۱۵۰۷۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

پر‌كاربرد‌‌ترين فضا در خانه

ايده‌هایي مفيد براي دكوراسيون اتاق نشيمن

در اين مطلب، ايده‌هایي كم‌هزينه‌ و شگفت‌انگیز براي دكوراسيون اين اتاق براي شما مطرح كرده‌ايم تا با كمك آنها بتوانيد نشيمن را به فضايي گرم و صميمي براي گپ زدن و دور‌‌هم‌‌نشيني تبديل كنيد.

ايده‌هایي مفيد براي دكوراسيون اتاق نشيمن

اتاق نشيمن پر‌كاربرد‌‌ترين فضا در خانه است و چيدمان آن، آينه منعكس كننده روحيات و طرز تفكر ساكنان منزل به شمار می‌آید. در اين مطلب، ايده‌هایي كم‌هزينه‌ و شگفت‌انگیز براي دكوراسيون اين اتاق براي شما مطرح كرده‌ايم تا با كمك آنها بتوانيد نشيمن را به فضايي گرم و صميمي براي گپ زدن و دور‌‌هم‌‌نشيني تبديل كنيد.

ايده‌هایي مفيد براي دكوراسيون اتاق نشيمن

مجموعه‌ای از عناصر دكوراتيو و زيبا را می‌توانید به عنوان کلکسیونی روی دیوار نمایش دهید؛ براي مثال، مجموعه‌اي از سيني‌هاي مسی یا حتی سبد‌های حصیری كه سال‌ها داخل قفسه‌های آشپزخانه خاک می‌خوردند ، می‌توانند روی دیوار چشم‌ها را به خود خيره ‌كنند.

دسته گل با طراوت و خوش‌رنگی را با کم‌ترین هزینه انتخاب کنید؛ با این کار حجم زيادی از پويايي و نشاط را به فضاي نشيمن خود خواهید آورد.

چنانچه یکی از نزدیکان شما خارج از کشور زندگی می‌کند، از دو ساعت دیواری کنار یکدیگر استفاده کنید تا تغییرات ساعت، در کشور محل زندگی او همیشه در دسترس‌تان باشد.

مواد و بافت‌های مختلف را با هم ترکیب کنید تا به دكوراسيون اتاق نشيمن خود عمق دهيد. برای استفاده از این مواد و بافت‌ها، به یک عنصر یا مکان اکتفا نکنید و آنها را در نقاط مختلف فضا به‌کار برید.

توصیه می‌شود از طرح‌هاي حيواني در دكوراسيون اتاق نشيمن استفاده كنيد تا از اين راه، تضاد رنگي را به‌صورت طبيعي در فضای خود داشته باشيد.

ميزهاي شيشه‌اي به دليل انعكاس نور، بهترين انتخاب براي فضاهاي كوچك هستند. در اتاق نشيمن خود از این ميزها استفاده كنيد تا فضا خلوت‌تر و بزرگ‌تر از آنچه هست به نظر آيد.

استفاده از يك قاليچه زيبا و خوش طرح به‌عنوان كف‌پوش اصلي يا مكمل را براي ايجاد جذابيت حسي و بصري در اتاق نشيمن توصيه مي‌كنيم.

ايده‌هایي مفيد براي دكوراسيون اتاق نشيمن

مينيماليست فكر كنيد و حداقل‌ها را در نظر بگيريد. از عناصر كاربردي بيش از عناصر تز ئ يني استفاده کنید.

استفاده از رنگی خاص بر روی یک دیوار، در ايجاد حس گرما و جنب‌وجوش در دكوراسيون موثر است؛ براي مثال، رنگ آمیزی يك ديوار با رنگی گرم مانند قرمز مي‌تواند در جلوه فضا تحول ایجاد کرده و مانع از بی‌روح به نظر رسیدن محیط ‌شود.

اضافه‌ كردن چند رنگ تند و شاد در قالب‌هاي مختلف به اتاق نشيمني كه رنگ‌هاي اصلي موجود در آن همگي خنثي هستند، فضا را جذاب‌تر خواهدکرد؛ پس به استقبال رنگ‌های زنده بروید

جادوی آینه‌ها را دست‌کم نگیرید و از آن‌ها در دكوراسيون اتاق نشيمن استفاده کنید؛ زيرا آينه مي‌تواند نور را منعكس كرده و روشنايي و وسعت فضا را افزايش دهد.

مبل‌هاي راحت با تشكچه‌هاي نرم را به خانه خود بیاورید؛ هرچه عناصر و وسايل نرم در فضا بيشتر باشد راحتي و آرامش شما نیز بیشتر می ‌ شود.

برای استفاده بهتر از فضا، مبلمان چند‌منظوره بخرید ؛ براي مثال كاناپه‌اي را خريداري كنيد كه مي‌تواند به تخت‌خوابی راحت تبديل شود.

قرار دادن گروهي از مبلمان، كنار يك پنجره بزرگ، در فضا تعادل برقرار کرده و محیطی صميمي و راحت براي گفت‌وگوهاي دوستانه ایجاد می‌کند.

قرار گرفتن رنگ‌هاي خاص و زنده از قبيل قهوه‌اي شكلاتي يا ارغواني در كنار رنگ سفيد به برجسته‌ کردن اين رنگ‌ کمک می‌کند.

پارچه‌هایی با رنگ و طرح ساده براي روكش يك كاناپه بزرگ، احساس سبكي و راحتي بيشتري به آن می‌دهد؛ با انتخابی صحیح این حس را به خانه خود بیاورید.

از رنگ‌هاي قوي و الهام‌بخش استقبال كنيد؛ مانند رنگ سبز که همواره در دکوراسیون، جزء رنگ‌هاي قوي و آرامش‌بخش محسوب می‌شود.

كوسن‌های بزرگ‌تر را جایگزین چند كوسن كوچك روي كاناپه‌ها كنيد.

پارچه‌هایي با طرح‌هاي قوي براي روكش كوسن‌ها انتخاب کنید؛ با این کار به دکوراسیون خود جان می‌بخشید.

منبع نوری را در گوشه ‌ ای از اتاق نشيمن قرار‌ دهید و آنجا را به فضايي مناسب و دنج براي مطالعه تبديل كنيد.

کتاب‌های مورد علاقه خود را بر روي هم قرار دهید؛ با این کار می‌توانید میز عسلی زیبایی به‌وجود آورده و آباژور خود را بر روي‌ آن قرار دهيد.

فضای زیر پنجره‌ها را مورد توجه قرار دهید. با طراحی میز کار یا کاناپه‌ای برای نشستن، از این فضای غیرکاربردی به بهترين شكل استفاده کنید.

عکس‌های خانوادگی خود را می‌توانید زیر شیشه میز پذیرایی قرار دهید و جلوه ای زیبا برای فضای نشیمن خود به وجود آورید.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

ايده‌هایي مفيد براي دكوراسيون اتاق نشيمن


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج