۱۵۰۵۴۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زیباترین تبلیغِ سونی +فیلم

تبلیغ فوق العاده سونی به نام "زیباترین" یا “Most Beautiful” برای تلویزیون های مدل ۴K Ultra HD در کانادا و توسط آژانس تبلیغاتی “Adam eveDDB” و کارگردانان Leila و Damien de Blinkk ساخته شده است.

ام بی ای نیوز: تبلیغ فوق العاده سونی به نام "زیباترین" یا "Most Beautiful" برای تلویزیون های مدل ۴K Ultra HD در کانادا و توسط آژانس تبلیغاتی "Adam&eveDDB" و کارگردانان Leila و Damien de Blinkk ساخته شده است. این تبلیغ با وجود حباب های یخ زده در آن بسیار زیبا و جالب توجه است.

زیباترین تبلیغِ سونی +فیلم

در ویدئو، حباب هایی را می بینید که بعد از ساخته شدن و معلق شدن در میان زمین و آسمان از شدت سرمای هوا، در جا یخ می زنند و ساختارهای طبیعی و کریستال مانندِ یخ، شروع به شکل گرفتن می کنند. البته ازهیچ نوع جلوه های ویژه برای خلق این تصاویر کمک گرفته نشده است. حقیقتاً این تصاویر دوست داشتنی هستند و قطعاً در یک تلویزیون HD سونی با کیفیت بالا، تماشایی تر نیز خواهند بود. آهنگی که در ویدئو پخش می شود به نام "الماس ها" از Rihanna بوده، و توسط جوزف سالوات بازخوانی شده است.

Leila de Blink یکی از کارگردانان این اثر می گوید: "ما از زیباییِ خطوط پیچیده ای که در یک حباب در حال یخ زدن، در دمایی بسیار پایین شکل می گیرند، مسخ شده بودیم. این اشکالِ یخی که به شکل پر، گل و ستاره بودند، هنگام انعکاس نور، بسیار ظریف و محسور کننده اند. به تصویر کشیدن تمام این جزییات در حالت ۴K، درواقع همانند کشف دنیایی جدید بود، دنیایی که نمی دانستیم وجود دارد."

زیباترین تبلیغِ سونی +فیلم

Gildas Pelliet، مدیر بخش بازاریابی شرکت سونی در اروپا اضافه کرد: "این بار می خواستیم کاری زیبا خلق کنیم که بتواند حقیقتاً تجربه تماشای تصویر در تلویزیون های جدید سونی را بازتاب دهد. و توانستیم این لحظات زودگذر از زیبایی های طبیعی را در صحنه های فیلم مانند، به نمایش بگذاریم، تصاویری مناسب برای جانشینی هر آنچه که پیش از این انجام داده بودیم."


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج