۱۴۸۰۵۲
۳ نظر
۵۲۳۳
۳ نظر
۵۲۳۳
پ

پالتو پوست خرگوش، ۸۴۰ هزار تومان +عکس

هوا که سرد می‌شود، گویی حقوق حیوانات بیشتر از هر زمان از سال پایمال می‌شود؛ از سرمای هوا و نبود غذا برای برخی حیوانات گرفته تا استفاده از پوست انواع حیوانات از جمله خرگوش برای پالتو و لباس‌های زمستانی.

فوت و فن: هوا که سرد می‌شود، گویی حقوق حیوانات بیشتر از هر زمان از سال پایمال می‌شود؛ از سرمای هوا و نبود غذا برای برخی حیوانات گرفته تا استفاده از پوست انواع حیوانات از جمله خرگوش برای پالتو و لباس‌های زمستانی.

پالتو پوست خرگوش، 840 هزار تومان +عکس

هوا سرد است. سردتر هم می‌شود. نه پناهی برای گرم‌تر کردن خود دارد و نه غذایی برای خوردن. گربه، سگ یا هر حیوان دیگری که باشد تفاوتی ندارد؛ انگار حقوق حیوانات در فصل سرد بیشتر از هر زمان دیگری پایمال می‌شود. سال‌ها مدافعان حقوق حیوانات بیانیه داده و اعتراض کردند تا دست آخر سال قبل شهرداری تهران فکری برای لانه‌ پرندگان تهرانی کرد؛ لانه‌های کوچکی که شاید خیلی قبل‌تر در کشورهای دیگر روی درخت‌ها دیده می‌شد.

حیوانات دیگر اما وضعیت متفاوت‌تری دارند. گربه و سگ بیشتر از سرما و نبود غذا رنج می‌برند و حیوانات دیگر، طعمه‌ای برای شکار می‌شوند. دراین حین که هنوز قانون ممنوعیت شکار تایید نشده، لباس تهرانی‌ها از چرم طبیعی و اجزای حیوانات به پوست خرگوش نیز سرایت کرده است. حیوانات بیشتر شکار می‌شوند تا مد ایرانی‌ها کامل‌تر شود.

به گزارش «اقتصادنیوز» در یکی از شبکه‌های اجتماعی این مسئله به صراحت دیده می‌شود؛ تا جایی که پالتویی زنانه با قیمت ۸۴۰ هزار تومان به صورت پستی به فروش می‌رسد که در آستین آن، پوست خرگوش به کار رفته است.

انگار اینجا هنوز هم گورستان حیوانات است. از نگاه برخی شاید نبود مدافعان حیوانات که مقبولیتی در میان دولتی‌ها داشته باشند، یکی از مهم‌ترین دلیل مهجور ماندن حیوانات در ایران است. آنهایی هم که فعالیت می‌کنند به گفته خودشان، یا از امکانات و تسهیلات دولتی بهره‌ای نمی‌برند یا به فعالیت‌های مشکوک متهم می‌شوند.

در سال‌های قبل نیز سگ‌کشی پای خود را به رسانه‌های اجتماعی کشاند تا بالاخره مردم فهمیدند که چه به سر سگ‌های بدون قلاده و بی‌صاحب ایران می‌آید. بعد از مدتی قدری از این کشتار کاسته شد اما قطع نشد.

بسیاری می‌گویند تغییر سبک زندگی و تنوع آن، برخی را به استفاده از نوع جدیدتر پوشاک ترغیب می‌کند؛ پوشاکی که گاهی از پوست ببر و مار است و گاهی از پوست خرگوش.

جالب‌تر آنکه تذکری که برخی از مخاطبان صفحه مربوطه در شبکه‌‌های اجتماعی به فروشنده این پالتوی با پوست خرگوش داده‌اند، با واکنش تندی مواجه شده؛ تا جایی که خطاب به آنها عنوان کرده‌اند:" اگر قرار است اعتراضی به حیوان‌کشی صورت گیرد، باید فروشگاه‌های چرم‌ طبیعی نیز بسته شود."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      حیوونای بیچاره رو سلاخی و دباغی میکنن که باهاشون لباس درست کنن. اونم حیوون ِ زبون بسته ای مثل خرگوش :(

    • فرح حاجيوندي

      توي اعلام قيمت اشتباه نكردين اگر اين قيمته كه خيلي مفته الان توي مانتو فروشيهاي تهران مانتو هفتصد هزار تومان!

    • ترانه

      وووووووواای نننننننهههه الان میام میکشم اونارو (منظورم خرگوش نیست )آیشالله بمیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج