۱۴۷۸۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیکه: به سوارز گفتم که مرا گاز نگیرد!

مدافع اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد که در تمرینات این تیم ازهم‌تیمی اروگوئه‌ای جدید خود خواهش کرده است که او را گاز نگیرد.

خبرگزاری تسنیم: جرارد پیکه فاش کرد که لوئیز سوارز برای او و هم‌تیمی‌هایش در بارسلونا سوژه‌ای برای تفریح و خنده شده است، وقتی آنها در کنار هم و در تمرینات کاتالان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

گاز گرفته شدن جورجو کیه لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا توسط لوئیز سوارز در جام جهانی ۲۰۱۴ که البته حرکتی بی‌سابقه از سوی مهاجم وقت تیم فوتبال لیورپول نبود، او را تا مدت‌ها به سوژه‌ای برای تمسخر رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های انگلیسی تبدیل کرد و حالا نیز هم‌تیمی‌های او این روند را در پیش گرفته‌اند.

جرارد پیکه درباره هم‌تیمی ۲۷ ساله خود که تابستان امسال با قراردادی ۹۵ میلیونی از لیورپول به بارسلونا پیوست، به شبکه ESPN گفت: زمانی که برای تصاحب توپ خیر برمی‌داریم، مثل همین تمرینات روز گذشته که برای دفاع به هنگام یک سانتر باید سوارز را مهار می‌کردم، به او می گویم: هی! مرا گاز نگیری! او فقط می‌خندد. لوئیز می‌داند که گاز کردن در فوتبال کار درستی نیست.

پیکه افزود: این اتفاق افتاده و او بابت آن عذرخواهی کرده است. پیکه باید این مسئله را بپذیرد و به کارش ادامه دهد. در تمرینات او بسیار جنگنده و سرسخت است. حتی ضربه‌ای هم که به او می‌زنیم باز هم هرگز خودش را به زمین نمی‌اندازد. او به بازی‌اش ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند گل بزند، حتی اگر او را بزنید یا پیراهنش را بکشید.

مدافع پیشین منچستریونایتد در ادامه این موضوع را که ورود سوارز به ترکیب بارسلونا هم بازیکنان این تیم را نگران بر هم خوردن هارمونی رختکن تیم کرده بود، تکذیب کرد.

وی تصریح کرد: زمانی که او به ما ملحق شد، به اندازه کافی تمرین نکرده بود و به همین دلیل وقتی ۱۰ دقیقه تمرین می‌کرد نفسش می‌برید و من که از این وضعیت تعجب کرده بودم از او پرسیدم «چه بلایی بر سرت آمده است مرد؟» اما دو یا سه هفته بعد او آماده بود و حالا واقعاً روی فرم است و این را با گل‌هایی که در بازی دوستانه اروگوئه - عمان زد، ثابت کرد. سوارز در تمرینات بارسلونا باورنکردنی است. بعضی وقت‌ها می‌بینی که او توپ را گرفته است و شروع به دریبل زدن می‌کند. سه چهار بازیکن را در محوطه جریمه پشت سر می‌گذارد و آنقدر سماجت به خرج می‌دهد تا توپ را سرانجام به تور دروازه بچسباند. او تقریباً از هیچ گل می‌سازد.

پیکه در پایان خاطرنشان کرد: سبکی که لوئیز با آن بازی می‌کند،‌ او را به بازیکن متمایز از آنچه ما در اینجا داریم تبدیل کرده است. کسانی مانند آندرس اینیستا و ژاوی هم واقعاً هنگام کار با توپ روان و با آرامش کار می‌کنند و شما از تماشای بازی‌‌های‌شان لذت می‌برید. شیوه بازی لوئیز اما برعکس است. او جنگنده است،‌ می‌دود و در نهایت همیشه گل می‌زند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج