کد خبر: ۱۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۶
تعداد بازدید: ۹۵۴۰
تعداد نظرات: ۵۶ نظر
خانمها معتقدند که می توانند بعضی از کارها را به نحو احسن انجام دهند، ولی بهتر است این ادعاها، استدلالی را هم در بر داشته باشند. تحقیقات انجام شده در آمریکا ثابت می کند که اکثر بانوان در انجام این ۸ کار از مردان بهترند.
خانمها معتقدند که می توانند بعضی از کارها را به نحو احسن انجام دهند، ولی بهتر است این ادعاها، استدلالی را هم در بر داشته باشند. تحقیقات انجام شده در آمریکا ثابت می کند که اکثر بانوان در انجام این ۸ کار از مردان بهترند.

رهایی از شکست عشقی
 

بر طبق تحقیق انجام شده از ۱۰۰۰ فرد مجرد در مجله Journal of Health and Social Behavior مشخص شده که مردان در هنگام شکست عشقی، زمان بیشتری را نسبت به زنان در ناراحتی و غم ناشی از جدایی و شکست سپری می کنند.

رانندگی در شهر
 

تحقیقات ترافیکی انجام شده در سال ۲۰۱۰ نشان می دهد که ۸۰٪ عاملین تصادفات شهری مردان بوده اند. زنان به سبب رعایت احتیاط کمتر از مردان دچار حادثه می شوند.

تحصیلات آکادمیک
 

بر طبق آمار Bureau of Labor ، دانشگاه ها به ازای هر ۱۰۰ مردی که فارغ التحصیل می شوند، ۱۸۵ زن را فارغ التحصیل می کنند. آنها تخمین می زنند که تا سال ۲۰۱۶ میلادی، ۶۱٪ لیسانس ها، ۶۳٪ فوق لیسانس ها و ۵۸٪ فارغ التحصیلان مقطع دکترا زن باشند.

آدرس دادن و راهبری
 

محققان دانشگاه سنت جوزف در فیلادلفیا گروهی از مردان و زنان را تحت آزمایش قرار دادند تا آدرس مکان های توریستی محبوب را بدهند و به طور کامل شرح دهند که چگونه می توان به آنجا رسید. آنها به این نتیجه رسیدند که خانمها خیلی دقیق تر از آقایان انجام می دهند. محققان معتقدند که بانوان هنگام آدرس دادن پس از اندکی مکث و بررسی کل مسیر آنرا به زبان می آورند و این در حالی است که آقایان به محض اینکه از آنها سوال می پرسید، شروع به پاسخ دادن می کنند و در حین پاسخ دادن مدام خود را تصحیح می کنند.

سرمایه گذاری
 

مردها بیشتر از زنان در فروش سهام خود دچار اشتباه می شوند و ضرر بیشتر شامل حالشان می شود. مطالعه در سال ۲۰۰۹ نشان می دهد که سرمایه بانوان شرکت کننده در بازار بورس بین سالهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ با ۱۰٪ رشد همراه بوده و این رقم ۳٪ از رشد کل شاخص بورس و ۴٪ از میزان رشد متوسط سرمایه مردان بالاتر بوده است.

حافظه‌ی بهتر
 

۲ مطالعه جدید اثبات کردند که زنان ۵ درصد بیشتر از مردان قدرت به خاطر سپاری کلمات و چهره ها را دارند. همینطور تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۰۸ که در سوئد انجام شد، نشان داد که زنان قدرت بیشتری در حفظ کلمات، اشیا و تصاویر در ذهنشان دارند.

چکش زدن
 

زنان ۱۰٪ از مردان در وارد کردن ضربه توسط چکش دقیق تر اند و ضربه را با نیروی متناسب وارد می کنند. این نتایج را دانشگاه ماساچوست پس از انجام تحقیقات بر روی زنان و مردان اعلام نمود.

گویندگی اخبار
 

محققان سوییسی بر این باورند که اخباری که توسط گویندگان زن گفته می شوند، اعتبار بیشتری را نزد بینندگان به نسبت اخبار گفته شده توسط مردان کسب می کنند

منبع: روزنـــــــه
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵۶
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
پاسخ
9
13
baleeeeeeeeee 100% hamintore, dige hammmmme midoonaaaaaaaannn
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
13
15
زنا تو خیلی چیزای دیگه هم برترن ولی خوب طول میکشه تا ثابت بشه مگه نه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
پاسخ
15
17
رانندگي درشهر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
بيخيال حتما شوخي كردين ديگه
بگو بگو كه شوخي كردين
مگه اين خانوم هايي رو كه شهرو با رانندگيه بسيار زيباشون به هم ميريزن نديدين؟
شايدم خانوماي راننده ي امريكا با خانوماي راننده ي ايران فرق دارن
چون من هيچ رقمه تو كتم نميره كه خانوما تو رانندگي از اقايون سرتر باشن
عمراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
پاسخ ها
نظر queen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
همین امثال شما باعث میشین زنا پیشرفت نکنن. وقتی یه ماشین می خرین فیس می کنین که مردا باید پشت فرمون بشینن همین طور هم باید فکر کنی ...خودخواه
نظر حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
واقعا ایول داره ممد جان
میدونی چیه؟
من فکر میکنم محقق هاشون هم زن بودن که به این نتایج ارزششششششششششمند رسیدن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
پاسخ
6
6
parcham bala:)0
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
پاسخ
27
7
زن هارو بايد خفه كرد همين...
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
علي جان عزيزم قرص هات رو بخور اروم شي تو ديگه خيلي تند رفتي
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
agha ali ma khanuma ham hamchin bademun nemiad shoma aghayun ro khafe konim khaste shodim az har chi marde.........valaaaaaa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
پاسخ
8
19
زن ها در همه کارها از اقایون بهتر هستن صبا جان این ثابت هم شده کدوم مردی میتونه هم اشپزی کنه هم در عین حال با تلفن صحبت کنه و هم به گردگیریش برسه؟
زن ها فرشته اند
اما کیه که قدرمون و بدونه !!!!!!!!!!؟؟؟
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
آخيييييي فرشته ها دست از سر ما مردا كي بر ميدارين ...... خوبه خودتون ميدونيد كه دنياي بدون مرد اصلا معني نداره
نظر shabnam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
آقا محمد اون قدر كه شما مردا دنبال خانمها هستيدو التماس مي كنيد خانمها دنبالتون نيستند . در ضمن ما خانمها خيلي وقت دست از سر شما آقايون برداشتيم ولي شماها ول نمي كنيد
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
agha mohamad ye chizi ro rok migham be hameye pesaraye enja va be u az hameye pesara badam miad na ehteram saretun mishe na hichiiiiiiiiiiiiiiiii vagean fagat darin be ma tohin mikonin bara hamatun mottassefam
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
پاسخ
5
9
اقا ممد حاضرم باهات تورانندگی مسابقه بدم ببینم شما بهتری یا من؟
علی اقا خدا ازته دلت بشنوه.................!!!!
پاسخ ها
نظر ممد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
ما كه ادعايي نداريمو نداشتيم
شما بهتري شك نكن.
نظر shabnam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
رها جون منم باهات موافقم و فقط نمي دونم چرا اين آقايون فكر مي كنند خيلي برترن ولي بدون ما زنا هيييييييچچچچچچچن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
پاسخ
9
7
خود زنا میدونن که مردا برترن. اگه اینطور نیست چرا دوس دارن بچه شون پسر باشه
پاسخ ها
نظر مينا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
دليلش وضعيت فرهنگيجامعه است كه پسر بودن راحت تر از دختر بودنه ، همه ي مادرا ميخوان كه فرزندشون راحت باشن پس پسر بودنشون بهتره
نظر queen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
این به خاطر فرهنگ عقب افتاده آقایونه که اعتقاد دارن نسل عتقیه اونا باید با پسر ادامه پیدا کنه ...
CANADA
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
پاسخ
7
2
من با نظر علی کاملا موافقم...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
پاسخ
2
1
ina sabet shodaaaaaaastt ba tahghighaaaaaatt.....harchi tasadofe vahshatnake male aghayooone.....zemnan agar tazife roohie nakonid ye seria etemad be nafseshoono az dast nemidan ke baese ye seri khataha beshe.....ma ke etmad be nafs dariiiiim.....khanoooma behtaran..amma aghayoonam eyyyy
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
پاسخ
2
2
خوب اینکه معلومه صد البته
اینارابرای اقایون گفتن که هی نگن همه چی ب زور بازو بستگی داره.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
پاسخ
0
4
kolan akhe vagti 80%tasadofha male mardas khub az har sad ta ranande ham 80tashun aga hastan khanuma ranandegi nemikonan anchenan chi beshe ya babashun ya shuharashun soviche mashino bedan bande gune khoda bahash ye dori bezana
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
پاسخ
3
1
وای اقا محمد کسی رو سر شما دست نگداشته شما ها دنبال خانم ها هستین یا خانم ها دنبال شما اقایون اعتماد به نفست منو کشته
اقا رسول حرفتون کاملا بی منطقه چون این اقایون هستن عاشق این که فرزندشون اونم اولی حتما دختر باشه
اقای مدیر سایت چرا پرچم بالا که من نظر دادم مال ایران نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
رها جان به جان خودم همين الان 5تا خاستگار دارم بهشون جواب ندادم پس حالا فهميدي كه شما دختر ها دست از سر ما پسر ها بر نميداريد تازه 2تا دكتر هم توشون هست راستي چرا بيشتر براي من پرچم امريكا رو ميزارن
نظر shabnam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
آقا محمد به احتمال زياد اون 5 تا خواستگارت 100% عقلشونو از دست دادن . پرچم آمريكارم براي اين برات مي ذارن كه خالي بندي .
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
agha mohamad midunin cheraaaa ma dokhtara az u pesara bademun miad??????chon hamatun khod shifte hastin hamatun magrurin bara uni ke khastegare u hast vagean mottassefam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
پاسخ
2
5
چیز هایی که من تو رانندگی از خانم ها دیدم خیلی عجیب تر از این حرفاست !!!!
ولی در کل خانم ها به دلیل شکل فیزیکی مغزشون می تونن چند تا کار رو با هم انجام بدن (اشپزی و ...) آقایون هم به علت گنده بودن مغزشون از تجسم فضایی بهتری برخوردارند. برای همین هم تو رانندگی راحت تر تجسم می کنند که یه وقت وقتی می خوان پارک کنند ... .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
پاسخ
1
7
زنا خیلی کارشون درسته! در رساندن اخبار که توی دنیا یک هستن. حتی زود تر از ماهواره ها اخبار جهان رو بین خودشون پخش میکنن. و همچنین رانندگی اونا در شهر هم خیلی خوبه...البته اگه گیجشون نکنن..مثلا ما آقایون نباید بوق بزنیم براشون چون یا برداشت بد میکنن یا اینکه اگه بوق بزنیم به جای ترمز گاز میدن و دیگه خدا میدونه چند نفر رو اینطوری راحت آدرس دیار باقی رو بهشون میدن.!
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
مرسی عالی بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
پاسخ
5
6
حالا یکی هم حرق راست زذه شما اقایون چذا اینقذر حرص میخوذید براتون خوب نیست خودتونم میدونید بی ما هیچ هیچید حالا که چی هی ضغف نشون میدید
پاسخ ها
نظر Behrouz
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
هر کسی از نظر من یه طور برداشت میکنه... ولی اگه یه بار دیگه بخونید منظورمو متوجه میشید...خانما اگه توی خونه باشن براشون بهتره چون ممکنه بیرون که بیان گربه شاخشون بزنه...بهتره به آشپزی و بچه داریشون برسن
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
raha jan ye chizi ham be en agha ehsan begu khondi nazaresho ,baziha vaghean kheili vaghihan
نظر رسول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
به نظرم شما بیشتر از همه حرص میخوری چون چند بار نظر دادی ولی آروم نشدی
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
bale agha rasul hers mikhoram chon en nazarayi ke u rajebe maha midin vagean hers khordaniye hagggggggggggg daram
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
پاسخ
5
5
گر بمیرد دختری برمزارش نوگلی
گر بمیرند دختران دنیا گلستان می شود
پاسخ ها
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
agha ehsan harfe dahanetun befahm man bet ejaze nemidam enjuri be ma dokhtara tohin koni fahmidiiiiiiiiiii??
vagean kheili vaghihiiiiiiiii
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
پاسخ
0
2
salam be hameye dustan !! agar gharar bud zan be mard ya mard be zan bartari dashte bashe hich vaght khoda zoje mokhalefo nemiafarid !! bas konid !! ta key mikhayd ro behtar budane harkodometon bahs konid !! ghat'an marda to1 karayi behtarano zana ham to 1jor kara !! badesham raha jan kojaye elm kojaaye antgh omade ke khanoma to hameye kara az aghayon behtaran !! bikhial azizan !
پاسخ ها
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
u dorost migi ye chizi ham be en agha ehsan begin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
پاسخ
5
6
دوستان خداوكيلي خودتون قضاوت كنيد
خانوم هاي محترم مخصوصا
رانندگيه مردها بيشتر اعصاب شمارو خورد ميكنه يا خانومها
اخه انصافا خانومي كه وسط خيابون پارك كرده و تازه يه قيافه ي حق به جانبيم داره خانومي كه وررود ممنوع رو بيخيال مياد تو تازه انتظاره راه گرفتنم داره
خانومي كه پشت چراغ قرمز خاموش ميكنه همه چي رو به هم ميزنه
اوه اوه پمپ بنزينو كه نگووو
با اون پارك كردناشون مخصوصا اگه بخوان دوبل پارك كنن واااااااااااااااي
چه شود
اينا حاله ادمو نميگيره؟
حالا احتمالا اين تحقيقاتو يه تيمه تحقيقاتي كه كلا خانوم بودن و به احتمال زياد هم شوهر گيرشون نيومده و از مردها كينه داشتن انجام دادن ديگه.(دي
جون من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
پاسخ
1
6
حیفه واقعا حیفه!!!!!!!!!!!!!!
آخه چرا همیشه می خوایم ثابت کنیم یکی ازیکی بهتره جنسیت که مهم نیست آدم خوب بودن مهمه!هر کدوم از ماها تو یه کارایی ماهرتریم که ویزگی های آفرینشه!!!در کنار هم خوب و مهربون زندگی کنیم بهتره مگه نه؟؟؟؟
ولی خداییش اگه این همه نامردی وپستی نبود دنیا مون خیلی قشنگ تر می شد!!!!!!!
هوای همدیگرو داشته باشین!
ولی من فکرمی کنم دخترا تو ادب هم از آقاییون بهترن
!!!!!!!
پاسخ ها
نظر Behrouz
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
اگه خواسته باشین نظرتون این باشه که اصلا خط آخر رو در نظر بگیریم...پس چرا بعد از این همه جمله باز خواستین جنسیت خودتون رو به رخ بکشین!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
پاسخ
2
0
chakerim dge khodemon midonim lazem be enghade tarif nabod ma har cheghad mikhaim forotani konim tavanaiiamono be rokhe aghayon nakeshim nemishe!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
پاسخ
0
3
donyaye bedone mard fayde nadare,yani qo3 qam harfa .
albate asab khordiyashono bozorg shodaneshon b kenar vali be har hal donyaye jalebi daran.
ba nasrin jan movafeqam be joz jomleye akharesh:D
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
پاسخ
1
0
نگاه تورو خدا.... چه جنگی راه افتاد....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
پاسخ
0
1
در مورد آیتم رهایی از شکست عشقی، این خود موید این موضوع است که مردها، بااحساس تر، مهربانتر، رئوف تر و عاشق تر از زنان هستند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
پاسخ
1
3
من هم برای پسرها هم برای دخترها خیلی ناراحتم که به خاطر مطلب به این پیش پا افتاده ای اینجوری به جون همدیگه می پرید شاید ما اگه یک کم گذشتمونو برای همدیگه (چه دخترش چه پسرش) زیادتر کنیم و همدیگرو بیشتر دوست داشته باشیم انقدر بحث های بیخودی راجبه جنسیت اینکه دخترا بهترن یا پسرا پیش نیاد موضوع اصلی اینکه هم دخترا هم پسرا خودخواه شدیم و بی گذشت، من از همتون خواهش می کنم همدیگرو دوست داشته باشیم و به همدیگه احترام بزاریم، من کوچیه همتونم
پاسخ ها
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
chashm:)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
پاسخ
0
1
من هم با نظر آقا آرش موافقم ، همونطور که این کارها رو خانوما بهتر ميتونن انجام بدن برا آقایون هم صدق ميکنه و اونها تو يه جاهای ديگه ای بهتر هستن.خدا ما آدم هارو مکمل هم آفريده ، من يک خانوم هستم و شده خيلی اوقات از دست يه سری از مردها عصبانيو زده شم ولی بهترين بابا و همسر دنيا رو دارم.پس اينقدر همديگرو نفي نکنين.
UNITED STATES
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
پاسخ
0
0
SHiRiN jo0o0o0on va hameye dokhtara ee ke darin MANTEGHI nazaretoona bayan mikonin,be nazaram aslan be del nagirin...aghayoon key harfe hesab zadan ke bare dovomeshoon bashe???? ...از تمااااااااااااااااام آقایون بی فرهنگ متنفرررررررم...واقعابعضی هاتون چرا مثل آددددم نظرنمیدین؟؟شعور داشته باشین تا به شخصیت نداشتتون احترام بذاریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
پاسخ
0
1
vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy inja che khabare
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
پاسخ
0
0
ما در همین ایران زن های موفقی داریم که بعضی آقایون به گرد پاشونم نمی رسن .. باید به آنها افتخار کرد تلاش آقایون برای مانع شدن اصلا تاثیری نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
پاسخ
0
0
سركار مريم . ر ،عزيزم اوج نگير .. باااابااا جون اوج نگير عجب بي ادبيا.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
پاسخ
0
0
........ta chesheton darad aghayone
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
0
0
من قبول دارم که خانوما گاهی وقتا هول میکنن ودسته گل به آب میدن خب دلیل داره، تنها دلیلش هم اقایون هستن با رفتارهایی که میکنن با تیکه هایی که میندازن .بعدشم خانوما چون خیلی ظریف وخوبن که طاقت ناملایمتو ندارن ومی ترسن واون دسته گلی که گفتم اینجوری شکل میگیره.
نظر خاک پای خانومها
| درباره زنان در این 8 کار از مردان بهترند!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
پاسخ