۱۴۷۱۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گوآردیولا: بازی بی‌نقصی ارائه ندادیم!

سرمربی بایرن‌ مونیخ با وجود پیروزی پر گل تیمش برابر رم معتقد است تیمش بازی کامل و بی‌نقصی را ارائه ندادند.

خبرگزاری ایسنا: بایرن‌ مونیخ در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد رم را با نتیجه‌ هفت بر یک شکست دهد. البته تیم ایتالیایی در نیمه دوم صاحب چند موقعیت گلزنی شد که درخشش نویر و دیرک دروازه اجازه نداد رمی‌ها به یک گل برسند.

پپ گوآردیولا، سرمربی بایرن‌ مونیخ پس از پیروزی تیمش برابر رم گفت: می‌توانستیم در خیلی از دقایق مسابقه بازی بهتری را به نمایش بگذاریم. در آغاز نیمه دوم خوب نبودیم و چند فرصت گلزنی در اختیار حریف قرار دادیم. به همین خاطر فکر نمی‌کنم تیمم در این دیدار بازی بی‌نقص و کاملی ارائه داده باشد. چیزی که اهمیت دارد پیروزی ما و کسب سه امتیا‌ز بود که باعث شد کارمان برای صعود به مرحله بعدی آسان شود.

سرمربی اسپانیایی بایرن‌ مونیخ ادامه داد: در آغاز نیمه دوم به پیانیچ و ده‌روسی فضای زیادی دادیم و این باعث شد ما صاحب موقعیت‌های زیادی شویم.

پپ گوآردیولا دو بار در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ قهرمانی در لیگ قهرمانان را کسب کرده است. او معتقد است شباهت زیادی به بارسلونای آن سال‌ها و تیم فعلی بایرن‌ مونیخ دارد.

گوآردیولا ادامه داد: هر دو تیمی که هدایت آنها را بر عهده داشتم تیم‌های خوب و قدرتمندی بودند. در هر دو تیم این فرصت را داشتم که افکارم را در زمین مسابقه پیاده کنم. فلسفه فوتبالی من کاملا مشخص است و تا وقتی که بتوانم در بایرن آن را اجرایی کنم، در این تیم می‌مانم. مگر روزی که بدانم دیگر افکار فوتبالی‌ام در بایرن موثر نیست.

سرمربی بایرن‌ مونیخ ادامه داد: این بازی یک استثنا بود و یک اتفاق که همیشه تکرار نمی‌شود. فاصله بین رم و بایرن‌ مونیخ این تعداد گل نیست. دو هفته‌ دیگر با آنها در مونیخ بازی خواهیم داشت و خواهید دید که نتیجه‌ بازی رفت تنها یک اتفاق بوده است. رم تیمی است که همیشه فوتبال خوبی بازی می‌کند. آنها در خط حمله بازیکنان با کیفیتی دارند.

بایرن‌ مونیخ در حال حاضر تنها تیم لیگ قهرمانان اروپا است که هر سه دیدار خود را در مرحله گروهی با پیروزی پشت سر گذاشته است. در صورتی که تیم‌های رئال مادرید و دورتموند امشب (چهارشنبه) برابر حریفان‌شان به پیروزی برسند این دو تیم نیز ۹ امتیازی خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج