۱۴۷۱۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرگوسن حامى سر سخت لوئيز فن خال

سر آلكس فرگوسن تا كنون بيشتر ترجيح داده بود كه در قبال اتفاقات اخير در منچستريونايتد سكوت نمايد. اما وى به تازگى در گفتگويى به تمجيد بى سابقه از لوئيز فن خال جانشين خود در باشگاه پرداخته است.

طرفداری: بعد از اخراج ديويد مويس از سمت سرمربى گرى منچستريونايتد و انتخاب لوئيز فن خال هلندى به اين سمت، سر آلكس فرگوسن ترجيح داده بود كه به فن خال زمان دهد و با صحبت هاى خود در كار او تاثير گذار نباشد تا فشارى به اين سرمربى هلندى وارد نشود. البته اين سكوت فرگوسن تا اندازه اى به كم شدن قدرت او در باشگاه نيز مربوط بوده است.

شكست ديويد مويس در منچستريونايتد كه به توصيه فرگوسن به سمت مربى گرى شياطين سرخ انتخاب شده بود، به نوعى شكست شخصى فرگوسن نيز تلقى مى شود و شايد به همين دليل اد وودوارد از سران باشگاه بعد از اخراج مويس توضيح داده بود كه فرگوسن در انتخاب سرمربى بعدى تيم نقشى نخواهد داشت.

سر آلكس فرگوسن در هفته گذشته در گفنگويى با شبكه تلويزيونى باشگاه منچستريونايتد كه بيشتر به دليل انتشار ويرايش جديدى از بيوگرافى خود صورت گرفته بود، در خصوص اتفاقات جديد و روابط سياسى در باشگاه صحبت نموده است. اسطوره مربى گرى باشگاه منچستريونايتد در اين گفتگو خود را از حاميان محكم لوئيز فن خال نشان داده و گفته از نظر او ايده فن خال براى اصلاح و باز سازى دوباره كادر بازيكنان و مربى گرى تيم كاملا صحيح است و اين سرمربى هلندى در اين خصوص "از تجربيات، قابليت ها و شهرت لازم برخوردار است."

شروع سخت منچسنريونايتد در اين فصل با هدايت فن خال (كسب دو تساوى، دو شكست و سه پيروزى و همچنين حذف از رقابت هاى جام حذفى) را فرگوسن با دوران آغاز به كار خود در اولدترافورد مقايسه مى كند و معتقد است كه "بى ترديد پس از يك دوران تطبيق، فن خال نيز به نتايج درخشانى خواهد رسيد." او در پايان گفتگو فن خال را "رهبرى قوى با روحيه و توانايى فوق العاده" توصيف مى كند و معتقد است بايد به او اعتماد نمود.

لوئيز فن خال با وجود سرمايه گذارى دويست ميليون يورويى و جذب بازيكنانى نظير فالكائو و دي ماريا نتوانست در ابتداى فصل نتايج خوب و اميدواركننده اى براى شايطين سرخ كسب نمايد، اما از صحبت هاى فرگوسن مى توان درك كرد كه سران باشگاه رضايت كاملى از عملكرد اين سرمربى هلندى دارند.

بعد از انتقال پر هزينه و جنجالى لوك شاو از ساوتهمپتون به مبلغ ۲۲ ميليون يورو، انتقادات فراوانى از لوئيز فن خال در مطبوعات انگليسى صورت گرفت، اما وى به شدت از تصميم خود دفاع كرد و نشان داد كه هرگز مايل به كوتاه آمدن از ايده و فلسفه كارى خود نيست. اعتقاد به خود و عملكرد تيم خود از مشخصه هاى بارزى است كه مى تواند لوئيز فن خال را در باشگاه منچستريونايتد به موفقيت برساند. نكته كليدى براى فن خال در اين خصوص مى تواند در ايجاد اتحاد و هماهنگى بين ميل و انگيزه تهاجمى تيم و استوارى در خط دفاعى تيم باشد.

بسيارى از مطبوعات در روزهاى اخير ادعا نموده اند كه هنوز نمى توان كيفيت و سطح بازى شياطين سرخ به سرمربى گرى فن خال را سنجيد چون اين تيم تا به حال در مقابل تيم هاى به نام به ميدان نرفته است و از طرفى شروع ضعيف آرسنال و ليورپول در فصل جديد نيز به نفع منچستريونايتد تمام شده است، در يك ماه آينده شياطين سرخ مى بايست مقابل چلسى (۲۶ اكتبر)، منچسترسيتى (۲ نوامبر) و آرسنال (۲۲ نوامبر) به ميدان روند و لوئيز فن خال فرصت خوبى دارد تا با درخشش تيمش در اين ديدارها، اشتباه چنين ادعاهايىرا به اثبات رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج