۱۵۲۷۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پاسخ صریح درباره حادثه اسیدپاشی به مردم

وزیر کشور با اعلام تشکیل کمیته ای زیر نظر شورای تامین اصفهان برای پیگیری پرونده اسیدپاشی اظهار امیدواری کرد به زودی در این زمینه به مردم پاسخ صریحی داده شود.

خبرگزاری مهر: وزیر کشور با اعلام تشکیل کمیته ای زیر نظر شورای تامین اصفهان برای پیگیری پرونده اسیدپاشی اظهار امیدواری کرد به زودی در این زمینه به مردم پاسخ صریحی داده شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه همایش نمایندگان شورای فرهنگ عمومی سراسر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی اصفهان اظهار داشت: این مسئله مهمی است و شخص رئیس جمهور درباره آن بسیار متاثر شده اند و بارها درباره آن اعلام موضع کرده و دستورات صریحی هم داده اند بنده هم دوبار در هیات دولت در این زمینه گزارش دادم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه هم بر پیگیری این مسئله تاکید داشتند و معاون اول خود را برای پیگیری آن فرستادند و رئیس مجلس هم عکس العمل ها و دستورات لازم را داده اند.

وی ادامه داد: ما در اصفهان کارگروهی تشکیل دادیم متشکل از نیروهای انتظامی، وزارت اطلاعات، بسیج و دادستانی که به صورت مرتب زیرنظر شورای تامین استان فعالیت می کنند و دامنه رسیدگی ها هم محدود به اصفهان نیست.

وزیر کشور همچنین گفت: در وزارت کشور هم معاونت امنیتی وزارت خانه جلسات متعددی را در این زمینه برگزار می‌کند و مدارک و استناداتی نیز در این زمینه جمع آوری شده است.

رحمانی فضلی اظهار امیدواری کرد با پیگیری مداوم به زودی پاسخ صریحی به مردم داده شود چراکه هر انسانی از این اقدام ناراحت و متاثر می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج