱۴۷۰۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زرینچه: بازی مقابل پدیده ۶ امتیاز دارد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی مقابل پدیده برای ما حکم ۶ امتیاز دارد.

خبرگزاری فارس: مدیرسانه‌ای استقلال در کنفرانس پیش از دیدار تیم‌های استقلال و پدیده ضمن تشکر از میهمان‌نوازی مشهدی‌ها گفت که کرار جاسم و داسیلوا هیچ مشکلی با هم ندارند و با یکدیگر هم‌اتاق هم هستند.

وی با اشاره به غیبت قلعه‌نویی تصریح کرد: به علت اینکه تمرینات ما زمانش تغییر کرد و از ساعت ۱۲ در ورزشگاه ثمن الائمه تمرین داشتیم سرمربی استقلال عذرخواهی کرد و نیامد.

جواد زرینچه در مورد بازی با پدیده اظهار داشت: بازی برای ما این قدر اهمیت دارد که بعد از بازی با فولاد نوین به مشهد آمدیم. این بازی برای ما ۶ امتیازی دارد و با گرفتن این ۳ امتیاز می‌توانیم به قهرمانی نیم فصل نزدیک شوم. همه بازیکنان را داریم.

وی ادامه داد: اولین بازی که شروع کردیم تیم کامل نداشتیم. در این بازی هم این گونه است امیدواریم تا نیم فصل همه را در اختیار داشته باشیم. بازیکنان جایگزین می‌توانند جای دیگران را پر کنند.

مربی استقلال یادآور شد: خرسندنیا و هاشم بیک‌زاده را از سمت چپ در مرکز استفاده کردیم. باید از نیروهای خود استفاده کنیم. صادقی با تعصب خود بازی می کند. درس است که در دفاع آسیب پذیر هستیم اما تلاش می کنیم که کمتر باشد.

خبرنگاری در مورد حضور مجیدی در کادر فنی و جدایی جاسم کرار پرسید که مدیر رسانه‌ای استقلال در واکنش به این مسئله گفت: حضور فرهاد مجیدی در کادرفنی صحت ندارد و کرار هم مشکلی مربوط به اموالش در عراق داشت که به مشهد آمد. قرارداد ۲ ساله دارد که بندی مبنی بر جداییش از استقلال در نیم فصل نیست.

زرینچه تصریح کرد: پدیده را آنالیز کردیم تیم خوبی دارند حساب ویژه‌ای روی آنها داریم با نقاط ضعف و قوت آنها آشنا شدیم. آمادگی کامل برای بازی با این تیم را داریم.

وی افزود: ۱۳-۱۴ سال در استقلال بازی کردم امسال یکی از سال‌هایی است که تیم هم در بحث فنی و هم آرامش دارد. امیدوارم در ادامه هم این روند وجود داشته باشد و به اهداف خود بتوانیم برسیم.

مربی استقلال در مورد وضعیت حق پخش تلویزیونی گفت: فدراسیون باید تصمیم بگیرد و هر تصمیم که بگیرد به سود باشگاه‌ها خواهد بود.

وی در مورد صحبت‌های مجیدی در برنامه استقلال گفت: مکتب استقلال باشگاه است آنهایی که از سال‌ها پیش تاکنون بوده‌اند و برای مکتب استقلال خیلی هم زحمت کشیده‌اند از جیب خود خرج کرده اند. قلعه نویی گفت که مجیدی استقلالی بودن خود را ثابت کرده که بازی با ملوان آمده است نظر قلعه‌نویی و استقلال در مورد مجیدی این است.

زرینچه در خصوص تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ملی شراط سختی خواهد داشت باید ببینیم تیم ملی سبک جدیدی را چگونه ارائه خواهد داد. امیدوارم موفق باشد اما کار سختی با پیشرفت آسیا داریم.

وی افزود: باشگاه همیشه حامی بازیکنانش بوده توانایی باشگاه استقلال بتواند بازیکنان را جذب کند برای نیم فصل یا فصل های دیگر خیلی خوب خواهد بود.

وی در مورد نتایج تیم‌های پایه گفت: توجه خاص به تیم‌های پایه نمی‌شود. اگر می‌خواهیم از کسی استفاده کینم باید دینشم را ادعا کنیم با ۵۰۰ هزار تومان نمی‌توانیم. استقلال جایگاهی برای تمرین ندارد زمین هایمان دست خودمان نیست. هر موقع ساختارهایی مستقل داشتیم نتیجه هم می‌گیریم. باشگاه‌هایی مثل سپاهان و فولاد شرایطشان خوب است. امسال استقلال با تفکرات هیأت مدیره و امکاناتی که در اختیار گذاشته بهتر از سال‌های گذشته است. می‌تواند در آینده به تیم های بزرگ کمک کند. آدم های زحمت کش زیاد داریم. تلاش خود را به صورت گمنام می کنند سرمایه گذاری روی تیم های پایه می‌توانیم در آینده آن را ببینیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج