جاباما
۱۴۹۶۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وینگادا سرمربی امیدها در قطر

با وجود مخالفت مدیر جدید تیم امید و اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال با سرمربیگری وینگادا در تیم امید اما ظاهرا این مربی پرتغالی هدایت تیم امید در بازی‌های تدارکاتی قطر را برعهده خواهد داشت!

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال امید در حالی از ۱۹ آبان دو بازی تدارکاتی در قطر به ترتیب برابر الاهلی و تیم امید قطر خواهد داشت، که از نظر حبیب کاشانی مدیر این تیم و همینطور کمیته فنی فدراسیون، هنوز سرمربی قطعی ندارد!

بنابر اعلام حبیب کاشانی قرار است هدایت تیم امید در اردوی قطر را همچنان نلو وینگادا برعهده داشته باشد؛ مربی‌ای که کاشانی و اعضای کمیته فنی راضی به تداوم فعالیت او در این تیم نیستند.

مدیر تیم امید امروز در گفت‌وگویی که با یکی از شبکه‌های رادیو داشت، با بیان اینکه برخی مشکلات تیم امید همچنان پابرجاست و انگار برخی افراد نمی‌خواهند مشکلات این تیم حل شود، اعلام کرده که اگر فضا برای کمک به تیم امید و رفع موانع مهیا باشد، در تیم امید می‌ماند و در غیر این صورت مسوولیت را به افراد دیگر می‌دهد.

کاشانی همچنین گفت: برخی مربیان داخلی بخاطر مشغله کاری نپذیرفتند که هدایت تیم امید را بپذیرند. از طرفی بنده چهارشنبه در جلسه هیات رییسه فدراسیون شرکت کرده بودم تا درباره تیم امید صحبت کنیم که به بنده وقت نرسید. ظاهرا علی کفاشیان هم منتظر بازگشت کارلوس کی‌روش از مالزی است تا تکلیف سرمربی تیم امید با حضور او روشن شود چرا که نظر سرمربی تیم ملی برای فدراسیون اهمیت زیادی دارد. یکی از دوستان دیشب به من گفت کفاشیان گفته هدایت تیم امید در قطر را وینگادا برعهده داشته باشد تا با فرصت بیشتری سرمربی جدید این تیم را انتخاب کنیم. کی‌روش گفته بود دو، سه روز برمی‌گردد اما آقای آرین قاسمی مترجمش بازگشت او را به بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا موکول کرد.

مدیر تیم امید که به وضعیت موجود انتقاد دارد از حل شدن مشکل خروج از کشور بازیکنان تیم امید پس از جلسه‌اش با سردار احمدی‌مقدم خبر داد و گفت: اعضای کمیته فنی معتقدند بودند وینگادا اتوریته لازم برای هدایت تیم امید را نداشته در حالی که این مربی انتخاب خود آنها بوده است! در هر حال زمانی که وینگادا قطعا سرمربی بود که آن نتایج را گرفتیم و الان با وضعیتی که پیش آمده دیگر نمی‌دانیم چه خواهد شد. یکی از اعضای کمیته فنی می‌گفت مساله خروج از کشور و لباس تیم امید، ۵۰درصد مشکلات است و واقعا این موضوع برای من خنده‌دار است!

به گزارش ایسنا، کاشانی که از مدتی پیش مسوولیت تیم امید را برعهده گرفته با مربیانی چون حسین فرکی، یحیی گل‌محمدی و علیرضا منصوریان برای سپردن سرمربیگری این تیم صحبت کرده اما آنها موافقت نکرده‌اند و تنها دو مربی دیگر از گزینه های اعلام شده باقی مانده اند. زلاتکو کرانچار و محمد مایلی کهن مربیانی هستند که هر دو از گزینه های مشترک کاشانی و کمیته فنی هستند و در حال حاضر مسوولیت هیچ تیم باشگاهی را برعهده ندارند اما از این دو هم ظاهرا نظر حاج حبیب به زلاتکو نزدیک تر است. اکنون تنها فرد جدیدی که راضی شده با حضور کاشانی به تیم امید بپیوندد محمد خاکپور است که پذیرفته مسوولیت سرپرستی و مدیریت فنی این تیم را برعهده داشته باشد.

صحبت‌های علی کفاشیان پیش از ورود به جلسات کمیته فنی از مخالفت قطعی‌اش با جدایی وینگادا حکایت داشت چون او بازی‌های آسیایی اینچئون را ملاک ارزیابی این مربی نمی‌داند اما بعد از جلسه اعلام کرد نظرش معطوف به نظر اعضای کمیته فنی است؛ کمیته ‌ای که رفتارش در گذشته ثابت کرده که نظرش معطوف به نظر حبیب کاشانی است!

با این وضع تقریبا قابل پیش‌بینی است که ماندن کاشانی درگرو رفتن وینگادا باشد و باید منتظر ماند و دید کفاشیان با همفکری کی‌روش نهایتا چه برنامه‌ای برای این تیم دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج