۱۴۷۸۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جهانبخش: مجیدی حضور ذهن نداشت

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: چون دو سال بیشتر در لیگ ایران بازی نکردم و بعد لژیونر شدم مجیدی حضور ذهن نداشت و اعلام کرد مرا نمی‌شناسد.

خبرگزاری تسنیم: کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان در حال حاضر می‌تواند از خط حمله تیمش اطمینان کامل داشته باشد. می‌توان گفت با وجود بازیکنان جوان و آماده‌ای مانند علیرضا جهانبخش و سردار آزمون خط حمله تیم ملی تا چند سال تضمین شده است.

این دو بازیکن که در تیم جوانان هم با یکدیگر همبازی بودند، در آخرین اردوی تیم ملی عملکرد مناسبی داشتند و گفته می‌شود برای دیگر مهاجمان تیم ملی خط و نشان کشیده‌اند، اما جهانبخش چنین نظری ندارد. وی برای تمام مهاجمان تیم ملی احترام قائل است و می‌گوید هر بازیکنی که آمادگی بیشتری داشته برای تیم ملی به میدان می‌رود.

علیرضا جهانبخش صحبت‌هایی درباره برنامه جنجالی نود با حضور فرهاد مجیدی داشت و در ادامه در خصوص وضعیتش در نایمخن،‌ اردوی تیم ملی، لیگ قهرمانان اروپا و ... صحبت کرد.

در آخرین برنامه نود حسابی سروصدا کردی!

من سروصدا کردم؟!

با صحبت‌هایی که فرهاد مجیدی انجام داد و گفت جهانبخش را نمی‌شناسم، کلی حاشیه برای او ایجاد شد و بسیاری از هواداران فوتبال از تو حمایت کردند. این موضوع سروصدای زیادی به پا کرد.

برنامه نود را دیدم و به نظرم صحبت‌هایی که آقای مجیدی انجام داد یک اتفاق بود و او حضور ذهن نداشته است. من برای تمام بزرگتر‌هایم و آقای مجیدی احترام قائلم و قطعاً عدم حضور ذهن باعث شد مرا به خاطر نیاورد. البته خودم هم مقصرم، چون دو سال بیشتر در لیگ ایران بازی نکردم و بعد لژیونر شدم که این موضوع باعث رقم خوردن این اتفاق شده است. در مجموع موضوع چندان مهمی نیست.

البته مجیدی بعد از یک روز در صفحه اینستاگرامش از تو عذرخواهی کرد. از این اتفاق با خبر شدی؟

بله، شنیدم که او عذرخواهی کرده و حرکتی که آقای مجیدی انجام داد برایم قابل احترام است.

بگذریم، وضعیت فعلی‌ات چگونه است؟

خداراشکر شرایط خوب پیش می‌رود و وضعیت‌مان در لیگ دسته اول هلند هم مناسب است. نایمخن اکنون در صدر جدول قرار گرفته و شرایطش کاملاً مطلوب است.

به نظر می‌رسد اوضاع روحی مناسبی داری. بعد از درخشش در اردوی تیم ملی جایزه گاو برنزی لیگ دسته اول هلند را هم گرفتی.

از این موضوع خیلی خوشحالم و گرفتن جایزه گاو برنزی نشان داد که عملکردم مثبت بوده است. وقتی توانستم این جایزه را بگیرم یعنی شروع خوبی در فوتبال هلند داشته‌ام. امیدوارم این جایزه شروع خوبی برای من در فوتبال اروپا باشد.

زمانی که در اردوی تیم ملی در پرتغال بودی، مدیر باشگاه نایمخن اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی باشگاه شاید مجبور شوند در نقل‌وانتقالات زمستانی تو را بفروشند. در این خصوص با خودت هم صحبتی شده است؟

در این خصوص چیزی نمی‌دانم. در حال حاضر که بازیکن نایمخن هستم، برای این تیم بازی می‌کنم و فقط کار خودم را انجام می‌دهم. به دنبال این هستم که عملکرد مناسبی برای تیمم داشته باشم و باقی مسائل مشخص نیست. در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی چند پیشنهاد خوب داشتم که در نهایت توافقی صورت نگرفت و در نایمخن ماندم و به همین دلیل اکنون هم مشخص نیست چه اتفاقی رخ می‌دهد.

کمی هم درباره اردوی تیم ملی در صحبت کن. در آنجا هم ستاره بودی و در یکی از بازی‌های دوستانه موفق به گلزنی شدی.

تمام بازیکنان در اردوی پرتغال خوب بودند. در مجموع اردوی بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم و بازیکنانی هم که در این اردو به تیم ملی اضافه شدند، عملکرد بسیار خوبی داشتند. به نظرم تمام بچه‌ها باانگیزه تمرین می‌کردند و از آمادگی بالایی برخوردار بودند. خداراشکر من هم توانستم در این اردو گلزنی کنم و گلی که زدم زحمت تمام بچه‌ها بود. همه خوب کار کردند، زحمت کشیدند و من و سردار آزمون توپ‌ها را تبدیل به گل کردیم. البته این بازی‌های دوستانه است و نتیجه و گلزنی چندان اهمیت ندارد. مهم این بود که کادرفنی آمادگی بازیکنان را سنجید. بیشتر از اینکه برای خودم خوشحال باشم برای سردار خوشحالم که عملکرد بسیار خوبی در این اردو داشت.

با سردار آزمون برای دیگر بازیکنان خط حمله تیم ملی هم خط و نشان کشیدید. به نظر با عملکردی که در اردوی پرتغال داشتید کی‌روش حساب ویژه‌ای روی زوج شما در خط حمله باز کرده باشد.

نمی‌توان اینگونه گفت و ما خط و نشانی نکشیدیم. همه بازیکنان تیم ملی خوب هستند و شرایط خوبی را هم پشت سر گذاشتند. تمام بازیکنان تیم ملی تلاش می‌کنند تا در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشند و به نظرم هر بازیکنی که آماده‌تر باشد توسط کی‌روش در ترکیب قرار می‌گیرد.

البته با تمام این مسائل امکان اینکه تو یا سردار آزمون تیم ملی را همراهی نکنید وجود دارد، چون گفته شده شاید یکی از شما به اردوهای تیم المپیک اضافه شود. با این شرایط شاید یکی از شما نتوانید تیم ملی را همراهی کنید.

در این مورد من نمی‌توانم نظری بدهم. به هر حال تصمیمی است که مربیان تیم ملی گرفته‌اند و اینکه چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند بر عهده آنهاست. ما به عنوان بازیکن تیم ملی هر لباسی که بپوشیم برای‌مان افتخار است و فرقی نمی‌کند که تیم ملی بزرگسالان باشد یا تیم المپیک.

با توجه به اینکه اردوی تیم ملی نسبت به دیگر تیم‌های حاضر در جام ملت‌ها دیرتر آغاز شد، فکر نمی‌کنی کار ایران در این رقابت‌ها سخت‌تر باشد؟

درست است ما اردوی‌مان را دیر آغاز کردیم اما کیفیت اردوی پرتغال بسیار بالا بود. امیدوارم در اردوهای بعدی بتوانیم به همین شکل کارمان را دنبال کنیم و شرایط خوبی را پشت سر بگذاریم. با تدابیر کادرفنی آماده‌سازی خوبی برای جام جهانی داشتیم اما اکنون شرایط فرق دارد و به نظرم باید برای جام ملت‌ها بهتر آماده شویم. اگر می‌خواهیم در جام ملت‌ها عملکرد مناسبی داشته باشیم باید به بهترین نحو شرایط‌مان را دنبال کنیم و تدارکات و آماده‌سازی تیم ملی بهتر از جام جهانی باشد.

به نظرت دیدار تدارکاتی با کره‌جنوبی که در اردوی بعدی تیم ملی برگزار خواهد شد، چقدر به روند آماده‌سازی این تیم کمک خواهد کرد؟

تیم کره‌جنوبی از شانس‌های قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست. بازی تدارکاتی با کره‌ای‌ها می‌تواند محک بسیار خوبی برای ما باشد و می‌توانیم میزان آمادگی‌مان را در این بازی تدارکاتی به خوبی بسنجیم.

حضور علی کریمی در کادرفنی تیم ملی چقدر به بازیکنان و کی‌روش کمک خواهد کرد. در اردوی پرتغال کریمی چقدر نقش داشت؟

قطعاً حضور آقای کریمی یک کمک بزرگ به تیم ملی است. علی آقا فاصله سنی کمی با بازیکنان تیم ملی دارد و از نظر روحی می‌تواند به بازیکنان کمک کند. همچنین تجربه خوبی که او در اروپا و تیم ملی دارد می‌تواند به بازیکنان جوان کمک کند. در اردوی پرتغال من به شخصه از حضور آقای کریمی استفاده کردم و حضور او انگیزه زیادی به من داد. به نظرم ادامه حضور او در تیم ملی هم مثبت است و می‌تواند کمک بیشتری به تیم ملی کند.

درباره فوتبال اروپا هم صحبت کنیم. لیگ قهرمانان را دنبال کردی؟

قطعاً لیگ قهرمانان اروپا بعد از جام جهانی جزو بهترین و جذاب‌ترین تورنمنت‌های فوتبال است. نگاه‌های زیادی روی این بازی‌هاست و تمام دنیا عملکرد تیم‌های بزرگ اروپا را نگاه می‌کنند. در هلند هم تمرکز روی تیم آژاکس است که البته در گروه سختی قرار دارد. من هم بازی‌های لیگ قهرمانان را می‌بینم،‌ چون می‌توان نکات زیادی از این بازی‌ها یاد گرفت.

طرفدار کدام تیم هستی؟

برایم فرقی نمی‌کند کدام تیم نتیجه بگیرد و نمی‌توانم از تیمی اسم ببرم، اما در این دوره به نظر می‌رسد رئال مادرید بازهم شانس بالایی برای قهرمانی داشته باشد.

فکر می‌کنی بتوانی سال آینده خودت هم در لیگ قهرمانان اروپا توپ بزنی؟

پیش‌بینی کردن خیلی سخت است اما هر بازیکنی آرزو دارد در لیگ قهرمانان بازی کند. همانطور که گفتم بعد از جام جهانی لیگ قهرمانان اروپا یک میدان بزرگ است و دوست دارم روزی در این رقابت‌ها بازی کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج