۱۴۹۹۱۴
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

عطرهای پاییز ۹۳ به رنگ انتخاباتی روحانی!

این بار سراغ ادکلن‌هایی رفته‌ایم که قبل از اینکه رایحه‌شان‌هوش‌ از سرتان ببرد مدهوش رنگ دلنشین بنفش‌شان می‌شوید.ادکلن‌هایی بنفش و تا دل‌تان بخواهد شیرین برای همین روزهای پاییزی پیشکش همه شمایی که می‌خواهید پاییز امسال را با رنگ بنفش سر کنید.

عطرهای پاییز 93 به رنگ انتخاباتی روحانی!
مجله زندگی ایده آل: این بار سراغ ادکلن‌هایی رفته‌ایم که قبل از اینکه رایحه‌شان‌هوش‌ از سرتان ببرد مدهوش رنگ دلنشین بنفش‌شان می‌شوید.ادکلن‌هایی بنفش و تا دل‌تان بخواهد شیرین برای همین روزهای پاییزی پیشکش همه شمایی که می‌خواهید پاییز امسال را با رنگ بنفش سر کنید.

برای پاییز و سردترین روزهای سال

Manifesto Elixir - Yves Saint Laurent

عطرهای پاییز 93 به رنگ انتخاباتی روحانی!

با ادکلن Manifesto Elixir طراحی متفاوتی از برند دوست‌داشتنی ایو‌سن‌لورن می‌توانید رایحه‌ای بنفش و مهم‌تر از آن پر از شور و احساسات را تجربه کنید. عطر ماندگار این ادکلن ترکیبی است از عطر ترنج، توت سیاه، زنبق، سرو، صندل، وانیل و لوبیا و مهم‌تر از همه اینها رایحه چوب کشیمر و گل‌های پودری. همه این ترکیبات باعث شده تا شما در نهایت به رایحه‌ای غلیظ و سنگین برسید. اما اتفاق مهم در این انتخاب بنفش ماندگار بودنش با شما تا اواخر زمستان است، رایحه تلخ این ادکلن به شما اجازه می‌دهد که نه تنها در پاییز بلکه درسردترین روزهای سال هم روی آن حساب باز کنید.

گلدار و کمی هم چوبی!

Omnia Amethyste - BVLGARI

عطرهای پاییز 93 به رنگ انتخاباتی روحانی!

یکی از انتخاب‌های بنفشی که در همین پاییز پیش‌رو می‌توانید روی آن حساب باز کنید ادکلن Omnia Amethyste از برند خوش نام بولگاری است. Omnia با رایحه‌ گلدار و چوبی‌اش ترکیبی است دلنشین از رایحه گریپ‌فروت، نت‌های سبز، زنبق، رز بلغاری، گل‌ آفتابگردان و بالاخره نت‌های چوبی. این ادکلن سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد اما به خاطر رایحه گلدار و چوبی خاصش همچنان پرطرفدار است. رایحه خنک و شیرین آن هم به شما اجازه می‌دهد تا دست کم تا آخر پاییز را با آن سر کنید.

پیشکش بانوی شرقی

Intese Pour Femme- s.t Dupont

عطرهای پاییز 93 به رنگ انتخاباتی روحانی!

کافی است بانویی شرقی باشید و طرفدار رنگ بنفش آن وقت بدون آنکه خودتان بخواهید مدهوش رایحه ادکلن Intese Pour Femme می‌شوید. این ادکلن که زمان زیادی از طراحی و تولید آن نمی‌گذرد( محصول سال ۲۰۰۹) ادکلنی است با رایحه‌ای ترکیبی از عطر ترنج، مرکبات، شکوفه پرتقال، گل رز و گل ابریشم و بالاخره چوب صندل، عنبر و مشک؛ رایحه‌هایی دلنشین که ترکیب همه آنها دست آخر شما را به عطری مناسب همین روزهای پاییزی می‌رساند. عطری با رایحه‌ای گرم و شیرین که در میهمانی‌های رسمی هم می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

ملایم و تا دل‌تان بخواهد شیرین

CH Sublime - Carolina Herrera

عطرهای پاییز 93 به رنگ انتخاباتی روحانی!

اگر طرفدار رایحه‌های ملایم و شیرین آن هم از نوع بنفش هستید حتما به ادکلن CH Sublime فکر کنید. این ادکلن رایحه‌ای کاملا زنانه دارد؛ رایحه‌ای دوست‌داشتنی و کمی تا قسمتی هم مرموز. رایحه این ادکلن ترکیبی است از ترنج همراه با گل‌های خاصی چون ارکیده، رز و بالاخره رایحه چرم، نعناع هندی، عنبر و دست آخر هم خزه. با انتخاب این ادکلن که اتفاقا یک سالی بیشتر از طراحی و تولید آن نمی‌گذرد( محصول سال ۲۰۱۳) می‌توانید تمام پاییز از رایحه ملایم و شیرینش لذت ببرید.

اعجاب انگیز و ماندگار

Alien - Thierry Muguler

عطرهای پاییز 93 به رنگ انتخاباتی روحانی!

Alienاز آن ادکلن‌های بنفش اعجاب انگیز است. از آن بنفش‌هایی که با وجود آنکه چیزی حدود ۱۰ سال از ورودش به دنیای عطر و ادکلن می‌گذرد هنوز پرطرفدار است. رایحه بسیار پر سر وصدای این ادکلن ترکیبی است کهربا، ترکیبات گیاهان جنگلی، یاسمن هندی همراه با بسیاری ترکیبات معطر و کاملا مرموز. همین باعث شده تا در نهایت به ادکلنی اعجاب‌انگیز با رایحه‌ای بنفش و بسیار ماندگار برسیم. رایحه‌ای ملایم و شیرین که نه تنها در پاییز که در ماه‌های سرد سال هم می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

رازی بس ماندگار

Ange Ou Esrange Secret - Givenchy

عطرهای پاییز 93 به رنگ انتخاباتی روحانی!

بنفش‌ترین رایحه‌ کمپانی پرآوزه Givenchy همین ادکلنی است که می‌بینید. رایحه Ange Ou Demon Le Secret ترکیبی است از عطر چرم، مرکبات و گل یاس. ترکیبی که در نهایت رایحه‌ای شیرین با ته بویی تلخ ایجاد می‌کند. نعناع هندی، لیموی ایتالیایی، چای سبز، یاسمن، شکوفه پرتقال، وانیل، سدر و مشک سفید همه از رایحه‌های تشکیل‌دهنده این ادکلن دوست‌داشتنی هستند. ادکلنی که خانم‌های مشکل پسند و البته طرفدار رنگ بنفش می‌توانند علاوه بر فصل پاییز در تمام طول سال روی رایحه ملایم و شیرین آن حساب باز کنند.

جذاب و جسور

Pure Poison - Dior

عطرهای پاییز 93 به رنگ انتخاباتی روحانی!

بازهم یک رایحه بنفش و تا دل‌تان بخواهد ماندگار. Pure Poison دیور از آن ادکلن‌هایی است که رایحه جذابش جسارتی باورنکردنی به شما می‌دهند. عطر این ادکلن دوست‌داشتنی ترکیبی است از رایحه ترنج، یاسمن، گل‌های رز سفید، ترکیبات چوبی و بالاخره صندل و کهربا که از اساسی‌ترین رایحه‌های تشکیل‌دهنده این ادکلن اسرارآمیزند. رایحه گرم و شیرین این ادکلن به شما اجازه می‌دهد که از همین حالا تا پایان زمستان روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید. دیور Pure Poison را سال ۲۰۰۴ روانه بازار کرد اما از همان زمان تا به امروز این ادکلن طرفداران بسیاری پیدا کرد، طرفدارانی که به خاطر تعبیر اغواکنندگی رایحه جذابش به آن عنوان «زهر ناب» دادند.

انتخاب اول دخترخانم‌ها

Couture - Lanvin

عطرهای پاییز 93 به رنگ انتخاباتی روحانی!

Lanvin Couture از آن ادکلن‌های بنفش دوست‌داشتنی است. ادکلنی که به خاطر ظرافت رایحه‌اش اغلب به دختر خانم‌هایی که متفاوت بودن را دوست دارند و مهم‌تر از آن طرفدار رنگ بنفش هستند، توصیه می‌شود. رایحه این ادکلن ترکیبی است از عطر تمشک تازه، گل صد تومانی و اسانس ماگنولیا همراه با عطر مشک و چوب که هر دو تضمین‌کننده دوام رایحه این عطرند. Couture از آن ادکلن‌های ملایم و شیرین است که با خیال راحت می‌توانید تمام روزهای دلنشین پاییز را با آن سر کنید.

خنک از نوع شیرین

Tresor Midnight Rose - Lancome

عطرهای پاییز 93 به رنگ انتخاباتی روحانی!

Tresor Midnight Rose از آن ادکلن‌های بنفش‌ با رایحه‌ای مدهوش‌کننده است. رایحه‌ این ادکلن همان طور که از ظاهرش پیداست ترکیبی از رایحه‌ گل‌ها و شکوفه‌هاست.گل‌هایی مثل رز، توت‌‌فرنگی، یاسمن و گل صدتومانی در کنار عطر فلفل صورتی، مشک، سرو و بالاخره وانیل در کنار هم نشسته‌اند تا طرفداران برند پرآوازه Lancome را درست و حسابی سر ذوق بیاورند. این ادکلن سال ۲۰۱۱ روانه بازار شد و از همان زمان تا به حال به خاطر رایحه ماندگار، خنک و شیرینش در شمار ادکلن‌های بسیار پرطرفدار جا گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج