جاباما
۱۴۹۵۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بازار طلا در آستانه شوک قیمتی

رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به کاهش ۵۹ دلاری نرخ هر اونس طلای جهانی نسبت به هفته گذشته، بازار داخلی طلا روز جاری(شنبه) با شوک قیمتی مواجه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به کاهش ۵۹ دلاری نرخ هر اونس طلای جهانی نسبت به هفته گذشته، بازار داخلی طلا روز جاری(شنبه) با شوک قیمتی مواجه خواهد شد.

محمد کشتی آرای درباره تاثیر کاهش نرخ جهانی طلا در بازار داخل، افزود: نرخ جهانی طلا در روز جاری نسبت به هفته گذشته با ۵۹ دلار کاهش مواجه شده و به همین دلیل پیش بینی می شود این امر شوک قیمتی به بازار داخل وارد کند.

وی اظهار داشت: برهمین اساس پیش بینی می شود نرخ سکه طلا در روز جاری بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان کاهش یابد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر اضافه کرد: هرچند همزمان با کاهش نرخ جهانی طلا، بازار اصلی طلا به دلیل ایام محرم از امروز تعطیل است اما معاملات تحت تاثیر قیمت های جهانی خواهد بود.

کشتی آرای پیش بینی کرد: تبعات کاهش یکباره قیمت جهانی طلا، بیشتر از حد انتظار بر بازار داخل باشد و بر همین اساس بازار داخل بیش از نرخ جهانی طلا کاهش قیمتی را تجربه کند.

وی ادامه داد: با کاهش نرخ طلا تمایل سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در طلا کاهش می یابد و با کاهش معاملات، نرخ ها در این بازار بیش از پیش کاهش خواهد یافت.

کشتی آرای افزود: نرخ سکه تمام بهار آزادی امروز به ۹۱۲ هزار تومان، نیم سکه به ۴۵۴ هزار تومان، ربع سکه ۲۶۵ هزار تومان، سکه یک گرمی به ۱۶۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۹۳ هزار و ۳۰۰ تومان در روز جاری سقوط کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج