۱۴۷۲۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقبال با شکوه زنجانی ها از روحانی

اقشار مختلف مردم استان زنجان با حضور گسترده در مسیر حرکت خودروی رییس‌ جمهور و هیات همراه، با شور و اشتیاق گسترده ای از رییس‌ جمهوری محبوب خود به گرمی استقبال کردند.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: اقشار مختلف مردم استان زنجان با حضور گسترده در مسیر حرکت خودروی رییس‌ جمهور و هیات همراه، با شور و اشتیاق گسترده ای از رییس‌ جمهوری محبوب خود به گرمی استقبال کردند.

مردم زنجان اعم از جوانان و نوجوانان و زنان و مردان با حضور خودجوش در خیابان‌های شهر خود به رغم هوای نسبتاً سرد پاییزی رسم میهمان‌نوازی را به خوبی به جا آورده و صحنه‌های زیبایی را از عشق و ارادت خود به اهداف و آرمان‌های دولت تدبیر و امید به نمایش گذاشتند.

جوانان و نوجوانان که عمدتاً روبان‌های بنفش و تصاویری از دکتر روحانی و مقام معظم رهبری در دست داشتند، با حضور پرشور خود بر حمایت، اعتماد و امید به شعارهای دکتر روحانی تأکید کردند.

از دیگر صحنه‌های جالب مراسم استقبال حضور زنان زنجانی در این مراسم بود در حالی که کودکان خود را در آغوش داشتند به مسیرهای استقبال آمده و با مشاهده رییس‌ جمهور و با ابراز احساسات خود، صحنه‌های زیبا و لبریز از عشق و مهربانی را در قاب دوربین‌ها به ثبت رساندند.

همچنین شماری از مردم روستاهای اطراف شهر زنجان از اول صبح خود را به اطراف فرودگاه رسانده و با در دست داشتن پارچه‌نوشته‌ها و با زبان محلی و صمیمی خود به رییس‌ جمهور خوش‌آمد گفتند.

حضور گسترده مردم زنجان در خیابان‌های شهر خود برای استقبال از دکتر روحانی در حالی است که هزاران نفر با حضور در ورزشگاه کارگران زنجان در انتظار استقبال از رییس‌ جمهور محبوب خود هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج