۱۴۷۹۲۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

کاپ‌کیک‌ های هالووینی +عکس

هالووین نزدیک است و در کانادا و آمریکا مردم خود را برای این مراسم آماده می کنند. مردم دوست دارند هر سال، کارهایی که انجام می دهند خلاقانه تر و جالب تر باشد. چهره های خود را ترسناک تر و خوراکی ها را چندش‌آورتر درست می کنند تا حسابی رسم هالووین را به جا بیاورند.

کاپ‌کیک‌ های هالووینی +عکس
برترین ها: هالووین نزدیک است و در کانادا و آمریکا مردم خود را برای این مراسم آماده می کنند. مردم دوست دارند هر سال، کارهایی که انجام می دهند خلاقانه تر و جالب تر باشد. چهره های خود را ترسناک تر و خوراکی ها را چندش‌آورتر درست می کنند تا حسابی رسم هالووین را به جا بیاورند.

در همین راستا، بسیاری از مجله ها و سایت ها هم ایده های خوبی برای این جشن در اختیار کاربران قرار می دهند. از جمله باید به کاپ‌کیک هایی اشاره کرد که در ادامه این مطلب می توانید نمونه هایی از آنها را ببینید.

خوب است بدانید، هالووین یکی از جشن های سنتی مغرب‌زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر (نهم آبان) بر‌گزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم می‌پوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است.

یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود.

بنیانگذاران این جشن قوم سلتی بودند که سال‌ها پیش از میلاد مسیح در ایرلند و شمال فرانسه زندگی می‌کردند. به روایت این قوم آغاز سال میلادی اول نوامبر است و با این اعتقاد آخرین شب سال یعنی سی و یکم اکتبر را زمان یادآوری از ارواح درگذشتگان قرار دادند و به این ترتیب جشنی برپا می‌کردند، همگی دور هم جمع می‌شدند، آتش می‌افروختند، قربانی می‌کردند و هر کس هر غذایی داشت با دیگران قسمت می‌کرد و همگی بر سر یک سفره می‌نشستند چراکه بر این باور بودند که در این شب راه میان دو جهان باز می‌شود و ارواح درگذشتگان‌شان نیز در این جمع حاضر می‌شوند و ارتزاق می‌کنند؛ پس کسانی که با سخاوت بیشتری در این جشن شرکت می‌کردند مورد شفاعت درگذشتگان نزد خداوند قرار گرفته و تا پایان آن سال از گزند بدی‌ها و بلاها در امان می‌ماندند. نام این جشن سوون بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج