۱۴۹۴۸۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

داعش خطاب به زنان موصل: باید طلاق بگیرید!

یک مقام امنیتی عراق گفت که تروریست های داعش در موصل و دیگر شهرهای تحت اشغال خود، وقاحت و بی‌شرمی را به حد اعلای خود رسانده و زنان را با زور و تهدید به قتل، وادار به طلاق از همسرانشان و ازدواج با سرکرده‌های داعش می‌کنند.

خبرگزاری فارس: یک مقام بلندپایه امنیتی عراق گفت: گروهک تروریستی داعش با اقدامات غیردینی و وحشیانه عرصه را برای زندگی ساکنان مناطق تحت کنترل خود تنگ‌تر کرده است.

وی در این خصوص اظهار داشت: داعشی بر خلاف تعالیم دین مبین اسلام زنان موصل و برخی شهرهای تحت اشغال را که چشم سرکرده‌های این گروه را گرفته وادار می‌کند که از شوهرانشان طلاق گرفته و به عقد آنها درآیند.

این مقام امنیتی افزود:بسیاری زنان به نزد نیروهای امنیتی، روحانیون و شیوخ عشایر آمده و از آنها خواستند که زنان موصل و برخی از دیگر شهرهای عراق را از شر این رفتارهای غیردینی و غیراخلاقی سرکرده‌های داعش نجات دهند.

مقام امنیتی عراق که خواست نامش فاش نشود تاکید کرد: شمار زیادی از زنان موصل مجبور به طلاق از شوهرانشان و ازدواج با رهبران داعش شدند و آن دسته از زنانی که با این کار مخالفت کردند خودشان یا یکی از اعضای خانواده شان مثل پدر یا مادر تهدید به قتل شدند و اگر فرزندان دختر یا پسری هم داشتند داعشی ها تهدید به قتل آنها کردند.

این مقام امنیتی عراق شاهد مثالی از این رفتارهای جنایتکارانه داعشی‌ها در موصل آورد و گفت: یکی از رهبران داعش معاونان خود را واداشت که زن شوهرداری را که علاوه بر زیبایی از سطح اجتماعی، فرهنگی و مادی بالایی برخوردار بود وادار به طلاق کنند و همسر این زن پس از اینکه تهدید به قتل شد، زنش را طلاق داد و این زن راه فراری هم از این غائله نداشت چرا که داعشی‌ها دختر کوچکش را به گروگان گرفته و تهدید کرده بودند در صورتی که زن قصد فرار داشته باشد فرزندش را به قتل می‌رسانند.

منبع عراقی در گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: بسیاری از زنان موصل موفق به فرار از این ازدواج‌ها شده‌اند و برخی هم پس از اینکه بارها بین رهبران داعش و عناصر آن دست به دست شده بودند، اقدام به خودکشی کردند.

وی تاکید کرد: این در حالی است که جامعه عراق و بخصوص استان‌های نینوا و شهر موصل که اهالی آن به پایبندی به دین و رسومات اصیل عربی، اسلامی و اجتماعی معروف هستند، تاکنون این ناهنجاری‌های اخلاقی و غیر دینی را به چشم خود ندیده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طُرفه

      خداوندا ! بجای دایناسورهای بدبخت که از روی زمین بَرشان داشتی این موجودات خبیث و پست را هرچه زودتر متلاشی بفرما !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج