۱۴۷۲۹۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آقای روحانی ملت قدردان سرهنگ ها است

نماینده تهران در مجلس گفت: این ملت رعناست که به سرهنگ های خود احترام می گذارد و قدردان است و باید دید مذاکره کنندگان حقوقدان هم چه مقدار این تلاش ها را قدر می نهند ؛ آیا جان کری هم می گوید اگر توافق نکنیم جمهوری خواهان به قدرت می رسند.

نسیم آنلاین: نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی گفت: آمارهای ارائه شده مبنی بر رشد اقتصادی در شش ماه اخیر را بسیاری از کشورهای توسعه یافته هم ادعا نمی‌کنند.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی رنگ اخلاص داشت و آرام از میان ما رفت؛ انقلابی ولی بی‌جنجال بود و در این برگ‌ریزان برگ زرینی از درخت انقلاب افتاد و در فتنه ۸۸ هم ابن برگ زرین مثال زدنی بود و ثابت کرد رفاقت ها در زیر چتر انقلاب معنا پیدا می کند و هر چه سابقه هم داشته باشی قدر و ارزشت به میزان فاصله از ولی فقیه تعریف می شود؛ خداحافظ عمار انقلاب.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به انتقاد از آمار ارائه شده پرداخت و گفت: چگونه تا ۶ ماه قبل آمار رشد اقتصادی منفی ۵.۶ بود ولی اکنون در سه ماهه مثبت ۴.۶ است یعنی ۱۰ درصد رشد اقتصادی انجام شده است؟

بذرپاش گفت: این میزان رشد را بسیاری توسعه یافته ها ادعا نمی کنند یا آن سیاه نمایی دروغ بود یا این آمار در و این بر عهده اعلام کنندگان است؛ آمار کاهش ۶.۵ درصدی نرخ بیکار ی هم جای تقدیر دارد.

او گفت: حوادث منطقه را بنگرید جمهوری اسلامی ایران یک جزیره ثبات است؛ این به مجاهدت سرهنگ هایی است که همیشه در انتخابات مورد ظلم واقع می شوند و و در مواقع خطر به کشور مورد لطف محسوب می شوند.

نماینده تهران ادامه داد: این ملت رعناست که به سرهنگ های خود احترام می گذارد و قدردان است و باید دید مذاکره کنندگان حقوقدان هم چه مقدار این تلاش ها را قدر می نهند ؛ آیا جان کری هم می گوید اگر توافق نکنیم جمهوری خواهان به قدرت می رسند.

بذرپاش گفت: بزرگترین انتقاد به روش تیم مذاکره کننده است؛ روشی که آمریکا را دچار خطای محاسباتی می کند ما هموارد گفتیم موافق توافق خوب هستیم و موافق توافق بد نیستیم ؛ اینکه هیچ توافقی از عدم توافق بدتر نیست یک شعار قاجاری است که تاریخ در مورد آن بد قضاوت می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غایب

      ببخشید ها سرهنگ داریم تا سرهنگ

    • بدون نام

      سرهنگ جای خودش کارش را خوب انجام دهد. حقوقدان هم جای خودش کارش را خوب انجام دهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج