۱۵۱۶۹
۵۰۴۴
۵۰۴۴
پ

کی، کجا حرف می زنه؟

شهاب حسینی، آنا نعمتی، یکتا ناصر و ... دور هم + عکس

پس از مدت ها بازیگرانی مثل شهاب حسینی، حمیدرضا پگاه، یکتا ناصر و آنا نعمتی در کنار هم قرار گرفتند تا فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه» منوچهر هادی را روایت کنند.

هفت صبح : فیلم برداری «یکی می خواد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی در شمال و کرمان به پایان رسید و گروه در تهران کار را دنبال می کنند. فیلمبراری این فیلم از نیمه گذشته و اکنون گروه در بیمارستانی حوالی بلوار ارتش کار را دنبال می کنند و تمام بازیگران نیز جلوی دوربین رفته اند. صحنه ای از «یکی می خواد باهات حرف بزنه» در شمال کشور باقی مانده که به دلیل شرایط آب و هوایی بعد از اتمام کار در تهران، فیلمبرداری می شود.

شهاب حسینی، آنا نعمتی، یکتا ناصر و ... دور هم + عکس

در این فیلم شهاب حسینی، آنا نعمتی، حمیدرضا پگاه، یکتا ناصر، مرتضی کوهی، شهین تسلیمی، مجید درستی، سارا اسماعیل پور و با معرفی هانیه غلامی به ایفای نقش می پردازند این آخرین اخباری است که از فیلم تازه منوچهر هادی منتشر شده است. کارگردانی که در تلویزیون جزو تله سازهای خوش ذوق و قریحه بود و روزی که وارد سینما شدف همه منتظر اتفاق ویژه ای بودند. اما فیلم سینمایی «قرنطینه» که یک ملودرام نه چندان موفق بود، نتوانست نه با مخاطب ارتباط برقرار کند و نه حتی گاه منتقدان و سینماگران را جلب کند. تنها نکته قرنطینه بازی رضا عطاران بود.

شهاب حسینی، آنا نعمتی، یکتا ناصر و ... دور هم + عکس

حالا امسال، هادی تصمیم گرفته است، کار دیگرش را جلوی دروبین ببرد. فیلمنامه توسط هادی نوشته شده و سعید دولتخانی هم او را همراهی کرده است. «یکی می خواهد باهات حرف بزنه» با مضمون اجتماعی و درباره پیوند اعضا است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: لیلا یک هفته فرصت دارد برای امری حیایت از شوهر سابق اش رضایت بگیرد، اما...

این خلاصه چند خطی با زهم دغدغه همیشگی هادی را نسبت به بیماری و مشکلات پس از آن نشان می دهد. ترکیب بازیگرانی که منوچهر هادی از آن بهره گرفته، بازیگرانی است که پیش از این همکاری، هرکدام در کاری با هم همبازی بوده اند.

شهاب حسینی، آنا نعمتی، یکتا ناصر و ... دور هم + عکس

شهاب حسینی و حمیدرضا پگاه پس از نزدیک به ۱۰ سال دوباره در کنار هم قرار می گیرند. آنها پس از «این زن حرف نمی زند» (احمد امینی - ۱۳۸۱) که تجربه موفقی را در کنار هم داشتند، هرگز در یک قاب تصویر دیده نشدند و این دومین همکاری آنها پس از یک دهه حضور هردو محسوب می شود. یکتا ناصر و حمیدرضا پگاه هم با هم تجربه های بسیاری داشته انتد. سریال «با من بمان» (حمید لبخنده)، تلفه فیلم چکمه های استالین (به کارگردانی مشترک بیژن صمصامی و رضا حامدی)، فیلم «عاشق مترسک» (مهدی نوربخش) تجربه های مشترک این دو بازیگر محسوب می شود که روزگاری هیچ کارگردانی به نبودن یکی از این دو در کنار هم فکر نمی کرد!

آنا نعمتی و شهاب تحسینی هم در فیلم «برف روی شیروانی داغ» به کارگردانی محمد هادی کریمی با هم بازی داشته اند که تجربه این دو هم چندان بد و غیرقابل باور نبود. آنا نعمتی و حمیدرضا پگاه هم در «برخورد خیلی نزدیک» رو به روی هم قرار گرفته بودند و نقش یک زن و شوهر را ایفا می کردند.

اما در این فیلم سینمایی تنها بازیگرانی که هیچ تجربه ای با هم نداشته اند، یکتا ناصر و آنا نعمتی هستند.

گاهی اوقات عکس و تصویر یک فیلم سینمایی می تواند بیانگر خود آن فیلم هم باشد، تصاویری را که از «یکی می خواد باهات حرف بزنه» در اختیار رسانه ها قرار گرفته، خبر از فیلمی چندان ساده نمی دهد. ضمن اینکه با حضور شهاب حسینی می توان به فیلمنامه اعتماد بیشتری کرد چراکه این بازیگر، پس از تجربه های موفقی که داشته، در هر فیلمی حاضر نمی شود و با سخت گیری بیشتری در یک فیلم حضور پیدا می کند.

شهاب حسینی، آنا نعمتی، یکتا ناصر و ... دور هم + عکس

این بار هم کمی باید تا جشنواره فیلم فجر صبر کرد تا از کیفیت آخرین اثر هادی باخبر شویم.

عوامل تولید «یکی می خواد باهات حرف بزنه» عبارتند از: فیلمنامه: منوچهر هادی و سعید دولتخانی، کارگردان: منوچهر هادی، تهیه کننده: فرشته مهدیزاده، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: ژاله زکی زاده، صدابردار: محمود خرسند، مدیر تولید: نادر مهدی پور، جلوه های ویژه: عباس شوقی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، دستیار اول و برنامه ریز: مجید موثق و عکاس: آرش صادقی.

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

شهاب حسینی، آنا نعمتی، یکتا ناصر و ... دور هم + عکس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج