۱۴۷۳۹۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

روحانی: در مسایل زیادی توافق حاصل شده

رییس جمهوری با بیان اینکه برای توافق دائم هسته ای قدمهای خوبی برداشته شده است، گفت: امکان توافق نهایی با کشورهای گروه ۱ + ۵ در زمان باقیمانده وجود دارد چون در بسیاری از مسائل کلی این توافق تقریبا به نقطه نظرات مشترک رسیده ایم .

ایرنا: حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی » این موضوع را چهارشنبه شب در پایان نهمین سفر داخلی خود در استان زنجان به خبرنگاران محلی اعلام کرد.

رییس شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: «ما همه توان خود را برای رسیدن به توافق هسته ای انجام داده ایم. به توافق رسیدن در یک مساله بسیار مهم آن هم نه با یک کشور بلکه با شش کشور قدرتمند دنیا کار آسانی نیست اما تجربه اولیه نشان داد که می توانیم یک توافق موفق با آنها داشته باشیم .»

روحانی با بیان اینکه برای توافق نهایی هم قدم های خوبی برداشته شده است، افزود: 'البته این قدم ها کمتر از کاری است که ما انتظار آن را داشتیم و زمان باقیمانده هم زیاد نیست اما امکان توافق نهایی در همین زمان هم وجود دارد.»

مهلت توافق موقت هسته ای میان ایران و کشورهای ۱ + ۵ شامل امریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه و چین (پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل) به علاوه آلمان روز سوم آذرماه آینده به پایان می رسد.

رییس جمهوری در ادامه سخنانش، با بیان اینکه در توسعه اقتصادی به روابط بهتری با دنیا نیاز است و این کار تنها به مساله هسته ای مربوط نیست، خاطرنشان ساخت: خارج از مساله هسته ای، به دنبال یک طراحی جدید در زمینه اقتصادی با کشورهای همسایه و برخی کشورهای بزرگ هستیم که حتی در شرایط تحریم هم ادامه داشته باشد.

روحانی تصحیح مدیریت و روابط با دنیا را لازمه این کار دانست و اضافه کرد: در این باره قدم های اولیه برداشته شده و البته مساله هسته ای هم در جای خودش مهم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج