۱۴۷۲۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو: چلسی عالی بازی کرد

آقای خاص پس از پیروزی شاگردانش بر ماریبور تأکید کرد فکر کردن به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در این مقطع درست نیست و باید گام به گام پیش رفت.

خبرگزاری تسنیم: چلسی شب گذشته (سه‌شنبه) در شب اول از دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن با نتیجه قاطعانه ۶ بر صفر از سد میهمان خود، ماریبور اسلوونی بگذرد.

ژوزه مورینیو پس از برد پرگل شاگردانش مقابل نماینده اسلوونی گفت: چلسی عالی بازی کرد. ما تیمی با روحیه و مستحکم هستیم که حالا تعادل خوبی پیدا کرده‌ایم. در حال حاضر بازیکنانی داریم که خود را به سبک بازی که فصل گذشته بر اساس آن آماده شده بودیم ولی در نهایت به نتیجه لازم نرسیدیم، وفق داده‌اند. عملکرد و نتایج خوب روحیه تیم را بالا می‌برد و بازیکنان را به بهترین شکل و فرم خود نزدیک می‌کند.

وی افزود: در نیمه نخست با وجود اینکه با نتیجه ۳ بر صفر از حریف خود پیش بودیم ولی به دنبال زدن گل‌های بیشتری بودیم. پیش از شروع این مسابقه به بازیکنان گفتم که حریفان‌تان پتانسیل شما را ندارند و باید با حداکثر قدرت بازی کنید. بازیکنان ماریبور شایسته احترامی که ما به آنها گذاشتیم، بودند و به خاطر همین احترام بیش از حد به آنها بود که عملکرد محکمی در این دیدار به نمایش گذاشتیم.

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی تصریح کرد: چلسی در حال حاضر عالی بازی می‌کند و به نتایج خوبی هم می‌رسد. آخرین گلی که دروگبا برای چلسی به ثمر رساند گل مهمی در تاریخ این باشگاه بود به همین خاطر از اینکه دیدیه بار دیگر در این رقابت‌ها و در استمفوردبریج گلزنی کرد، برایش خوشحالم. دومینیک سولانک ۱۷ ساله هم که در این بازی اولین بازی رسمی‌اش را برای چلسی انجام داد، وضعیتش خوب بود. او هرگز این بازی را فراموش نخواهد کرد و به طور حتم بازی‌های بسیار زیادی را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه خواهد کرد.

مورینیو ۵۰ ساله در پایان خاطرنشان کرد: تا کنون سه بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌ایم و برای اینکه به فینال این رقابت‌ها برسیم ۱۲ بازی دیگر در پیش داریم که خود مسیری طولانی است. فکر می‌کنم با توجه به اینکه هنوز وارد مرحله بعد نشده‌ایم، زود است بخواهیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم. باید گام به گام پیشروی کنیم، قدم نخست صعود به دور حذفی، گام دوم قرار گرفتن در صدر گروه خودمان و پس از آن گذر از مراحل بعدی است.

آبی‌پوشان لندنی در حال حاضر با هفت امتیاز صدرنشین گروه G لیگ قهرمانان هستند و نسبت به تیم دوم جدول یعنی شالکه دو امتیاز برتری دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج