۱۴۹۲۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رادامل فالكائو به دنبال شانسى جديد

اولين هفته هاى حضور رادامل فالكائو در جمع شياطين سرخ بى حاشيه نبوده است، اما او از حضور خود در منچستر راضى است و مايل به ماندن در منچستريونايتد است.

طرفداری: در باشگاه هاى تمام حرفه اى و فوق مدرنى نظير منچستريونايتد نيز پديد آمدن برخى از اشتباهات اجتناب ناپذير است. چون در چاپ نام رادامل فالكائو بر روى پيراهن اين تيم اشتباهى چاپى روى داده بود و نام اين مهاجم كلمبيايى به صورت "Flacao"بر روى پيراهن هاى قرمز رنگ شياطين سرخ در اين فصل چاپ شده بود، اشتباهى كه به خصوص در شبكه هاى اجتماعى جنجال هاى فراوانى را به همراه داشته است.

اشتباهى كه برخى از هواداران بدبين منچسترى آن را به بديمنى رادامل فالكائو نسبت داده اند، حتى پيش از آنكه او حتى يك ديدار براى تيم جديدش انجام دهد. البته در مطبوعات انگليسى نيز با وجود پتانسيل بالاى اين مهاجم به دليل زياد بودن مبلغ قرارداد، شرايط سنى و همچنين احتمال بالاى مصدوميت او، انتقاداتى از جذب فالكائو وجود داشته است.

فالكائو تابستان سال گذشته با پيوستن به موناكو با وجود تقاضاهاى زياد از برخى تيم هاى نام دار اروپايى شگفتى ساز شد. در تابستان گذشته نيز منچستريونايتد با پرداخت مبلغ هشت ميليون يورو او را به صورت قرضى از موناكو به خدمت گرفت. حال اگر شياطين سرخ بخواهند در پايان فصل جارى اين مهاجم كلمبيايى را به خدمت بگيرند، مى بايست طبق توافق صورت گرفته مبلغى در حدود ۵۵ ميليون يورو به موناكو بپردازند. به اين ترتيب وى مى تواند در سن ۲۹ سالگى با مبلغى نجومى به طور دائم به منچستر بپيوندد و به عنوان گران ترين بازيكن دنيا در سن ۲۹ سالگى شناخته شود.

البته همواره بحث هاى زيادى در خصوص سن واقعى اين بازيكن مطرح بوده است. در سال ۲۰۱۳ يك از روزنامه هاى كلمبيايى ادعا نمود كه فالكائو متولد سال ۱۹۸۴ است و نه ۱۹۸۶، حتى اين روزنامه براى اثبات ادعاى خود اقدام به انتشار گفتگويى با مدير دوران دبستان فالكائو نمود، خانواده فالكائو اما چنين ادعاهايى را به شدت تكذيب نمود و براى رد آن شناسنامه و گواهى ولادت فالكائو را در روزنامه El Tiempo بزرگترين روزنامه كشور كلمبيا به چاپ رساندن كه تاريخ تولد اين بازيكن فوتبال را دهم فوريه ۱۹۸۶ نشان مى داد.

او فوتبال خود را در اروپا از تيم پورتو آغاز نمود و بعد راهى اتليكو مادريد شد و با درخشش در لاليگا به مبلغ ۶۰ ميليون يورو به موناكو پيوست. اما اين مهاجم برجسته در موناكو هرگز موفق نبود و بسيار بى انگيزه مى نمود تا دچار مصدوميت سنگينى شد، مصدوميتى كه به قيمت از دست رفتن جام جهانى براى او به پايان رسيد.

حال او با همه اين تفاسير به منچستريونايتد پيوسته است، اين تيم براى او مى تواند شانسى جديد باشد تا بتواند خود را بار ديگر در بالاترين سطح فوتبال اروپا به اثبات برساند. جاى هيچ تعجبى نيست كه وى خواهان ماندن زمان بيشترى در ليگ جزيره باشد:"من و خانواده ام از بودن در منچستر راضى هستيم و من مى خواهم سال هاى بيشترى در منچستريونايتد بمانم."

اما فالكائو در منچستريونايتد شرايط كاملا ايده آلى ندارد، او در پنج بازى موفق به ارسال دو پاس منجر به گل و زدن يك گل شده است. با اين حال لوئيز فن خال سرمربى منچستريونايتد از عملكرد او راضى است و گل او به اورتون را نقطه تغييرى در شرايط او مى داند.

لوئيز فن خال در اين رابطه گفته است:"او به اين گل نياز داشت، من قبل از بازى با او صحبت كردم چون احساس مى كردم كه او خوش را بسيار تحت فشار قرار داده است. او بازيكنى است كه معمولا در هر بازى يك گل به ثمر مى رسانده است و حال براى رسيدن به يك گل مدت زيادى در انتظار بوده است. حال فكر مى كنم كه او بعد از اين گل از شرايط روحى بهترى برخوردار باشد."

با اين حال بعد از بازگشت از بازى هاى ملى فالكائو باز هم در منچستريونايتد نيمكت نشين بوده، چون از نظر لوئيز فن خال وى از آمادگى جسمانى لازم برخوردار نبوده است:"رابين فن پرسى دو روز زودتر از فالكائو به منچستر بازگشت و توانست زودتر به تمرينات تيمى ملحق شود. در حالى كه فالكائو همچنان در آمريكاى جنوبى به سر مى برده است."

در ديدارهاى بعدى اما فالكائو باز هم چنين امكانى را خواهد داشت تا بتواند سطح كيفيت خود را به اثبات رساند و به عقيده كارشناسان، فيزيك بدنى و تكنيك بالاى اين مهاجم كلمبيايى دقيقا مناسب رقابت هاى ليگ برتر جزيره است و اگر بار ديگر مصدوميت سنگينى نصيب اين مهاجم كلمبيايى نشود، او مى تواند كمكى بزرگ براى منچستريونايتد و لوئيز فن خال باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج