۱۴۷۶۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منوچهری: نباید فکر کنیم ما رئال هستیم

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن گفت: حالا که ما مقابل سپاهان به برتری رسیدیم نباید فکر کنیم ما رئال مادرید هستیم و پرسپولیس که مقابل سایپا شکست خورد، یک تیم محلی است.

خبرگزاری فارس: امین منوچهری در خصوص پیروزی راه‌آهن مقابل سپاهان اظهار داشت: سپاهان به سختی به تیم‌های پایین جدول امتیاز می‌دهد، در واقع ما در این دیدار توانستیم در یک بازی ۶امتیازی به پیروزی برسیم. ما در نیمه اول می‌توانستیم با دو گل به رختکن برویم. در نیمه دوم هم موقعیت‌هایی داشتیم هر چند سپاهان هم صاحب فرصت‌هایی شد اگر قرار بود تمام فرصت‌های به دست آمده تبدیل به گل شود باید با ۴-۵ گل به پیروزی می‌رسید.

وی در خصوص درگیری که پس از اخراج احسان حاج‌صفی به وجود آمد، اظهار داشت: در آن صحنه هر داوری که بود بازیکن را با کارت قرمز اخراج می‌کرد. جای بحث نبود. رفتار غیر ورزشی و بدون توپ انجام داد که خود احسان هم می‌داند جریمه‌اش اخراج بود. او با آرنج به بازیکن ما زد که داور هم او را با کارت قرمز جریمه کرد.

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن در مورد شرایط این تیم گفت: شرایط ما در گذشته هم خوب بود اما با توجه به اینکه دو مدافع وسط خود را در اختیار نداشتیم نمی‌توانستیم از گلی که به ثمر می‌رساندیم، محافظت کنیم. بازیکنان جوان ما نباید تمرکز خود را از دست بدهند و فکر کنند همه چیز تمام شده است و باید تمرکز را برای بازی‌های آینده داشته باشیم.

منوچهری در مورد اینکه بعد از تعویض معترض بود، گفت: ما یک بر صفر پیش بودیم و می‌دانستم در دقایق پایانی بازی بازتر خواهد شد و می‌توانم به گل برسم و مزد زحمات خود را بگیرم. در بازی‌هایی بوده که از اول به میدان نرفتم اما با رفتن به زمین طبق گفته کادر فنی یا مثمرثمر ظاهر شدم یا به گل رسیدم. به هر حال سرمربی تصمیم گرفت تا مرا تعویض کند و من هم اعتراضی به این موضوع ندارم. تلاش می‌کنم تا در ادامه لیگ اگر یک دفیقه هم بازی کردم مثمر ثمر باشم.

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی اظهار داشت: ما در لیگ در شرایط خاص و هیاهو مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم. جوانان ما فکر می‌کردند این بازی خیلی خاص است و هم اکنون با بردی که مقابل سپاهان به دست آوردیم اعتماد به نفس خاصی داریم و مقابل هر حریفی می‌توانیم به پیروزی برسیم.با توجه به اینکه در مرحله بعدی جام حذفی میزبان هستیم فکر می‌کنم با پیروزی در این دیدار شرایط‌مان برای رسیدن به نیمه نهایی و فینال هموارتر خواهد بود.

وی در مورد اینکه راه‌آهن با پیروزی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت در حالی که سرخ پوشان در هفته دوازدهم مقابل سایپا شکست را تجربه کردند، گفت: در فوتبال چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. پرسپولیس تیم کوچکی نیست. آنها نیاز به برد دارند و باخت در این دیدار برایشان گران تمام می‌شود. نباید بی‌تجربگی کنیم و بگوییم با شکست به مصاف ما می‌آیند و فکر کنیم ما رئال مادرید هستیم و آنها یک تیم محلی. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است حتی در بدترین شرایط که داشته باشد باید توان بیشتری از دیدار با سپاهان به نمایش بگذاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج