۱۴۷۶۱۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نظر کارگردان معروف درباره اسیدپاشی

کمال تبریزی حادثه اسیدپاشی در اصفهان را ناشی از یک نوع اخلاق، آداب‌، تربیت‌ و فرهنگ‌ غلط می‌داند و عنوان می‌کند: فکر می‌کنم همه‌ی رسانه‌ها و همه مردم می‌دانند که این کار یک عمل زشت و ناشی از قصی‌القلب بودن افراد است.

خبرگزاری ایسنا: کمال تبریزی حادثه اسیدپاشی در اصفهان را ناشی از یک نوع اخلاق، آداب‌، تربیت‌ و فرهنگ‌ غلط می‌داند و عنوان می‌کند: فکر می‌کنم همه‌ی رسانه‌ها و همه مردم می‌دانند که این کار یک عمل زشت و ناشی از قصی‌القلب بودن افراد است.

این کارگردان درخصوص حادثه اخیر اسیدپاشی و اینکه اصحاب رسانه چگونه باید با این اتفاق برخورد کنند؟ مطرح کرد: تصورم این است که جامعه هنرمندان‌ و جامعه رسانه‌ها طوری بر روی این ماجرا متمرکز شوند و روی آن تاکید کنند که این اتفاقات یا تکرار نشود یا خیلی کاهش پیدا کند و روز به روز شاهد این باشیم که اینگونه مشکلات کمتر در جامعه دیده شود.

کارگردان سریال تاریخی «سرزمین کهن» همچنین با اشاره به اظهارات صریح دولت و قوه قضاییه در قبال این حادثه گفت: فکر می‌کنم خود دولت و قوه قضاییه با جملاتی که بیان کردند و گفتند نظرشان این است طوری با این حادثه برخورد شود که واقعا افراد، منهای اینکه یک جور آموزش و پرورش فرهنگی پیدا کنند که نزدیک به این قبیل مسائل نشوند، اگر خدای ناکرده بخواهند به چنین مواردی فکر کنند واقعا مجازاتش آنقدر سنگین و تاثیرگذار باشد که کسی دوباره به فکر ارتکاب چنین عملی حال به هر دلیلی - چه برای انتقام گرفتن و یا هر مسائله‌ای که ممکن است پشت پرده این ماجرا باشد - نیفتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج