جاباما
۱۴۷۰۸
۲۰۱ نظر
۲۵۶۳۸
۲۰۱ نظر
۲۵۶۳۸
پ

تست: چقدر زیبا هستید؟!

شاید تستی وجود نداشته باشد که همه جنبه‌های شخصیت شما را نشان دهد اما این تست‌ها به شما می‌گویند شما خودتان را چطور می‌بینید ... به شما برای تبدیل شدن به شخصیتی که دوست دارید، توصیه‌هایی داریم.

مجله سیب سبز: تا امروز بار ها و بار ها در مورد شخصیت و جنبه‌های مختلف آن صحبت کرده‌ایم و بارها گفته‌ایم که با یک تست نمی‌توان کل شخصیت یک نفر را بررسی کرد بلکه هر تست می‌تواند یک یا ۲ جنبه از شخصیت را بسنجد، مگر این‌که خود تست هم بسیار کامل بوده و تعداد سوالات آن خیلی زیاد باشد تا بتواند خصوصیات گوناگون را ارزیابی کند. در این شماره هم قصد داریم ۲ تست که سعی می‌کنند شخصیت شما را معرفی کنند را مطرح کنیم.

شاید تستی وجود نداشته باشد که همه جنبه‌های شخصیت شما را نشان دهد اما این تست‌ها به شما می‌گویند شما خودتان را چطور می‌بینید ... به شما برای تبدیل شدن به شخصیتی که دوست دارید، توصیه‌هایی داریم.

تست اول که احتمالا برای شما آشنا تر است تلاش می‌کند با سنجیدن احساسات شما نسبت به بدن‌تان، حیوانات مختلف و حتی سرگرمی‌های متفاوت، بگوید که شما جزو کدام دست از افراد هستید و تست دوم می‌خواهد با سنجیدن نگرش شما نسبت به خودتان و دیگران و همینطور با بررسی شیوه زندگی‌تان به شما بگوید که جزو چه گروه شخصیتی‌ای به شمار می‌آیید. سوالات را با آرامش بخوانید و اولین جوابی که به ذهن‌تان می‌رسد را بدون خود سانسوری انتخاب کنید.
 
تست: چقدر زیبا هستید؟!

چه امتیازی می‌گیرید؟

به‌این معناست که شما سوسن سفید هستید. مردم شما را به‌خاطر پشتکارتان، از جان و دل مایه گذاشتن‌تان و موفقیت‌های‌تان، تقدیر می‌کنند. اهداف مشخصی دارید و فکرتان بر کارتان متمرکز است. احتمالا فرزند اول خانواده هستید. احساس‌تان را به سختی ابراز می‌کنید و یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های‌تان این است که چگونه مقابل افراد مختلف ظاهر شوید. اندیشه‌های‌تان کمی متمایل به بدبینی است و همچنین اعتماد‌به‌نفس دارید، ولی در باطن گاهی به خود اعتماد ندارید.

قادر هستید که هدفی تعیین کنید و به آن برسید. بعضی مواقع دنیا را با دیدی باریک بین می‌نگرید. احساس می‌کنید که وقت کمی برای رسیدن به آرزوهای‌تان دارید؛ مواظب باشید جدی بودن‌تان شما را از دنیای اطراف دور نکند. خونسرد باشید و از زندگی‌تان لذت ببرید. کارهایی انجام دهید که از آن‌ها لذت می‌برید؛ با انجام این کارها قوه خلاقیت‌تان شکوفا می‌شود و سعی کنید بیشتر بخندید و با دیگران در تماس باشید.

بدین معنی است که شما یک گل رز هستید و کمی تیغ دارید ولی زیبایی‌های بسیاری دارید. حس شوخ طبعی داشته و از شنیدن جوک لذت می‌برید. احتمالا فرزند وسط خانواده هستید. دیگران دوروبرتان هستند چون شما خونگرم هستید. دوستان صمیمی زیادی دارید و واقع بین هستید؛ آگاهید که زندگی از خوبی‌ها و بدی‌ها تشکیل شده و قادرید شانس خودتان را با توجه به سرمایه‌هایی که دارید امتحان کنید. سختکوش هستید و به اهداف‌تان پایبندید. دوست دارید خودتان باشید و این مسئله به شما اعتماد به نفس می‌دهد. مشکل‌ترین مسئله در زندگی‌تان یکنواختی است که شما را کسل می‌کند. پس به شما پیشنهاد می‌‌شود که افق دیدتان را وسیع‌تر کنید تا مسائل جدیدی را تجربه کنید آن گاه متعجب خواهید شد که چه نتایج زیبایی به دست آورده‌اید. مهم‌تر از همه به‌دنبال زیبایی‌ها به خصوص در وجود خودتان بگردید.

بدین معناست که شما گل آفتابگردانی در بستری از گل‌های رز هستید! یک ویژگی بارز در شما وجود دارد که باعث گرمادهی به دیگران و جلوه گری شما می‌شود. ممکن است شما کوچک‌ترین فرزند خانواده یا تک فرزند باشید. در وقت لازم جدی هستید ولی دوستان‌تان شما را به‌عنوان یک فرد شوخ طبع می‌شناسند. از گفتن جوک لذت می‌برید، گاهی شیطنت می‌کنید؛ گرم و دوست داشتنی، باوفا و اجتماعی هستید. دید مثبتی به زندگی داشته و انرژی نامحدودی دارید ولی انگیزه‌تان کم است. به شما پیشنهاد می‌شود اجازه دهید مردم روی جدی شما را ببینند. به احساسات دیگران احترام بگذارید؛ از این شاخه به آن شاخه نپرید. کاری را که دوست دارید انتخاب کنید و تا پایان آن را انجام دهید.

چرا تست قبلی چندان معتبر نیست؟
 
شاید اولین ایرادی که بتوان به تست قبلی گرفت نامفهوم بودن آن است، این‌که در نتیجه تست گفته شود شما (سوسن سفید، گل رز و گل آفتابگردان ) هستید، به چه معناست؟ این‌ها سمبل چه خصوصیات فردی هستند؟ مثلا در سوال اول انتخاب این‌که کدام قسمت صورت باشید، منظور از چین و چروک ولکه چیست؟ آیا این‌ها اجزای اصلی صورت هستند؟ در ضمن چه کسی دلش می‌خواهد لکه و چین و چروک یا کک و مک صورت باشد؟ مسئله دیگر این‌که، چطور می‌توان با 15 سوال، این همه خصوصیات شخصیتی را پیش بینی کرد!
آن هم تا آنجا که بتوان گفت که حتی فرزند چندم خانواده هستید؟ در این صفحه تستی داریم که شیوه تفکر شما در مورد بدن و اندام‌تان را می‌سنجد، این‌که احساس شما در مورد بدن‌تان چیست؟ مسلما نگرش مثبت یا منفی شما نسبت به بدن خود، می‌تواند در عزت نفس شما تاثیر بسزایی بگذارد. با این سوال‌ها می‌خواهیم فقط یک جنبه شخصیت را بسنجیم آن هم احساس شما نسبت به‌ظاهر فیزیکی‌تان و نه کل خصوصیات فردی شما را! سوالات را به دقت بخوانید و جواب‌های صادقانه بدهید و همان احساسی را که واقعا دارید، به صورت بله یا خیر بیان کنید. اگر نمی‌توانید جواب قطعی بدهید، علامت سوال را انتخاب کنید.
 
تست: چقدر زیبا هستید؟!

تفسیر نمرات:

اگر به سوال‌های ۱-۲-۴-۵-۹-۱۰-۱۴-۱۶-۱۹-۲۰-۲۱-۲۴، پاسخ بله داده‌اید ۲ امتیاز به خود بدهید، به پاسخ‌های خیر امتیازی نداده و به علامت؟ یک امتیاز بدهید. اگر به سوال‌ های ۳-۶-۷-۸-۱۱-۱۲-۱۳-۱۵-۱۷-۱۸-۲۲-۲۳-۲۵، پاسخ خیر داده‌اید ۲ امتیاز به خود بدهید، به پاسخ‌های بله امتیازی ندهید و به علامت؟ یک امتیاز بدهید.

امتیاز شما بین ۵۰-۳۴ است: تبریک می‌گوییم! شما واقعا با خود کنار آمده‌اید و از بدن و اندام خود احساس رضایت می‌کنید. این‌که فیزیک و چهره‌تان را دوست دارید در بالا بردن اعتمادبه‌نفس‌تان بسیار موثر است.

امتیاز شما بین ۳۳-۱۷ است: شما هنوز در مورد خود به اطمینان نرسیده‌اید، گاهی از بدن خود بسیار راضی هستید و گاهی با کوچک‌ترین حرف یا انتقادی از طرف دیگران، در مورد خود دچار شک و تردید می‌شوید. سعی کنید بیشتر به خودتان اعتماد داشته باشید، به خود بباورانید که هر آنچه هستید خوب است.

امتیاز شما زیر ۱۶ است: به‌نظر می‌رسد که بسیار نسبت به بدن خود ناامید هستید. بلند شوید! دست از بدبینی نسبت به اندام‌تان بردارید؛ با بدن‌تان مهربان‌تر باشید! فراموش نکنید که هر کسی با شکل و بدن متفاوتی خلق شده و ظاهر ما چیزی است که به ما داده شده است. بهتر نیست که حقیقت را بپذیرید و به خود اجازه زندگی کردن بدهید؟!

چند نصیحت دوستانه

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بسیاری از شما، به‌خصوص خانم‌ها، هنگام قضاوت در مورد قیافه‌تان چندان منصف نیستید. حدود یک سوم از شما از قیافه‌تان ناراضی هستید و نیمی از شما حداقل در مورد یک جنبه از قیافه خود ناراضی هستید.

یکی از جالب‌ترین یافته‌ها در مورد زنان این است که تصور ذهنی‌شان از بدن هیچ رابطه‌ای با واقعیت ندارد! برای زنان وزن بزرگ‌ترین منبع نگرانی است و جامعه نیز با تبلیغ معیارهای سخت درباره بدن ایده‌آل وضعیت را دشوارتر کرده است. احساس مردان راجع به قیافه‌شان با واقعیت بیرونی هماهنگ‌تر است.

اگر مردی از قیافه خود راضی باشد، دیگران نیز احتمالا او را به همان اندازه زیبا خواهند یافت. اگر تصور شما در مورد بدن خود مناسب باشد، با بالا رفتن سن نسبت به خودتان مهربان‌تر می‌شوید.
سعی کنید به خود با دید مثبت بنگرید و نکات مثبت صورت و اندام‌تان را پیدا کنید. اطمینان داشته باشید، اگر دیدتان را مثبت کنید، جنبه‌های زیبایی از بدن‌تان را پیدا خواهید کرد که تا به حال از آن بازمانده‌اید.

برای خودتان و بدن‌تان ارزش قائل شوید و به خود برسید. نظری به ظاهر و لباس پوشیدن‌تان بیندازید، اگر دیگران هم مانند شما لباس بپوشند در موردشان چه فکری می‌کنید؟ خود را با دیگران مقایسه نکنید! بلند شوید، ورزش کنید، به خود برسید، آن وقت خودتان را با گذشته‌تان مقایسه کنید. به یاد داشته باشید که زیبایی نسبی است و در هر فرهنگ، جامعه و حتی خانواده تعریف و باور متفاوتی از بدن و قیافه ایده‌آل وجود دارد.

خوب به خودتان در آینه نگاه کنید، آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید بد نیستید. فراموش نکنید که تصویر بدنی یک پدیده روان‌شناختی است و لزوما بیانگر نگاه دیگران به شما نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mina

      چرا شماره نداره که جمع بزنموهردفعه همین طورهآخرش هم نتیجه رو نمیفهمم

      پاسخ ها

      • سونیا

        منم نمیدونم چجوری باید انجامش بدم

      • Hanif

        الان من نفهمیدم روحیه بگیرم

    • amin

      من كه خوشگلممممممممممممم!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        yokh baba

      • بدون نام

        سگ لهت پا نمیده بابا

      • بدون نام

        چ

      • بدون نام

        چ

      • کوثر

        ممنون

    • ف.ه

      آخه مزخرف نميتوني صفحه رو اصلاح بكني؟
      امتيازش رو بايد چه جوري حساب كرد؟

      پاسخ ها

      • هلیا

        خخخ

      • رها

        راست می گی این دیگه چه جورشه

      • سونیا

        منم موافقم الان من چجوری باهاش کار کنمو خدا میدونه

    • احسان - آبادان

      ما مردها که نیازی به شماره و امتیاز نداریم الحمدالله خداوند در آفرینش ما نهایت ظرافت و زیبایی را بکار برده است بخصوص ما پسرهای آبادانی

      پاسخ ها

      • mahshid

        اقا احسان یه نوشابه هم واسه خودت باز کن هنوز منو ندیدی که این حرفو زدی.

      • shaqayeq

        آره یه مشت ریقو و خراز و خودشیفته و اعتماد به سقف دار دور همین اینم از مردای جامعه ی ما

      • بدون نام

        بعله بعله

      • بدون نام

        اون هندونه ها روبذار زمین.ظرااااافت؟؟؟!!!!درمرد؟!!

      • Elina

        !!!ظرافت
        چه جالب

      • ماهک

        ظرافت؟
        اومای گاددددددددددددد

      • بدون نام

        نه بابا

      • Nznn

      • بدون نام

        اصلا همه آفرینش خداوند هستن و همه زیبا هستن ای چه حرفیه

      • ت

        عزیزم ما زنا زیباتریم اگه اینطور نبود خدا انقدر رو زنا حساس نبود که زیبایی شون رو زیر چادر قایم کنن که شماها سو استفاده کنید چون خدا شما رو کمتر پوشونده تا ما زنان یا زنا البته زن و مرد یکی هستند لطفا پاسخ نظرمو پایین نظرم بدید ممنون

    • دلارام

      موفق باشی زیبای برنزه

      پاسخ ها

      • خوشگل

        برو بابا شما مردا کجاتون خوشکله بی زحمت تو ایینه ی نگاه ب خودت بنداز

    • عرفان

      به آقا احسان بگید که یه خورده از اعتماد به نفسشون بکاهند وگرنه کسی بهش زن نمی ده ها!

      پاسخ ها

      • شقایق

        زن نمیدن بش اخه شاید اعتماد به نفسش بالا باشه خودشو تحفه ایی ببینه که از دماغ فیل افتاده ولی متاسفانه پول و ماشین نداره هر چیم دستشه دست باباش درد نکنه

    • fateme

      nazare manam hamine agha Erfan.makhsosan baraye amin agha mitarsam ye vaghti kar daste khodesh bede.

    • نازنين

      ما ايراني ها اكثرا زيباييم اگه زيبا نباشيم جذاب و با نمكيم و به دل ميشينيم :دي

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اووووووونه‌بابا

      • بدون نام

        نه بابا

    • ایدا

      تا حالا تست روانشناسی سرکاری ندیده بودیم که اینم دیدیم/چرا نحوه محاسبه نداره ه ه ه ه ه ه ه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مهشید

      ایدا جان نحوه محاسبه رو توضیح داده به پاسخ مثبت 2 امتیاز پاسخ منفی 0 وعلامت سوال؟ یک امتیاز .یه بار دیگه امتحان کن گلم.

    • علی

      آقا این تست منو راضی نکرد.....من 14 سالمه و تمام خصوصیات یک پسر خوش هیکل و جذاب رو دارم ولی به دوستام که میگم میخندن........نمیدونم از حسودی یا از اینکه اعتماد به نفس دارم یا......
      من چونم چاله داره (از این گودی ها که با حال میکندش) پیشونیم نه کوچیک نه خیلی دراز....گونه دارم پوستم بین سبزه و جوگندمی....موهام خرمایین و معمولا به حالت آلمانی هستن....چشمام هم اندازه خوبی دارن و قهموه ی روشن هم هستن....چهارشونه هستم....تو سن 13/14 سالگی 173 سانتی متر قدم!!!البته خیلی هم بلند نیستم ولی خب به هیکلم میاد.....شکم ندارم...کلا اندامم مثه کشتی کج گیر هاست از نظر زیبایی هم فکر میکنم زیبا هستم ولی...........
      آگه تونستین یه جواب بهتر به من بدید...ممنون

      پاسخ ها

      • shaqayeq

        پسرم بهتره شما درستونو بخونید اخه گوگولی 13/14 سالت بیشتر نیست میای میگی من اینم من بلم من انقدم بیشین مشقاتو ببنویس معلم دعوات نکنه دوستات حق دارن بهت میخندن خب

      • بدون نام

        احتمالا شما هنوز به سن بلوغ و تکامل دماغی نرسیدین !!خخخخخخخخخ

      • ...

        واستا به بلوغ برسی اون موقع خودتو ارزیابی کن

      • Habi

        یعنی اعتماد به سقف تورو کاکتوس داشت روزی سه بار میوه میداد

      • سونیا

        منم هم سن تو هم ولی از نظرم کوتوله ای بیش نیستی صد و سه درست نوشتی ههه کوتوله من قدم صدو هفتاده بلاخره بنظرم خیلی اعتماد به سقف داری جناب کشتی کج

      • محمد

        داداش اینطور که میگی قیافه خوبی داری توی این سن قدت خوب رشد کرده که صد البته تا۱۸سالگی قدت بلندتر میشه اینایی هم که دیدی تو کامنت ها مسخرت کردن بهشون توجه نکن اینا مشکل دارن فقط فکر کنم مشکل از دوستاته و اینکه اعتماد به نفس نداری

      • بدون نام

        منم یه دخترم که همه خصوصیات یه دختر خشکل رو داره هم چین هم بی حجاب نیستم که بگین لندام هم معلومه من هنوز به بلوغ نرسیدم ولی خشکلم هرجا میرم همه میگن من خخشکلم حتی یک بار مانکن یا بهتر بگم مدلینگ به نظرتون دیگه خشکلم یا نه

    • ااااااااااا

      اینجوری شو ندیده بودیم

    • ساجیا

      ما که راضیم چه زیبا باشم چه نه اخرش زیر خاک . اصلا اهمیتی نمیدم به خودم

    • سرکاریی

      سرکاری بود مسخره اولین تستو چجور امتیاز میدادی

    • افروز

      خوب بود ممنون از شما

    • ایدا

      خیلی مسخره بود.....................................................

    • Rozeta

      اصلا جالب نبود ولی بازم ممنون

    • kimi

      این تست بیشتر به میزان اعتماد به نفسمون شبیه بود تا جذابیت!!!!!!!!

    • انیکا و شروین

      ما که تو زیبایی حرف نداریم

    • انیا

      من اززیبایی وبلندی قدم راضی هستم شما به من دستور ندین

      پاسخ ها

      • فرشته

        اعتماد به سقفی دیگه...

    • parisa

      خیلی ممنون ازتون خیلی حقیقت داشت :) مــــــــــــــــــرسی

    • koovsar

      من خوشکل نیستم ولی همه میگن خیلی شیرین ودوس داشتنیو مهربونم خودمم اینارو باور دارم خدام دوسم داره واسم کافیه نیازی ب تست ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که نیاز به تست نداری پس اصلان چرا اومدی اینجا

    • اکرم

      ممنون.عالی بود. با این که من در زیباییم شکی نداشتم و ندارم ولی این تست کاملا درست و عالی بود. ممنون.

    • نفس

      بابا حوریه هفت اسمونین اصن همتون!
      اعتماد ب نفس دارین یا اعتماد ب سقف؟
      مث من بگین اره،خشگلم.همین کافیه

      پاسخ ها

      • سونیا

        نه تورو خدا مثل توووو

    • shaqayeq

      عزیزانی که نظر میدید من خوشگلم اول اینکه شما خودشیفته هستید و دومم اینکه خودتون نباید به خودتون بگید بلکه باید دیگران بتونن به صورتتون نگاه کنن...نه اینکه عکس هاتونم هست و ما میبینیم

    • محمدرضا اهواز

      آقا من خوشگل نیستم کاری هم نميشه کرد اعتماد به نفس هم ندارم تو یکی از نظر ها خوندم آخرش میریم زیر خاک چه خوشگل چه زشت خیلی نظر خوبی بود ولی خوب دوست داشتم خوشگل باشم ولی نشد کار خداست دیگر کاریش نميشه کرد

    • Faezeh

      همه خوشگل چون خالقشون خوشگل هست و خوشگل خلقشون کرده پس کسی نگه زشتم همه خوشگلن

    • بدون نام

      خوب بود

    • گرگ شب

      من که امتیازم 14شد یعنی زشتم و باید حقیقت رو بپذیرم خداییش عیب و ایراد زیاد دارم دوستام هم گفتن زشتم هیچی دیگه حقیقت رو بپذیرم و برم به زندگیم برسم

    • زهرا

      تسته که خوب درومد به نظر اطرافیانم هم خوشگلم ولی من می خوام از همه خوشگل تر باشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ

      • بدون نام

        دزززززززززززززززززز

    • sara

      30 امتیاز خوبه راضیم. باتشکر از سایت خوبتون

    • مری

      خدایی که سرچشمه زیباییه و مگه میشه چیزی رو زشت خلق کرده باشه؟؟؟

    • غزال

      عالی بود و حقیقت داشت

    • مهدی

      هاها داش سالیم باشزا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        (فک کردی ترکی نمیدونیم (داش اوز باشوواااااااا

    • مارال

      اگه مثل ژاپنی ها به قیافه اهمیت نمی دادیم و دانشمونو بیشتر میکردیم الان کلی پیشرفت کرده بودیم.

    • فاطمه

      من که خودم فکر میکنم قیافم معمولی هست ولی خیلیا بهم میگن خوشگلم...
      ولی به کل به نظر من نظر اطرافیان مهم نیست ...مهم اینه که خودمون قیافمون رو دوست داشته باشیم

    • سمیه

      آدم بایدباطنش خوب باشه البته منم خوشکل هستم

    • ناشناس

      درسته که خیلی ها نظر شون راجع به خودشون متفاوتی برای مثال یک شخص شخصی فوق العاده زیبا وخوش اندام اما اعتماد به نفس پایینی که داره باعث از بین رفتن اون جذابیت میشه از نظر من همه ی افراد دنیا، زیبایی های خاص خودشونو دارن یکی صدای زیبای داره یکی فوق العاده مهربان و... من خودم به اونچه که دارم راضی هستم و همیشه شاکر پروردگار بزرگ هستم

    • SAYEH

      میشه لطفا طرز محاسبه ی امتیاز تست اول رو ذکر کنین
      با تشکر

      پاسخ ها

      • Sleana

        عزیز دلم اگه به سوالی جواب بله بدی به خودت ۲ امتیاز بده اگه جوابت نه هست ۱ امتیاز

    • بنیامین

      من عقیده دارم همه ی این حرف ها برای دلخوشی و به ظاهر خوش حال کردن خودمونه ولی دوستان متاسفانه این خود ما هستیم که با بی توجهی بهم دیگه اعتمادو خوش حالیو ازهم میگیریم .....خوب بودن رو در جامعه رواج بدیم اون وقت می خوام ببینم کسی احساس نارضایتی داره؟؟؟

    • بنیامین

      من عقیده دارم همه ی این حرف ها برای دلخوشی و به ظاهر خوش حال کردن خودمونه ولی دوستان متاسفانه این خود ما هستیم که با بی توجهی بهم دیگه اعتمادو خوش حالیو ازهم میگیریم .....خوب بودن رو در جامعه رواج بدیم اون وقت می خوام ببینم کسی احساس نارضایتی داره؟؟؟

    • ملینا

      من که خیلی خوشکلم!!!!!!!!!!!!(:(:(: خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خب خوشگلم دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • شقایق

      درسته که بهم میگن خوبی و خوشگل

    • بهروز

      امتیازم ۳۰ شد خدا را شکر هر آن چه خودم را در آینه دیدم حقیقت داشت توی آینه از قیافم خیلی راضیم فامیلم به من میگم پسر خوشگله ولی نمی دونم چرا مامانم و بابام اینو هیچ وقت بهم نمیگن .میگن قیافت معمولیه یا با حرفاشون دله آدمو میسوزونن مثلا میگن دختر سخت بهت میدن یا دیر میدن یا میگن میخوای خوشگل بشی یا میگن اگر قرار باشه زنت بدن ولی تا از خونه میرم بیرون بلافاصله تلفن کشم میکنن میگن کجایی چ کار میکنی کسی پیشته تا میام خونه دوباره تیکه ها شروع میشه والبته مامانو بابام چشماشون ضعیفه تو رو خدا کمکم کنید یکی به من بگه مشکل از منه یا اونا نظرتون واسم خیلی مهمه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداج منم عین توهم پیش مشاور رفتم ولی دید خانواده نسبت ه به کسای ک بیرونن خیلی فرق میکنه

    • بدون نام

      حتما قیافت جوریه که دخترا نمی پسندن

    • سمی

      من تاحالا زشت ندیدم مگر میشه انسان که قدرت تفکر وتعقل داره وانقدر با ظرافت آفریده شده بهش بگیم زشت وای خدا ممنونتم عاقبت همه مون ختم به خیر کن

    • علی

      همه وسه خودشون خوشگلن

    • سارا

      من خیلییییییی خوشگلممممم باور کنید خواستگارهام پاشنه در خونمونو در اوردن خودم دیگه خسته شدددم ا زخواستگار

      پاسخ ها

      • دخترک 18ساله

        عههه خوش بحالت حسودیم شد:)

      • هرگزقضاوت نکنیم

        خب الان که چی؟

      • بدون نام

        آها پس برا همینه که این تستارو داشتی میزدی

    • باران

      انهایی که میگن زیبا هستن مغرور و خود پسند هستن واین کار اصلا خوب نیست

    • Elina

      من كه خيلي خوشگلم نميدونم چرا اومدم تو اين سايت ديگه

      پاسخ ها

      • دخترک 18 ساله

        خخخخ خوشبحالت خو:)

      • مشهور آینده

        واسه این نباشه که صورتت اتو میخواد؟

    • سونیا

      منم منم :) خخخخخخخخخخ... البته زیبایی درون شرط اوله عزیزان

    • رها

      من قیافم معمولیه والا از تست اولیم چیزی نفهمیدم اون عزیزاییم که میگن خوشگلمووو این چیزا شما باید کاری کنید اعتماد به نفستون کمی بیاد پایین اگه یکم کم آرایش کنین تازه میفهمین قیافه اصلیتون چیه

    • تانیا

      خوشملا هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا:)):)))):)))):))):))):)):)))):)))

    • زشت

      من خیلی زشتم از خودم بدم میاد از خودم متنفرم

      پاسخ ها

      • آرام

        زشتی وخوشگلی مهم نیست بابا زندگی روبچسب

      • مشهور آینده

        خدا و عدالت جهانی

    • بدون نام

      چقدر حسودین تا یکی میگه من خوشگلم همه میاین مسخرش میکنین اینا یعنی عقده عزیزان یکم فرهنگ داشته باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والّلا! تازه منفی هم میدن

      • بدون نام

        اونی که خوشگله نمیاد اینجا خودشو معرفی کنه

    • صبا

      نمیدونم چی بگم اعتماد به نفس اصلا ندارم هیچ تازه هرکی میرسه بهم میگه چقدر تو زشتی کلا دیگه دارم جوری میشم که خودم از خودم و زندگیم بهم میخوره ولی بگم هیچ کس زشت نیست فقط بی پول اند یکیش خودم

    • مريم

      راستش کسى تاحالا بهم نگفته زشتى و کسى ام نگفته خوشگلى همه ميگن معمولى ولى با نمک.بيشتريا از اخلاقم تعريف ميکنن و ميگن شبيه کره ايا هستى مخصوصا که پوستمم سفيده.خوده پدرومادرم که ميگن ن که خعلى خوشگلم!!! حتى داداشمم بهم ميگه چقدر زشتى ولى من بهش ميخندم و ميگم خودتم زشتى!!به قوله يه بنده خدايى نگو زشتم بگو من يه ميمونه خوشگلم!!!خخخخخخ!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم برعکسه تو فامیلام منو زشت نمیبینن خوشکلم نمینن ولی دوستام میگن خوشگلی

    • زهرا

      همه دوستان و اقوام به من میگند که صورت زیبایی دارم ولی خودم از قیافم حالم بهم میخوره

    • مهدی

      مرد فرقی نداره زیبا باشه. همین ک مردونگی داشته باشه کافیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو صورتتو اتو بکش آفرین

    • سحر

      همتون خوشگلین بابا

    • اریا

      من 36 سالمه ولی به خاطر نوع کاری که دارم دو ماه خونه نیستم ـ یک ماه مرخصی ـ ظاهرم قد 184 80 و بور چشم سبز و خوشگلم ـ سنم به 24بیشتر نمیخوره اینو همه میگن ولی دختر 22سال میخوام بگیرم چند جا رفتم بهم ندادن ـ البته ورزشکار و کشتی گیر هم هستم. نمیدونم چرا نمیتونم با دخترهای همسن یا چند سال از خودم کوچکتر ازدواج کنم ـ نمیدونم ـ لیسانسم

      پاسخ ها

      • مژگان

        بهت دختر۲۲ساله نمیدن چون یجورایی همسن باباشون به حساب میای !!!!!خخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        اختلاف سنی تااینحدمیتونه خطرناک باشه هاآقای محترم.آگاهترباشین

      • الی

        همسر خواهرم 24 سال از خودش بزرگتره بهترین زندگی رو دارن همه بهشون حسودی میکنن

      • مشهور آینده

        نوشابه هم کنارش میخوای؟

    • Dorsa

      به به!

    • چهره معمولی

      ببینید فقط باید خودتونو باور کنین قطعا زیباترین هستین

    • مونا

      من فکر می کنم خوشگل نیستم و برای همین اذیت می شم پوستم سفید بینی کشیده کوچیک چشمام مشکی موهام مشکی لخت با مژه های بلند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب چیکار کنیم بگیم خوشگلی

    • مونا

      من فکر می کنم خوشگل نیستم و برای همین اذیت می شم پوستم سفید بینی کشیده کوچیک چشمام مشکی موهام مشکی لخت با مژه های بلند

    • محمد

      منکه خیلی خوشگلم

    • رومینا

      من امتیازم 12 شد فک نکنم کسی اندازه من بی اعتماد به نفس باشه و خیلی چیز وحشتناکیه بی اعتماد به نفسی همه میفهمن اگه بی اعتماد به نفس باشی و پررو میشن. من حالم از خودم بهم میخوره.من در حدی از خودم بدم میاد و بی اعتماد به نفسم که اگه بفهمم یکی از من خوشش میاد فک میکنم خودش یه مشکلی داره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درکتون میکنم...سعی کنین مشکلتونوبرطرف کنین وگرنه شایدتبعات بدی داشته باشه منم بعدعقدم که ابروهامواصلاح کردمورنگ گذاشتن اینطورشدم ازهمون روزاول اصلاح بااینکه میگفتن خوشگلترشدی اصلااینفکرونداشتم همیشه حسرت دوران قبل

      • Ebi

        واااااای آرهه به خدااااا منم دقیقا مثله مثله تووام..به خدااا قسسم اعتماد به نفسم زیره صفره و جوریه که روزی دویستا عکس از خودم میگیرم و اونقد میگیرم که بالاخره یکی از عکسام به دلم بشینه ولی لعنتی یکی از یکی تخمیتر میفته تا آخرش گوشیو پرت میکنم و میگم آخه خدا چرا اینقد من تخمیم....یه ساله دوس دختر ندارم و قبلانم اگه یکی بم پا میداد همش پیش خودم فک میکردم اون یه مشکلی داره که به من پا داده و یا فکر میکردم دلش برام سوخته و .....خدایی درکت میکنم چی میگی

    • کمند

      واقعا که

    • کمند

      واقعا که

    • Delaram

      به نظر من ما ایرانیا خیلی قشنگیم و همینطور با نمک
      دیگه نیازی به این تستا نداریم
      اگرم قشنگ و بانمک نباشیم خودمونو دوست داریم و به قیافه خودمون شک نداریم که بیایم تست بدیم:)
      البته بگم که من این تست رو انجام ندادم چون ایرانیم:)

      پاسخ ها

      • 乙aɦra

        جالب بود

      • بدون نام

        یوخه بابام

    • Delaram

      رومینا جان عزیزم
      اینقدر به خودت افکار منفی رو منتقل نکن،من نمیدونم چه شکلی هستی ولی مطمئنم اگه زشت ترین آدم دنیا هم باشی فقط کافیه خودتو قبول داشته باشی اون وقت زیبایی!
      میدونی چیه؟اونی که زیباست نباید به زیباییش افتخار کنه،چون خدا اونو آفریده پس زیباییشو مدیون خداونده ولی تو میتونی باطن خوبی داشته باشی که همه رو عاشق خودت کنی.پس به باطنت بناز و افتخار کن عزیزم!
      برای اینکه باطن خوبی داشته باشی اول از همه باید عاشق خودت باشی و به خودت افتخار کنی گلم!
      امیدوارم موفق باشی

      پاسخ ها

      • خوش اخلاق باشیم

        چه آدم بالغی☺☺☺

      • Delaram

        نظر لطفتونه

      • بدون نام

        اون وقت خدا چطور تورو آفرید

    • تارا زارعی

      چه تست بی ارزشی من که خودم میدونم خوشگلم و نیازی به تست و مست ندارم هر کی خوشگله ازش استفاده کنه و تیپ بزن تا هم خوشگل و هم خوشتیپ باشه

      پاسخ ها

      • فرشته

        اگه میدونی خوشگلی و نیاز به تست و مست نداری پس چرا اومدی تو سایتی که تست برای زیباییه؟
        اگه خودتو قبول داشتی نمیومدی تو این سایت
        به نظر من یا میخوای قشنگیتو به رخمون بکشی که البته نمیدونیم قشنگی یا نه یا اینکه یه ذره هم که شده به قشنگیت شک داری اونم مثل بقیه

      • سونیا

        ای ول فرشته عالی بود

      • فرشته

        قابلی نداشت سونیا جون :)

    • Malake Englis

      سلام خوشملا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام

    • مینامینا

      سلام دوستان

    • Raha

      من امتیازم ۴۷اومدخداروشکر همه میگن زیبا و دوست داشتنی هستم و اطرافیان همیشه حسرتم رو می خورد ولی دوستان یه چیزی بهتون میگم همیشه به یاد داشته باشید که زیبایی باطن بهتر از زیبایی ظاهره پس تلاش کنین که باطنتون رو قشنگ و زیبا کنین.(ممنون از سایت خوب برترین ها)درپناه حق باشین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرفی زدین که به شدت توجامعممون فراموش شده....خیلیابه جای زیبایی باطنیشون فقط به فکرزیبایی بیرونین.اینوبدونیم حتی اگه زیباهم باشیم ولی اگه سیرت یعنی اخلاق زیبانداسته باشیم زیباییمونم بی ارزش وارچشم میفته

      • بدون نام

        نمیدونم راس میگی خوشگلی یا نه ،ولی گل گفتی

    • نازنین خانوم

      من به مقوله ای به نام زیبایی ظاهری اعتقاد ندارم بنظرمن اعتمادبنفس هرشخص میزان زیبایی اون شخصوتعیین میکنه من بارها افرادی رو دیدم که نگاه اول گفتم وای چقدرخوشگلن ولی بعدمدتی متوجه شدم هیچ نکته مثبت برجسته ای تو ظاهرشون ندارن منتهاازبس اعتمادبنفس دارن ناخودآگاه زیبادیده میشن امتحان کنین یه بار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صمیمی میگم چشم

    • زینب

      آقایونی ک از زشتی مینالید دیگر نگران زشت بودن خود نباشید طبق آخرین تحقیقات زنان ٬ مردان زشت را بیشتر میپسندند تا مردان زیبارا...باور نمیکنید سرچ کنید....من خودم این مدلیم

      پاسخ ها

      • امیر محمد

        تو کدوم سیاره زندگی میکنی؟ منم میام

    • حبیب

      عزیزانی که با خودشون میگن که همگی فقط خوشکلیه سخت در اشتباهن چون من پیش یکی کار میکردم یه شاگرد داشت بعد از یه هفته با پسره آشنا شدم پسر خیلی خوبی بود یعنی انقدر خوب بود که صاحب کار و هر کی باهاش آشنا میشد میخواستن باهاش بیشتر در رابطه باشن پسره هم قیافه خوبی نداشته ولی خیلی به دل میشست از صبرش بگم یا از بامزه بودنش یا از معرفتش خدایی جذب کردن مردم به به زیبایی نیست بلکه به رفتار و شخصیت آدم نمونش همین خودم تعریف از خودم نکنم یه خورده خوشتیپ و خوش هیکلم ولی رابطه اجتماعیم افتضاه هیج دوستیم ندارم تو تهران بودم داشنم ولی الام سه ساله اصفهانم ولی هیچ دوستی ندارم اینم بخاطر خودم چون نمیتونم خوب رابطه برقرار کنم

    • فاطمه

      من که خوشگلم اما از خودم تعریف نمیکنم چون مهم صورت نیست مهم اینکه با ادب باشیم تمیز باشیم به پدر و مادر احترام بزاریم و... رایستش من چیز های زیادی درمورد ادب و تمیز بودن و مهربونی بلدم ، از کلاس اول تا کلاس پنجم همیشه به قوانین کتاب های مدرسه گوش میدم و اون هارو انجام میدادم کسانی که کتاب های کودکیشون رو یا بزرگ سالیشون دارن لطفا به قوانینش دقت کنن و اون هارو انجام بدن من برای اینکه به این سایت اومدم تا اینهارو بگم کسانی که به قوانین قرآن فارسی هدی ها مطالعات و ... گوش نمیدن و اونهارو انجام نمیدن اونهارو راهنمایی کنین راستش من دارم میرم به کلاس ششم ، اما من هنوز کتاب های کلاس ششم رو بدست نیاوردم ، اما وقتی به کتاب های کلاس پنجم نگاه انداختم و قوانین زندگی رو انجام دادم واقعا عوض شدم دوست دارم در زندگی سه چیز وجود نداشته باشه ۱ خشکسالی ۲ درغگویی ۳ جنگ ، دوست دارم اینها تو زندگی وجود نداشته و اما هیچوقت نا شکری نکنید وچیزی که خدا بهتون داده رو شکر کنید نعمت های خدا رو شکر کنید ، و اصلا زیبایی مهم نیست ، خواهش میکنم به قوانین کتاب ها گوش کنید و اونهارو انجام بدین چیز هایی راجبع قوانین زندگی در کتاب ها وجود داره که اگه به انها دقت کنیم وکمی فکر کنیم و اونهارو انجام بدین قول میدم که ادم خیلی خوبی میشید و همینطور اگه کار بدی کردین توبه کنید و دیگه ن کار بد رو انجام ندین ، میتوانید در کتاب خانه ، کتاب های خوبی پیدا کنید و اونهارو بخوانید و همینطور دختر ها باید به حجاب اهمیت بدن حتی میتونید تو اینترنت چیز های خوبی پیدا کنید و بخونید مهم زیبایی نیست بعدا مطالب هم مینویسم و اونهارو لطفا بخونید تا ادم خوبی بشید ، لطفا مسخره نکنید ، کسانی که مسخره میکنن ادم خوبی نیستن ، در تلویزیون هم کارتون های علمی هم میده که ایران وخارج درستش کردن و اونهارو ببینید ، مانند عناصر و موزه ۲، لطفا تجربه زیادی در زندگی داشته باشید تا چیز های زیادی یاد بگیرید ، و ورزش هم بکنید و با تلاش و کوشش به هدفتان برسید ، با تلاش و کوشش و سر سختی به هدفتان میرسید هر چقدر تمرین میکنید اما باز هم ادامه بدین ، خواهش میکنم این مطلب رو از اول تا اخر بخونید ضرر نمیکنید که ، خواهش میکنم بخونیدش تا ادم خوب و باهوشی بشید بعدا هم مطلب های زیادی مینویسم در سایت های دیگه هم مینویسم و تازه زیاد سر تو گوشی و تبلت و کامپیوتر و... نکنید ، درسته مطلب زیاده اما اخرش چیز های زیادی یاد میگیرید ضرر نمیکنید راست میگم ، و تازه کارتون موزه ۲ ه ایران درستش کرده رو حتما ببینید تا چیز های زیادی یاد بگیرید درسته کیفیتش پایینه اما چیز های زیادی یادتون میده من خودم هرچی رو که گفتم تو این مطلب رو انجام میدم اما اگر انجام ندادم هرچه زودتر انجام میدم

      پاسخ ها

      • مژگان

        اشتباهی منفی دادم
        یادبگیرید نصف شماهاس فقط ۱۱سالشه دارم جدی میگم برین خجالت۰بکشید که منفی دادین ۰افرین به دختر عزیزم کارت درسته ادامه بده ۰ن

      • بدون نام

        چقدبالغ!!!!خداحفظت کنه عزیزم خوشبخت بشی انشاالله

      • بدون نام

        برو به درسو مشقات برس برو

    • فاطمه

      من که خوشگلم اما از خودم تعریف نمیکنم چون مهم صورت نیست مهم اینکه با ادب باشیم تمیز باشیم به پدر و مادر احترام بزاریم و... رایستش من چیز های زیادی درمورد ادب و تمیز بودن و مهربونی بلدم ، از کلاس اول تا کلاس پنجم همیشه به قوانین کتاب های مدرسه گوش میدم و اون هارو انجام میدادم کسانی که کتاب های کودکیشون رو یا بزرگ سالیشون دارن لطفا به قوانینش دقت کنن و اون هارو انجام بدن من برای اینکه به این سایت اومدم تا اینهارو بگم کسانی که به قوانین قرآن فارسی هدی ها مطالعات و ... گوش نمیدن و اونهارو انجام نمیدن اونهارو راهنمایی کنین راستش من دارم میرم به کلاس ششم ، اما من هنوز کتاب های کلاس ششم رو بدست نیاوردم ، اما وقتی به کتاب های کلاس پنجم نگاه انداختم و قوانین زندگی رو انجام دادم واقعا عوض شدم دوست دارم در زندگی سه چیز وجود نداشته باشه ۱ خشکسالی ۲ درغگویی ۳ جنگ ، دوست دارم اینها تو زندگی وجود نداشته و اما هیچوقت نا شکری نکنید وچیزی که خدا بهتون داده رو شکر کنید نعمت های خدا رو شکر کنید ، و اصلا زیبایی مهم نیست ، خواهش میکنم به قوانین کتاب ها گوش کنید و اونهارو انجام بدین چیز هایی راجبع قوانین زندگی در کتاب ها وجود داره که اگه به انها دقت کنیم وکمی فکر کنیم و اونهارو انجام بدین قول میدم که ادم خیلی خوبی میشید و همینطور اگه کار بدی کردین توبه کنید و دیگه ن کار بد رو انجام ندین ، میتوانید در کتاب خانه ، کتاب های خوبی پیدا کنید و اونهارو بخوانید و همینطور دختر ها باید به حجاب اهمیت بدن حتی میتونید تو اینترنت چیز های خوبی پیدا کنید و بخونید مهم زیبایی نیست بعدا مطالب هم مینویسم و اونهارو لطفا بخونید تا ادم خوبی بشید ، لطفا مسخره نکنید ، کسانی که مسخره میکنن ادم خوبی نیستن ، در تلویزیون هم کارتون های علمی هم میده که ایران وخارج درستش کردن و اونهارو ببینید ، مانند عناصر و موزه ۲، لطفا تجربه زیادی در زندگی داشته باشید تا چیز های زیادی یاد بگیرید ، و ورزش هم بکنید و با تلاش و کوشش به هدفتان برسید ، با تلاش و کوشش و سر سختی به هدفتان میرسید هر چقدر تمرین میکنید اما باز هم ادامه بدین ، خواهش میکنم این مطلب رو از اول تا اخر بخونید ضرر نمیکنید که ، خواهش میکنم بخونیدش تا ادم خوب و باهوشی بشید بعدا هم مطلب های زیادی مینویسم در سایت های دیگه هم مینویسم و تازه زیاد سر تو گوشی و تبلت و کامپیوتر و... نکنید ، درسته مطلب زیاده اما اخرش چیز های زیادی یاد میگیرید ضرر نمیکنید راست میگم ، و تازه کارتون موزه ۲ ه ایران درستش کرده رو حتما ببینید تا چیز های زیادی یاد بگیرید درسته کیفیتش پایینه اما چیز های زیادی یادتون میده من خودم هرچی رو که گفتم تو این مطلب رو انجام میدم اما اگر انجام ندادم هرچه زودتر انجام میدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نفهم رو دکمه ارسال یه بار بزن

    • فاطمه

      من که خوشگلم اما از خودم تعریف نمیکنم چون مهم صورت نیست مهم اینکه با ادب باشیم تمیز باشیم به پدر و مادر احترام بزاریم و... رایستش من چیز های زیادی درمورد ادب و تمیز بودن و مهربونی بلدم ، از کلاس اول تا کلاس پنجم همیشه به قوانین کتاب های مدرسه گوش میدم و اون هارو انجام میدادم کسانی که کتاب های کودکیشون رو یا بزرگ سالیشون دارن لطفا به قوانینش دقت کنن و اون هارو انجام بدن من برای اینکه به این سایت اومدم تا اینهارو بگم کسانی که به قوانین قرآن فارسی هدی ها مطالعات و ... گوش نمیدن و اونهارو انجام نمیدن اونهارو راهنمایی کنین راستش من دارم میرم به کلاس ششم ، اما من هنوز کتاب های کلاس ششم رو بدست نیاوردم ، اما وقتی به کتاب های کلاس پنجم نگاه انداختم و قوانین زندگی رو انجام دادم واقعا عوض شدم دوست دارم در زندگی سه چیز وجود نداشته باشه ۱ خشکسالی ۲ درغگویی ۳ جنگ ، دوست دارم اینها تو زندگی وجود نداشته و اما هیچوقت نا شکری نکنید وچیزی که خدا بهتون داده رو شکر کنید نعمت های خدا رو شکر کنید ، و اصلا زیبایی مهم نیست ، خواهش میکنم به قوانین کتاب ها گوش کنید و اونهارو انجام بدین چیز هایی راجبع قوانین زندگی در کتاب ها وجود داره که اگه به انها دقت کنیم وکمی فکر کنیم و اونهارو انجام بدین قول میدم که ادم خیلی خوبی میشید و همینطور اگه کار بدی کردین توبه کنید و دیگه ن کار بد رو انجام ندین ، میتوانید در کتاب خانه ، کتاب های خوبی پیدا کنید و اونهارو بخوانید و همینطور دختر ها باید به حجاب اهمیت بدن حتی میتونید تو اینترنت چیز های خوبی پیدا کنید و بخونید مهم زیبایی نیست بعدا مطالب هم مینویسم و اونهارو لطفا بخونید تا ادم خوبی بشید ، لطفا مسخره نکنید ، کسانی که مسخره میکنن ادم خوبی نیستن ، در تلویزیون هم کارتون های علمی هم میده که ایران وخارج درستش کردن و اونهارو ببینید ، مانند عناصر و موزه ۲، لطفا تجربه زیادی در زندگی داشته باشید تا چیز های زیادی یاد بگیرید ، و ورزش هم بکنید و با تلاش و کوشش به هدفتان برسید ، با تلاش و کوشش و سر سختی به هدفتان میرسید هر چقدر تمرین میکنید اما باز هم ادامه بدین ، خواهش میکنم این مطلب رو از اول تا اخر بخونید ضرر نمیکنید که ، خواهش میکنم بخونیدش تا ادم خوب و باهوشی بشید بعدا هم مطلب های زیادی مینویسم در سایت های دیگه هم مینویسم و تازه زیاد سر تو گوشی و تبلت و کامپیوتر و... نکنید ، درسته مطلب زیاده اما اخرش چیز های زیادی یاد میگیرید ضرر نمیکنید راست میگم ، و تازه کارتون موزه ۲ ه ایران درستش کرده رو حتما ببینید تا چیز های زیادی یاد بگیرید درسته کیفیتش پایینه اما چیز های زیادی یادتون میده من خودم هرچی رو که گفتم تو این مطلب رو انجام میدم اما اگر انجام ندادم هرچه زودتر انجام میدم

      پاسخ ها

      • هستی

        وویی عمویی برو مشقاتو بنویس بابا فیلسوف
        بابا انیشتن انقد فک نزن برو هدیه های آسمانی تو بخون

    • به جان خودم نمیدونم!

      چه خوشگل داشتیمو خبر نداشتیم...!!!

      پاسخ ها

      • مریم

        بابا این چقدر چرت میگه

      • بدون نام

        مث خودته دیگه

    • بدون نام

      راستش من اومدم تو این سایت که ببینم شما نظراتتون چیه ، خودمم اومدم نظرم رو بگم راستش من اومدم بگم که زیبایی به باطنه نه به ظاهر (خودتون
      هم گفتین )مثلا من و خواهر دوقلوم از بس اخلاق م خوبی داریم همه دوسمون دارن درحالی که قیافه معمولی داریم

    • rezagoooooon

      سلام
      من 15سالمه یعنی هنوززنشدم 3ماه دیگه ولی خیلی زود ریش وسیبیل زدم بچه ها خیلی مسخره میکنن ولی بازم بعضیاشون خیلی دوسم دارن ومیگن خوشگلی خودمم ازخودم راضیم خواستم ببینم خوبه

    • دخترک 18 ساله

      دنیا فقط برا خوشگلا و پولداراس
      همیشه دوس داشتم اینجوری باشم:
      پوست سفید بدون جوش و لک
      چشمای درشت تیله ای با مژه های بلند
      ابروهای کمند :)
      دماغ قلمی
      لبای قلوه ای خوش فرم
      صورت خوشگل
      موهای گندمی و روشن
      اندام در حد مانکن
      قدم هم 170 میبود


      ولی هیچکدوم ازینا نیستم :)))
      وااااااای خدا خوش ب حال اونایی که اینجورین
      حتی وقتی گاهی تصور میکنم اینجوری باشم هم دلم ذوق مبکنه :)
      بمیرم برا خودم:)
      چقد طفلکم من :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دنیادراصل واسه کساییه که

      • بدون نام

        از بس اعتماد به نفسمون زیاد بود تو هم بردی تاگور

    • Omid

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • یه بنده خدا

      والا اینقدر که ملت اینجا نوشتن خوشگلیم خوشگل تو ایران نداریم پس این زامبایی که تو خیابون هستن کیان .بعدم یه سوال ذهنمو مشغول کرد چرا هر کی گفته خوشگلم بهش منفی دادین.

    • ی پسر

      تست نزدم فقط نظرات خوندم خخخ شااشیدم از خنده خدا ذلالت عنایتتون کنه خخخخ خدا بدونه چه گااییده هایی رو خوشگل نشون داده ای تست خخخ طرف محل سگ بش نمیزارن اینجا اومده به خودش امید بده کوونش خنک شه خخخخ

      پاسخ ها

      • TARA

        با ادبای قبل تو همه سوء تفاهم بودن

    • روژین

      چقدر تست مزخرفیه من مدلم خیلی هم اعتمادبه نفس دارم بعد اون وقت به من میگه که اصلا اعتماد نفس نداری اخه اگه اعتمادبه نفس نداشتم میرفتم مدل می شدم
      اخه بلد نیستین خب سایت نزنید
      اه
      اوق
      اوق
      اوق

    • helena

      به نظر من همه خوشگلن به نبه خودشون من از خودم راضیم و از اینکه خدا منو اینجوری افریده هییچ گله ای ندارم تنها مشکلم اینه که زود چاق میشم که اونم باز راه حل داره

    • میلاد

      سلام به هر حال باید پذیرفت که در کشور ما ظاهر افراد مقوله بسیار مهمیه خصوصا برا خانوما و صد البته زیبایی نعمته و زشتی نوعی معلولیت حالا ی عده شعار میدن که باید باطنت زیبا باشه خوب حتما نمیدونن این دو کاملا از هم مجزا هستن،ب هر حال زیباییه ظاهری تاثیر بسیار زیادی در اعتماد ب نفس و زندگیه هر فردی داره حالا میخواد اون فرد از لحاظ زیباییه باطنی خوب باشه یا بد!

      پاسخ ها

      • TARA

        حرفتون متینه و درست اما کسی که ظاهرش خوب نیست چیکار کنه؟مگه دست خودشه؟
        ما ظاهرمون دست خودمون نیست اما طرز تفکرمون چرا پس به جای اینکه بگیم آدم زشت جذابیت نداره باید بگیم طرز تفکرمون مزخرفه!
        آخه این بنده خداها چه گناهی کردن؟
        برن هزار جور عمل کنن؟
        اگه طبق طرز تفکرات باشه باید بگم جامعه الان دختر عملی رو هم نمیپسنده

    • میلاد

      من نمیدونم زشتم زیبام یا معمولیم اینو باید دیگران بگن،و البته معیارهای زیبایی ظاهری در کشورهای مختلف دنیا متفاوته و ی چیز نسبی هست و در کشور ما هم معیارهای الان با قبلا فرق کرده مثلا قبلا لبهای گوشتی و بزرگ در دید عموم زشت بود ولی الان از ملاک های زیبایی محسوب میشه،در بعضی مواقع هم ممکنه چهره یکی از دید ما زیبا نباشه اما از دیدی یکی دیگه باشه پس میتونه سلیقه ای هم باشه،با تشکر

    • کوکب

      من هم خودم خوشگلم هم اسمم البته 6 تا نوه هم دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای ننه برو نمازتو بخون یه پات لبه گوره

    • حسین

      من خودمو زیبا نمی بینم شک دارم کسی هم منو زیبا ببینه البته اینا همش برا دختر بازیه تا الان که 18 سالمه دوست دختر نداشتم بیشتر همین منو ناراحت میکنه

      پاسخ ها

      • الی

        تا الااااااان دوست دختر نداشتی مگه چند سالته مردم 40سالشونه ازدواج نکردن مثل تو نمیگن....

    • سنبل

      سلام

      پاسخ ها

      • الی

        سلام

    • MohammadAli

      من که خودم اصلا عتماد به نفس ندارم.
      ۱۷ سالمه و قدم ۱۷۰ هستش چون به قدم خیلی اهمیت میدم کوتاه موندم ولی از نظر قیافه بعضی وقتا از خودم راضیم بعضی وقتا هم نه کاش میشد فقط قدم بلند شه

    • مهسا

      خوب بود چقد من نازم وايييي

    • حدیثه

      من ۱۲سالمه اما زیاد اعتماد به نفس ندارم اما این بدلیل نارضایتی ازچهرم نیست به خاطر اینه که تواین سن فقط ۱۴۴قدمه

    • پریا

      باحال بود اما من خیلی زیبا هستم حتی الیزابت هم به من نمیرسد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی بهم نمیرسی

    • پریا

      ر

    • گندم

      به نظرم نمیشه باتقدیرجنگید

    • نگار

      چقدر زیبا هستم

    • بدون نام

      هرکی به اندازه ی خودش زیباست انقدر اعتماد به نفس نباشید

    • بدون نام

      هرکی به اندازه ی خودش زیباست انقدر اعتماد به نفس نباشید

    • ارامش

      خوشگلین ک خوشگلین بخدا اینجا شوهز پخش نمیکنن ک :)

    • سارا

      دمتون گرم اینقد حوصلم سر رفته بود که نگو !!کامنتاتون محشر بود با بعضیا خندیدم و بعضیاش ذهنمو مشغول کردن !همتون خوشگلین ولی نه به چشم همه !!زیبایی یه چیز نسبیه!!

    • بدون نام

      خوب بود

    • Arastu

      من ۱۷ سالمه ، قیافه خوبی ندارم و زیاد هم بهش توجه نداشتم معمولا روزانه ۶ ساعت درس میخوندم ولی از وقتی که این کرونای کوفتی اومد و مدرسه ها تعطیل شدن ، یواش یواش افسرده شدم و همش خودمو تو آیینه نگاه میکنم ، الان بزرگ ترین آرزوم مرگه ، اصلا حال و هوای هیچی رو ندارم ، همش هم به خاطر دماغمه ، انقدر این لامصب درازه که نمیتونم رودررو با کسی حرف بزنم،هیچ دختری بهم حتی محل سگ هم نمیزاره ، همیشه تو یه جای خلوت گریه میکنم و به مرگ فکر میکنم

    • ابوالفضل

      من به خودم از خوشگلي بين 1_100به خودم 98ميدم البته 98_منظورمه منو هيچ كس دوست نداره اينايي كه مگن هركي به اندازه خودش زيبا با احترام همش كشك وقتي كه از بچگي مسخره ميشي زيبايي داره? وقتي هيچ كس با تو دوست نمشه زيبايي داره ?وقتي هبچ كس تورو نمخواد حتي عزيزانت ايا زيبايي داره و ادم اين ها رونداشته باشخ زيبا نيست و وقتي زيبا نباشي كسي دوستتنداره وقتي كسي دوستت نداره تنها ميشي و اونجا يني زندگي به اتمام رسيد يني مرگ بهتر يني هيچ خوشي تو دنيا نداري

    • z

      واقعا برنامه چرتیه قبول دارین پاسخ بدین؟؟؟؟

    • یه سوال داشتم چرا همه دنبال خوشگلی هستن همه خوشگلن بخصوص کسی که داره این پیام میخونه یه نظر بده

    • کژال

      آقا شما همتون خوشگلید ولکنید بابا

    • سوما

      این دیگه چه تست کوفتیه

    • محمد

      خدایی همتون خوشگلید سلامتی همتون

    • helen:)"

      اونایی که اومدن تو این سایت تست بدن یا زشتن یا شک دارن پس نیاین یگین من خوشگلم زیبام نمیدونم چرا اومم سایت و اینا الکی چاخان تحویلمون ندین لطفا............

    • بدون نام

      سلام من یع دختری ۱۴ ساله هستم بعضیا میگن خوشگلی بعضیامیگنع ۸۰ درصد
      عمل نکردم گونه دارم اونا برای زیبایی میکنن ولی مال من خودشون اینجوریم خیلی دوس دارم از بین برن اصلا به خودم متنفرم خیلییییی چون عصبیم چون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج