جاباما
۱۴۹۳۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازگشایی مجدد مسجد الاقصی از صبح امروز

رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه صبح امروز (جمعه) درب‌های مسجد الاقصی را به شرط "برقراری امنیت" گشود ولی شرط عدم ورود مردان کمتر از ۵۰ سال همچنان به قوت خود باقی است.

خبرگزاری ایسنا: رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه صبح امروز (جمعه) درب‌های مسجد الاقصی را به شرط "برقراری امنیت" گشود ولی شرط عدم ورود مردان کمتر از ۵۰ سال همچنان به قوت خود باقی است.

لوبا سمری، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی پس از درگیری‌های پراکنده روز گذشته شهر قدس میان ساکنان فلسطینی این شهر و نیروهای اشغالگر به ویژه در دو محله العمود و سلوان اعلام کرد: طرح بازگشایی مجدد مسجد الاقصی فورا اجرا خواهد شد.

بسته شدن مسجد الاقصی به دنبال یورش سربازان رژیم صهیونیستی به منزل معتز حجازی، اسیر آزاد شده فلسطینی و ترور وی و تظاهرات گسترده فلسطینی‌ها صورت گرفت.

مسجد الاقصی برای اولین بار از تاریخ اشغال شهر بیت المقدس از سال ۱۹۶۷ روز گذشته (پنج شنبه) توسط رژیم صهیونیستی به طور کامل بسته شد.

رژیم صهیونیستی معتز حجازی، را به تلاش برای ترور یهودا نهلیک خاخام تندروی یهودی متهم کرد. حجازی ۳۲ ساله مدت ۱۱ سال در زندان‌های این رژیم به سر برد و در سال ۲۰۱۲ آزاد شده بود.

به دنبال این حادثه پلیس رژیم صهیونیستی در اقدامی که در نوع خود در طول ۴۷ سال گذشته بی سابقه بود روز گذشته مسجد الاقصی را به شکل کامل به روی فلسطینیان بست.

سخنگوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: طرح بستن مسجد الاقصی موقتی و با هدف ممانعت از درگیری‌ها است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج