۱۴۷۴۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دردناک ترین شکست های سال ۲۰۱۴

در ادامه نگاهی گذرا به عجیب ترین و سنگین ترین شکست های سال ۲۰۱۴ خواهیم انداخت.

طرفداری: در ادامه نگاهی گذرا به عجیب ترین و سنگین ترین شکست های سال ۲۰۱۴ خواهیم انداخت.

۱. رم ۱ - ۷ بایرن مونیخ؛ شاگردان پپ گواردیولا با تحقیر مردان رم، در دیداری یک طرفه آن ها را نابود کردند. البته هنوز مرحله گروهی است و رم در رتبه دوم حضور دارد و سه بازی دیگر باقی مانده است.

دردناک ترین شکست های سال 2014

۲. ساوتمتون ۸ - ۰ ساندرلند؛ پرواز پرستاران بر فراز لیگ جزیره با نمایش درخشان شاگردان رونالد کومان.آن ها روز شنبه زمین فوتبال را برای ساندرلندی ها به جهنم تبدیل کردند.

دردناک ترین شکست های سال 2014

۳. رئال مادرید ۵ - ۰ اتلتیک بیلبائو؛ صحبت از کریستیانو رونالدو است و زمین خانگی رئال مادرید. باسکی ها در این دیدار اسیر هنرنمایی شاگردان آنچلوتی شدند و بازی را تسلیم قهرمانان اروپا کردند.

دردناک ترین شکست های سال 2014

۴. میلتون کینز ۴ - ۰ منچستریونایتد؛ تنها تصویری که خیلی در این دیدار به چشم آمد صحنه ناراحتی رایان گیگز و لوئیس فن خال بود که خود گویای تمامی اتفاقات زمین بود. شیاطین در این بازی کاملا بی آزار بودند و با شکست ۴-۰ برابر یک تیم بی نام و نشان از جام اتحادیه کنار رفتند تا فن خال اولین شکست سنگین خود را با یونایتد تجربه کند.

دردناک ترین شکست های سال 2014

۵. برزیل ۱ - ۷ آلمان؛ شبی که دل دنیا برای سلسائو سوخت. در شبی که برزیلی ها نیمار و سیلوا را نداشتند، کابوس میلیون ها برزیلی رقم خورد و با شکست ۷-۱ برابر مانشافت، سنگین ترین شکست برزیل در جام های جهانی رقم خورد تا مردم این کشور تا صبح از ناراحتی خوابشان نبرد.

دردناک ترین شکست های سال 2014

۶. اسپانیا ۱ - ۵ هلند؛ دیداری که تیکی تاکا نفس های آخر خود را در آن کشید و لاله های نارنجی با نمایش درخشان در کنار کلکسیونی از اشتباهات لاروخای سالخورده موفق شد با ۵ گل در اولین دیدار دو تیم در جام جهانی پیروز شود.

دردناک ترین شکست های سال 2014

۷. بایرن مونیخ ۰ - ۴ رئال مادرید؛ شبی که راموس باز هم برگ برنده رئال مادرید بود و باواریایی ها که پیش از بازی وعده جهنم آلیانز را می دادند، مغلوب درخشش کهکشانی ها به خصوص راموس و رونالدو شدند تا پپ گواردیولا شب بسیار تلخی را در مقابل مادرید تجربه کند و از اروپا حذف شود.

دردناک ترین شکست های سال 2014

۸. چلسی ۶ - ۰ آرسنال؛ باز هم تقابل آقای خاص و ونگر، این بار یک مناسب جدید و آن هم ۱۰۰۰مین بازی سرمربی فرانسوی در کنار توپچی ها که شاید هیچ موقع آن را فراموش نکند. دیداری که شیرهای لندن واقعا شیر بودند و با ۶ گل توپچی ها را بدرقه کردند.

دردناک ترین شکست های سال 2014

۹. منچستریونایتد ۰ - ۳ لیورپول؛ از روزهای کابوس وار مویس به همراه یونایتد و این بار شکست در زمین خودی برابر حریف قدیمی با درخشش مهاجم اروگوئه ای.

دردناک ترین شکست های سال 2014

۱۰. آژاکس ۰ - ۳ سالزبورگ؛ رقابت های لیگ اروپا و آژاکسی که انتظار می رفت این مراحل را به راحتی طی کند اما در این دیدار خانگی اسیر اتریشی ها شد و در دیدار برگشت هم با قبول شکست ۳-۱ از مسابقات لیگ اروپا حذف شود و شگفتی دیگر رقم بزند.

دردناک ترین شکست های سال 2014
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج