۱۴۹۴۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تلاش داورزني براي صعود آسان‌تر به المپيک

سي و چهارمين کنگره فدراسيون جهاني واليبال از پنجشنبه ۸ آبان برگزار شده و تا شنبه ۱۰ آبان در شهر کالياري ايتاليا ادامه دارد.

ورزش سه: سي و چهارمين کنگره فدراسيون جهاني واليبال از پنجشنبه ۸ آبان برگزار شده و تا شنبه ۱۰ آبان در شهر کالياري ايتاليا ادامه دارد.

محمد رضا داورزني رئيس فدراسيون واليبال کشورمان نيز به اين کشور سفر کرده تا در اجلاس عمومي FIVB حضور داشته باشد. يکي از مواردي که قرار است داورزني در اين اجلاس به آن بپردازد صعود مستقیم تیم قهرمان آسیا به بازی های المپیک است چراکه تاکنون همواره قهرمانان چهار قاره به صورت مستقیم راهی المپیک می شدند ولی قهرمان قاره آسیا باید در چندین مسابقات دیگر نیز برای کسب جواز المپیک رقابت می کرد که ايراني ها به دنبال اصلاح این قانون هستند.

محمدرضا داورزني رییس فدراسیون والیبال در اين باره مي گويد: صعود مستقیم تیم قهرمان آسیا به بازی های المپیک باید همچون قاره های دیگر عملی و اجرایی شود. هم اکنون اختلاف نظرهایی در خصوص حضور مستقیم قهرمانان قاره ها در بازی های المپیک وجود دارد و با رایزنی هایی که همتایان آسیایی خود داشته ایم سعی در حل و فصل این مسئله با فدراسیون جهانی والیبال داشته ایم. پیش ازاین مذاکراتی با رییس فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا داشتم و قصد داریم در حاشیه مجمع عمومی FIVB حضور مستقیم نماینده آسیا در المپیک را با جدیت دنبال کنیم.

از ديگر اقداماتي که داورزني در اين اجلاس در کنار ديگر مسئولان انجام خواهند داد بررسی تقویم برگزاری مسابقات جهانی و میزبانی کشورها در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان جهان است که در دستور کار مجمع عمومی فدراسیون جهانی قرار دارد.
داورزني مي گويد علاوه بر اينها فدراسیون ایران با چندین کشور صاحب سبک اروپایی تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء کرده است که بر اساس آن تبادل اطلاعات، برگزاری اردوها و تورنمنت های مختلف را در دستور کار خود داده ايم.

برقراری ارتباط تنگاتنگ و مستمر با تیم های مطرح جهان می تواند سطح والیبال ما را بسیار بالاتر ببرد و می توانیم همچنان به موفقیت های روزافزون و ارتقاء سطح والیبال کشورمان تلاش کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج