۱۴۹۵۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افشارزاده درباره جذب صادقيان عجله کرد

سخنگوي هيأت‌مديره باشگاه پرسپوليس گفت: اگر افشارزاده گفته براي جذب پيام صادقيان اقدام خواهيم کرد، عجله کرده است.

خبرگزاری فارس: مهدی خواجه‌وند در خصوص اینکه گفته می‌شود نلو وینگادا به دلیل مشکلات مالیاتی که با باشگاه پرسپولیس دارد نمی‌تواند وارد کشورمان شود، گفت:‌ ما حجم بدهی مالیاتی سنگینی داریم اما پیش از این گفته بودند که رحیمی مدیرعامل پیشین پرسپولیس وقت گرفته تا این مسائل برطرف شود اما در جریان ریز بدهی مالیاتی وینگادا نیستم و نمی‌دانم که چقدر از تعهدات مالیاتی این مربی مربوط به باشگاه پرسپولیس است و باید در این زمینه به ما اعلام شود تا بدانیم چقدر بدهی داریم اما تا جایی که من می‌دانم نامه یا درخواستی در اینباره به دست ما نرسیده است.

وی در مورد اینکه اعضای کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس چه زمانی به صورت رسمی مشخص می‌شوند ادامه داد:‌ما سعی کردیم ترکیبی از پیشکسوتان باشگاه و همچنین افراد حقوق‌دان را در کمیته انضباطی بگنجانیم که در همین زمینه آقایان کاشانی و کلانی از طرف پیشکسوتان نماینده در کمیته انضباطی هستند و دو حقوق‌دان ورزشی هم به این مجموعه اضافه می‌شود که یک نفر در کمیته انضباطی خواهد بود و یکی حقوق‌دان دیگر هم در کمیته استیناف مشغول به کار می‌شود البته آقایان طاهری و سلیمی دو عضو هیأت مدیره ما هم هستند که یک نفر به کمیته انضباطی و یک نفر دیگر به کمیته استیناف ملحق خواهند شد.

عضو حقوق‌دان هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پیام صادقیان هم خاطرنشان کرد: تا جایی که من می‌دانم تا الآن گزارشی در خصوص این بازیکن به باشگاه نرسیده، اما همانطور که گفتم نگاه کمیته انضباطی باشگاه نباید خیلی قهری و قضایی باشد چرا که در باشگاه همه یک خانواده هستند و باید مشکلات را درون‌خانوادگی حل کرد. البته با تأکید بر رعایت مسائل انضباطی.

خواجه‌وند در پاسخ به این سؤال که چرا اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برای تماشای بازی‌های این تیم راهی استادیوم نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: مگر بقیه اعضای هیأت مدیره یا مدیران باشگاه‌های دیگر به استادیوم می‌روند؟! البته تا جایی که من می‌دانم طاهری چند بازی را به استادیوم رفته و حتی در انزلی در استادیوم حاضر بود و حتی می‌دانم که کاظم‌پور هم چند بازی به استادیوم رفته اما سعی می‌کنیم از این به بعد بیشتر به استادیوم برویم.

وی درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال که گفته اگر کادر فنی این تیم پیام صادقیان را بخواهد برای جذب این بازیکن اقدام خواهد کرد، گفت: بعید می‌دانم افشارزاده چنین حرفی زده باشد اما اگر این صحبت را کرده باشد قطعاً عجله کرده چرا که صادقیان با ما قرارداد دارد و اما اصلاً در فضای این حرف‌ها نیستیم که با هر اتفاقی بخواهیم بازیکن را از تیم خارج کنیم و این مسائل خوشایند نیست. صادقیان روحیات خاص خودش را دارد و درگیر مسائلی شده که بازیکنان دیگر هم چنین شرایطی را داشته‌اند و همه چیز به خوبی حل شده است.

خواجه‌وند در پایان درباره اینکه جلسه بعدی هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس چه زمانی خواهد بود افزود:‌ بعید می‌دانم با توجه به ایام تاسوعا و عاشورا در این هفته بتوانیم جلسه را برگزار کنیم چرا که همه آقایان درگیر هیأت‌های مذهبی هستند و فکر می‌کنم در هفته آینده این جلسه برگزار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج