۱۴۷۳۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سال آینده از نقش جهان بهره‌برداری می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام کرد با همت دولت تدبیر و امید و درایت محمود گودرزی، مجموعه نقش جهان بعد از بیست انتظار، سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری مهر: سلطان حسینی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با تقدیر از همت و توجه سبحانی مدیر عامل مجموعه فولاد مبارکه اصفهان گفت: مجموعه ورزشی نقش جهان از روز سه‌شنبه تحت حمایت مالی فولاد مبارکه قرار گرفت و با تامین منابع مالی در حدود ۳۰ میلیارد تومان و اضافه شدن پیمانکاران دیگر، انشاالله تا ۱۲ ماه دیگر مردم اصفهان بعد از بیست سال انتظار با همت دولت تدبیر و امید و درایت محمود گودرزی، شاهد افتتاح این مجموعه ورزشی در شهر خود خواهند بود.

سال آینده از نقش جهان بهره‌برداری می‌شود

فولاد مبارکه، نقش جهان را تکمیل می‌‎کند

وی در مورد نحوه ورود فولاد مبارکه به این پرو‍ژه تاکید کرد: موضوع نقش جهان را از ابتدای ورودم در این سمت، به طور جدی دنبال کردم و کارها را در دو بخش معارضین که حدود ۲۵۰۰ نفر هستند و ساخت و ساز پیش بردیم،

مدیر کل اداره ورزش و جوانان اصفهان اضافه کرد: در بخش ساخت و ساز چندین شخصیت حقوقی از جمله فولاد مبارکه و شهرداری اصفهان درخواست خود را برای تکمیل این پروژه ارائه کردند که در نهایت در جلسه‌ای که با حضور زرگرپور استاندار اصفهان، بهرام سبحانی مدیر عامل فولادمبارکه، سخاییان شهردار اصفهان و مدبر مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن کشور با هدف حفظ منافع ملی، توسعه ورزش و رضایت شهروندان اصفهانی و به خصوص جوانان این پروژه به فولاد مبارکه برای تکمیل واگذار شد.

وی در ادامه تاکید کرد: از سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه کمال تشکر را دارم، ایشان با توجه مسئولیت اجتماعی مجموعه فولاد و برای رفاه حال شهروندان اصفهان و جوانان شهر وارد این عرصه شده و تا یکماه آینده این پروژه در اختیار آنها قرار می‌گیرد ولی مالکیت آن با اداره کل ورزش و جوانان اصفهان است.

سلطان حسینی افزود: بنا بر صورتجلسه تنظیم شده فولاد مبارکه تا ده سال بعد از تکمیل مجموعه ورزشی نقش جهان نیز در بحث نگهداری و تعمیر مجموعه که سالیانه رقمی معادل دو و نیم میلیارد تومان است از ما حمایت خواهد کرد.

وی درباره بدهی‌های گذشته نقش جهان تصریح کرد: حدود ۲ تا ۳ میلیارد بدهی داریم که قرار شده است شرکت توسعه و تجهیز آن را از محل بودجه‌های تخصیصی پرداخت کند. ضمنا در یکسال گذشته عملیات عمرانی این طرح به دلایل مختلف کاملا تعظیل بود و بعد از سفر وزیر ورزش و جوانان به استان و پیگیری ها وی‍ژه ایشان الان در این مرحله قرار گرفتیم.

۱۲ زمین خوار خلع ید شدند

"در مجموعه نقش جهان ۱۲ زمین خوار عمده را خلع ید کردیم و برخی دیگر در بازداشت هستند" سلطان حسینی با اعلام این مطلب ادامه داد: مجموعه نقش جهان حدود ۲۵۰۰ معارض دارد و تا الان توانسته‌ایم با کمک وزارت ورزش و جوانان بخش عمده‌ای از زمین‌هایی مردم را با استفاده از مصوبه لوایح هیات دولت به خودشان بازگردانیم.

وی اضافه کرد: از ۳۰۰ هکتار دیگر مجموعه بخشی که مثلا در کاسه استادیوم قرار دارد با توافق خود معارض به قیمت روز هزینه ان را زیر نظر دادگستری منطقه و نهادهای نظارتی به انها پرداخت کرده‌ایم و تا الان حدود ۷ میلیارد به معارضین قبلی که سال‌ها بدنبال طلب خود بوده‌اند، پرداخت شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان با تقدیر از محمود گودرزی برای پیگیری مطالبات مردم گفت: ۱۲ زمین خوار عمده را در این پروژه خلع ید کردیم و دهها میلیون تومان به مالکین واقعی برگشت داده شد و البته تعداد دیگری هم که برخی سابقه قتل هم دارند در بازداشت هستند و بررسی حقوقی در مورد انها ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج