۱۵۲۱۲۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هواپیمایی قطر

دوحه،قطر – هواپیما های جدید ایرباس A ۳۸۰ این شرکت که به تازگی در مسیر دوحه – لندن پرواز می کند، در ماه دسامبردرفرودگاه بانکوک – تایلند به زمین خواهد نشست.این سری هواپیماهای جدید بعد از مسیر دوحه لندن،تا آخر امسال به فرودگاه چارلز دوگل در فرانسه نیز پرواز خواهند کرد.

هواپیمایی قطر

هواپیمایی قطرنزدیک شدن آغاز سال 2015 را با پرواز هواپیماهای ایرباس A380 به بانکوک خوشآمد می گوید .

هواپیمایی قطر

دوحه - قطر - هواپیما های جدید ایرباس A ۳۸۰ این شرکت که به تازگی در مسیر دوحه - لندن پرواز می کند، در ماه دسامبر در فرودگاه بانکوک - تایلند به زمین خواهد نشست. طبق برنامه تعیین شده ، این سری هواپیماهای جدید بعد از مسیر دوحه لندن، تا آخر امسال به فرودگاه چارلز دوگل در فرانسه نیز پرواز خواهند کرد.

از تاریخ ۰۱ دسامبر ۲۰۱۴ ، مسافرانی که با پروازهای QR۸۳۶ و QR۸۳۳ از و یا به بانکوک سفر می کنند می توانند نهایت آرامش و راحتی را در فراز آسمان ها با این سری هواپیما های منحصر به فرد تجربه کنند.
به گفته آقای اکبر الباکر - مدیر ارشد گروه های هواپیمایی قطر " بانکوک یکی از پر طرفدارترین مقاصد شبکه پروازی این شرکت در سراسر دنیاست و ما اهمیت به روز رسانی و سرویس دهی 5 ستاره و مناسب به مسافرانی که به و یا از بانکوک به اقصی نقاط جهان پرواز می کنند را می دانیم. "

" علاوه بر افزایش شمار مسافرین تایلندی ، به خاطر محبوبیت این مقصد ، طی سال های اخیر شاهد افزایش روز افزون مسافرین به این مقصد در سراسر دنیا بوده ایم. برای همین شروع سال جدید را با خوشآمد گویی هواپیماهای ایرباس A380 و ارائه سرویس های منحصر به فرد آن شروع خواهیم کرد."

از مزایای بی شمار این سری هواپیماها می توان به صندلی های عریض تر ، صدای کمتر داخل کابین ، سیستم تهویه هوای پیشرفته و کنترل کننده مناسب گرمای داخل کابین اشاره کرد.
صندلی ها و امکانات مخصوص هر کابین پروازی طبق سفارشات هواپیمایی قطر و استانداردهای بهترین طراحان و سازندگان دنیا تهیه شده اند.
کابین فرست در قسمت بالایی هواپیما قرار دارد در 8 سوئیت با چیدمان 1-2-1 ، دارای صندلی هایی با فاصله 90 اینچ و قابلیت کاملا خوابیده و تختخواب شو ، صفحه های نمایش 26 اینچی HD و دسترسی مستقیم به راهرو ها. کابین فرست امکاناتی شبیه Spa را در سرویس های بهداشتی خود ارائه می دهد تا مسافرین این کابین سفری راحت و بسیار لوکس را تجربه کنند.

کابین بیزینس با 48 صندلی در قسمت بالایی هواپیما قرار داردو چیدمان به صورت 1-2-1 و از مزایای آن به فاصله های صندلی 80 اینچی و تخخواب شو ، صفحه نمایش 17 اینچی و دسترسی مستقیم به راهرو می توان اشاره کرد.
کابین اکونومی در ۲ بخش تعبیه شده است . بخش اول با ۵۶ صندلی و با چیدمان ۲-۴-۲ در قسمت بالایی و بخش دوم با ۴۰۵ صندلی در قسمت اصلی با چیدمان ۳-۴-۳. از مشخصات آنها پهنای صندلی ۱۸.۵ اینچی با فاصله های ۳۲ اینچی و صفحه های نمایش ۱۰.۶ اینچی برای هر صندلی می توان نام برد.
بخش بالایی این هواپیما ها دارای یک سالن اجتماعات مخصوص برای استفاده مسافرین کلاس های فرست و بیزینس می باشد که با ایجاد محیطی صمیمی و دوستانه می تواند تجربه سفر این مسافرین را به تجربه ای متفاوت و دلنشین تبدیل نماید.
از خصوصیات دیگر و منحصر به فرد این هواپیماها دسترسی به اینترنت wi-fi برای تمامی مسافرین در تمامی کابین است که می توانند در حین پرواز با دنیا در تماس باشند.

هواپیمایی قطر طی ۱۷ سال فعالیت خود ، رشد بسیار چشمگیری داشته است و امروزه با داشتن جدیدترین ناوگان هوایی متشکل از ۱۳۷ هواپیما به ۱۴۴ مقصد تجاری کلیدی و تفریحی در سراسر اروپا، خاورمیانه، آفریقا، خاور دور و آمریکای شمالی و جنوبی پرواز می کند.

هواپیمایی قطر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج