۱۵۲۸۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ملي‌پوش نه، سرباز توليد مي‌کنند!

صبح روز بازي افتتاحيه ليگ‌برتر اتفاق عجيبي رخ داد. زماني که سازمان ليگ با انتشار اطلاعيه اي اسامي بازيکنان محروم از بازي را اعلام کرد؛ بازيکناني که مشکلي براي کارت پايان خدمتشان پيش آمده بود.

ورزش سه: در فهرست اولیه سازمان لیگ، تیم فولاد سه بازیکن در لیست داشت که شاخص‎ترین‎های آنها بختیار رحمانی و شهاب کرمی دو بازیکن فیکس فصل گذشته بودند. در همان روز و در شرایطی که اردوی فولاد به نظر به هم ریخته بود، خبر دیگری آمد مبنی بر اینکه بختیار رحمانی عضو تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۴، مصدوم شده و تا پایان فصل نمی‌ تواند فوتبال بازی کند.

این در حالی بود که فولاد ستاره های مهم دیگری را نیز از دست داده بود. از عبدالله کرمی و سوشا مکانی تا غلامرضا رضایی. آنها با سرمربی جدید لیگ را برای تکرار نتایج خوب گذشته آغاز کرده بودند اما کسی از روزهای آینده خبر نداشت. فولاد در این اثنا آرش افشین را هم که تازه به تمرینات بازگشته بود از دست داد. افشین هم به دلیل مشکلات کارت پایان خدمت مجبور به ترک تمرینات فولاد شد، جالب اینکه افشین دو سال پیش با پیشنهاد اغواکننده تراکتور برای گذراندن زمان سربازی و حضور دراین باشگاه مواجه شده بود که با عکس العمل به موقع مدیران فولاد در جمع قرمزها ماند. این در حالی است که افشین در صورت رفتن به تراکتور در زمان مربیگری قلعه‌نویی حالا سربازی اش را گذرانده بود و لازم نبود به ملوان برود.

اما سومین بازیکنی که فولاد در این فصل از دست داده، احمد عبدالله زاده، هافبک ملی‌پوش دراگان اسکوچیچ است. بازیکنی که در اردوی تیم‌ملی در پرتغال حضور پیدا کرد و به اردوی کره جنوبی هم دعوت شد و قرار بود با امیدها به قطر برود که افشای مشکلش در موضوع کارت پایان خدمت او را از این سفر بازداشته است. اتفاقات پیاپی برای تیم فولاد در شرایطی است که آنها با همه سختی ها در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند اما با آغاز مجدد لیگ و دشوارتر شدن مسابقات و آغاز رقابت های آسیایی ممکن است بازیکنان این تیم، کم بیاورند.

نکته جالب در این باره خشم دراگان اسکوچیچ از اتفاقات پیرامون باشگاه است. او در هفته گذشته بازیکنان را کنار کشیده و به آنها گفته اگر کسی در جمع آنها وجود دارد که کارت پایان خدمت خود را از راه های غیرقانونی به دست آورده، آن را اعلام کند چراکه او دوست ندارد برای تیم های نظامی لیگ‌برتر بازیکن بسازد!

فولاد به طور رسمی ۵ بازیکن را در تندباد حوادث کارت های پایان خدمت از دست داده است. این تیم در سال های نه چندان دور رکورد بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار داشت و حالا با مسائل پیش آمده بیشترین سرباز را به تیم های نظامی داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج