جاباما
۱۴۹۵۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ليگ برتر در آستانه تعطيلي!

دور از ذهن نيست فدراسيون فوتبال تا مشخص شدن وضعيت حق پخش تصميم به تعطيلي بازي هاي ليگ برتر بگيرد.

ورزش سه: اعتراض ها به فدراسیون فوتبال به خاطر عدم پخش بازی های لیگ برتر آغاز شده، استارت را تیم ملوان زده که در نامه ای به سازمان لیگ برتر خواستار شده تا روشن شدن وضعیت حق پخش، بازی های این تیم به تاخیر بیافتد چون اسپانسر باشگاه ملوان دیگر راضی به هزینه کردن برای این تیم نیست.

رفته رفته داد شرکت تبلیغاتی طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال هم در می آید! چون این شرکت با سازمان لیگ برتر قرارداد ۱۶۰ میلیارد تومانی برای دو فصل منعقد کرده و حال برندهایی که با این شرکت طرف قرارداد هستند خواستار کاهش پرداختی های خود برای تبلیغ شده اند چون دو هفته ای است که برندشان در استادیوم ها تبلیغ می شود و از سویی تعداد تماشاگرانی که برای تماشای بازی های به استادیوم ها می روند بسیار اندک است.

این اعتراض ها شاید منجر به این شود که فدراسیون فوتبال در تصمیمی تازه بازی های لیگ برتر را تا روشن شدن وضیعت حق پخش تعطیل کند! این خبر کاملا جدی است و دور از ذهن نیست بازی های هفته چهاردهم پخش نشود.

نکته جالب اینکه غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات در تازه ترین مصاحبه خود مدعی شده است که اگر دولت خواستار پخش بازی های لیگ برتر شود این سازمان به دوربین های صدا و سیما اجازه ورود به استادیوم ها را خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج