جاباما
۱۴۹۴۲۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

فیلم «شهاب حسینی» روی دور فروش

درحالی آخرین رقم فروش فیلم‌های روی پرده اعلام شده است که نخستین تجربه کارگردانی شهاب حسینی توانست در طی دو هفته اکران بیش از ۳۰۰ میلیون تومان فروش کند.

خبرگزاری فارس: طبق اعلام امیر سمواتی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی این فیلم با در اختیار داشتن ۳۵ سینما در تهران و ۲ سینما در شهرستان ۳۵۰ میلیون تومان فروش کرده است.

«ساکن طبقه وسط» تاکنون و در ۱۵ روز اکران، ۳۰۰ میلیون تومان در تهران و ۵۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است.

همچنین طبق اعلام منیژه حکمت تهیه‌کننده «شهر موش‌ها۲» این فیلم تاکنون ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش کرده است که قرار است به زودی رقم کامل فروش آن به تفکیک تهران و شهرستان اعلام شود.

براساس این گزارش، طبق اعلام محمدرضا فرجی مدیر دفتر پخش حوزه هنری فیلم سینمایی «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان در سینماهای تهران ۴۴۷ میلیون تومان و ۱۶۳ میلیون تومان در شهرستان‌ها و مجموعا ۶۱۰ میلیون تومان فروش داشته است.

همچنین طبق اعلام امیر قطبی از دفتر پخش فیلمیران، مجموع فروش فیلم سینمایی «خواب‌زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی یک میلیارد و ۲۳۵ بوده است که ۸۶۵ میلیون تومان در سینماهای تهران و ۳۷۰ میلیون تومان در سینماهای شهرستان فروش داشته است.

بنابراین گزارش،سعید خانی مدیر پخش نسیم صبا‌ در خصوص آخرین رقم فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت‌الله نیز گفت: «آرایش غلیظ» با در اختیار داشتن ۳۳ سینما در کل کشور به مجموع فروش یک میلیارد و ۱۴۷ میلیون تومان رسیده که از این میزان ۸۵۲ میلیون تومان سهم تهران و ۲۹۵ میلیون تومان سهم سینماهای شهرستانی است.

همچنین احمد مختاری از دفتر هدایت فیلم در خصوص آخرین رقم فروش «آتش بس ۲» به کارگردانی تهمینه میلانی گفت: این فیلم تا پایان روز پنجشنبه با دراختیار داشتن ۶۶ سینما در کل کشور به مجموع فروش ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دست یافته است که ۲ میلیارد و ۱۳۵ میلیون سهم تهران و ۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان هم سهم شهرستان بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج