جاباما
۱۵۲۳۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستایش زیزو از «دست خدا»

اسطوره فوتبال فرانسه تاکید کرد که مارادونا بهترین بازیکنی است که دیده است و دیگر هیچ بازیکنی در جهان مثل او نخواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان به شمار می آید. او توانست با بازیهای بسیار زیبایی که برای تیم ملی فوتبال آرژانتین به نماش گذاشت نام خود را برای همیشه در تاریخ فوتبال جهان جاودانه سازد.

مارادونا یک بازیکن منحصر به فرد بود. هر چند مدت زیادی از خداحافظی او از مستطیل سبز می گذرد اما هنوز هیچ بازیکنی در سطح او نیامده است. ال دیگو توانست یک تنه تیم ملی فوتبال آرژانتین را قهرمان جام جهانی ۱۹۸۶ کند. زین الدین زیدان اسطوره فوتبال آرژانتین می گوید که دیگر فوتبال جهان ستاره ای چو مارادونا را به خود نخواهد دید.

زیدان در گفت و گویی که با سایت گل داشت، عنوان کرد: تا الان هیچ بازیکنی را در سطح مارادونا ندیده ام. او دیگر تکرار نمی شود. در جام جهانی ۱۹۸۶ من ۱۴ سال سن داشتم . بنابرین همه چیز را به خوبی درک می کردم. در آن زمان فهمیدم که مارادونا چه بازیکن توانایی است. او در هر دیداری توانایی های خود را ثابت می کرد و سرنوشت ساز ظاهر می شد. از همان زمان بود که مارادونا در من تاثیر گذاشت و برای همیشه نام او در ذهنم باقی ماند.

زیزو ادامه داد: ماراونا این توانایی را داشت که به تنهایی زمینه را برای پیروزی شدن تیمش مهیا کند. این تفاوت او با دیگر بازیکنان بود. مارادونا بهترینی بازیکنی است که من دیده ام. او واقعا بازیکن توانایی بود.

زیدان درباره این سوال که آیا بازیکنی دیگر چون مارادونا را دیده است، اینگونه پاسخ داد: اصلا به هیچ وجه. در بین تمام بازیکنانی که تا الان بازی کرده اند و آنهایی که در آینده خواهند آمد هیچ بازیکنی در سطح مارادونا نخواهد بود. بسیار سخت است که بازیکنی دیگر چون مارادونا ظهور کند. او واقعا بی نظیر بود.

زیدان در حالی این سخنان را بر زبان می آورد که خودش از بهترین بازیکنان تازیخ مستطیل سبز بوده است. او توانست زمینه برای قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۱۹۹۸ فراهم کند و اسطوره فوتبال فرانسه به شمار می آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج